Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Zo blij voor jullie! :heart: Op naar die dikke vette knaller met O&N :high5:
Life is short. Smile while you still have teeth.
Wat fijn Flipje :cheer: !
Nog meer goed nieuws...
Mijn nipt test is GOED!

Ben zo blij en opgelucht :-D
Wat een goede berichten hier! Gefeliciteerd lieve Flipje! Het blijft natuurlijk retespannend maar ik duim dat de volgende echo's en onderzoeken net zo goed blijven gaan.

Corina ook voor jou gefeliciteerd met je goede uitslag!
Corina, jij ook gefeliciteerd! Hopelijk kan je er nu een beetje van gaan genieten :-D
Wat een opluchting Corina! Van harte!
corina36 schreef:
16-11-2017 16:18
Nog meer goed nieuws...
Mijn nipt test is GOED!

:cheer: wat een goed nieuws !
wat een fijn nieuws flip! tuurlijk blijft het nog even langer spannend, maar ook deze horde moest genomen worden. heel blij voor jullie! :bonk:
corina36 schreef:
Nog meer goed nieuws...
Mijn nipt test is GOED!

Yeah baby :jump: :cheer:
Mooie dag hier op dit Topic! :blob:

Ook een :cheer2: dike proficiat voor jou Corina!

Flip: ik ben gewoon de hele dag blij voor je! :sun: En tel met je mee naar 4 December / 7 December etc. :couple:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
corina36 schreef:
Nog meer goed nieuws...
Mijn nipt test is GOED!

Yes!! :cheer2:
Oooh wat super, van beide!!

Flip, gefeliciteerd!!! Wat een superfijn nieuws. Zal wel een enorme geruststelling zijn!!

Corina, wat zullen jullie ook opgelucht zijn met de goede uitslag.

Begint zo voorzichtig al het genieten of in elk geval geloven in de zwangerschap en de baby voor jullie al een beetje?
Ik kom uit mijn meeleesmodus.
Wat een goed nieuws vandaag. Gefeliciteerd beide!
Yes yes yes!! Wat fijn Flipje! Hoewel het zoooo spannend blijft...

Corina, ook gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!
Corina, wat een fijn nieuws ook voor jou, gefeliciteerd! Laat het de opmars zijn voor alleen nog maar goed nieuws in dit topic.
anoniem_349704 wijzigde dit bericht op 16-11-2017 19:52
0.79% gewijzigd
Yes Corina! Wat een geweldig nieuws!
:hug:
Goed nieuws Corina en Flipje, Gefeliciteerd! :yes: :yes:
:cheer: :cheer: :cheer: yes!! Gefeliciteerd Flip en Corinna!!
I could go into detail...but I won't.
Flipje ik ben onwijs blij voor jullie. Ik blijf doorduimen voor jullie en stuur alle geluk jullie kant op. Dat verdienen jullie zo. :yes:

Corina jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag! Heel erg mooi nieuws vandaag op dit topic.
Wat een goede flow is er gaande! Corina, jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag :cheer:

@Flipje, wbt de NIPT test & de kerstperiode. Bij mij heeft het destijds wel vertraging opgelopen (en best flink ook). Maar de test was destijds nog in de proefperiode en van wat ik nu lees komen de uitslagen sneller binnen.
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Wat heeeeelijk corina! Gefeliciteerd!

Zouden jullie dan eindelijk in die positieven vibe zitten waar jullie al die tijd op hebben gewacht?!

Ik blijf duimen tot jullie beide een klein kindje vast mogen houden :heart:
Wat fijn Corina!!! Gefeliciteerd!
:cheer2: Corina!
Zo bedankt voor al jullie lieve reacties!!
Vandaag lijkt de opluchting eindelijk een beetje binnen te komen. :)
Nog een lange lange weg te gaan, maar so far so good zullen we maar zeggen.

En nu weer aftellen naar 4 december.....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik tel met je mee. Nog 17 dagen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven