Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hahaha, wat Misstiek zegt!!!
Gefeliciteerd lieve Flip! Het volgende tussendoel is toch maar mooi gehaald. Hoop erg dat jullie hier toch van kunnen genieten vandaag. :D
Gefeliciteerd flipje! Hopelijk een wolk van een baby straks! :heart:
Yessss flipje....gefeliciteerd :cheer:
Woohoo! :jump: :cheer: :sun: het is weer een horde minder!! Fijn :yes: op naar de volgende mijlpaal!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yeah gefeliciteerd Flip :heart:

Weer een stapje verder :cheer:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Yes Flip!! Gefeliciteerd!!! :jump: Weer een horde genomen!! :cheer:
Sta nu in de wacht bij de gyn...
Een intake plannen is kennelijk een nogal ingewikkelde excersitie..
Is t gelukt? Wanneer mag je weer?
Wat heerlijk dat er een hartje klopte! Was er verder niets verontrustend te zien?
In elk geval 7 dec een echo (10w0d).
En op 11 (of misschien 14) dec. de NIPT...

Intake gyn wordt waarschijnlijk 4 dec maar dat staat nog niet vast.
Ah wat fijn Flipje! Deze horde is genomen, op naar mooie echo’s en een goede NIPT uitslag!
Die NIPT uitslag gaat dan rond de kerst moeten komen... Benieuwd of dat nog voor extra vertraging gaat zorgen, pfoeh..
Hopelijk kunnen we met Oud&Nieuw een hele dikke blije vuurpijl richting F☆ knallen.
Yes! Stap 1, hartje :heart:
Op naar de volgende belangrijke stap. Hopelijk kun je hier beetje van genieten
Ohhhhh wat fijn!! Gefeliciteerd!

Op naar 7 december :high5:
flipje2 schreef:
16-11-2017 12:57
Die NIPT uitslag gaat dan rond de kerst moeten komen... Benieuwd of dat nog voor extra vertraging gaat zorgen, pfoeh..
Hopelijk kunnen we met Oud&Nieuw een hele dikke blije vuurpijl richting F☆ knallen.

Ze zorgen maar dat de uitslag geen vertraging oploopt hoor! Anders sturen jullie het forum op ze af :vechten: :proud:

Dat worden spannende decemberweken voor jullie. Hoop zo dat jullie goeie uitslag krijgen! En dan die blije vuurpijl naar F en zusje
Kippenvel! YES!!!! Fijn flip!!!! Gefeliciteerd!
Hier een meelezer.....wat ontzettend fijn dat het hartje klopt!

Ook ik ga net als vele andere duimen dat de volgende stap ook in orde komt en er straks een schitterend kindje is.
Wat een super goed nieuws Flip! Deze horde is genomen!
Yeah baby! :cheer: :yes: :heart:

Fijn dat je al concrete data hebt voor de volgende afspraken. :cheer2:
flipje2 schreef:
16-11-2017 12:57

Aaawww - hier schoot ik dus bijna van vol. Lieve Flip - ik hoop het zo ontzettend!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Woehoew! :cheer2: :hello: :cheers: :hyper:
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Het beste nieuws van vandaag :heart: Op naar nog meer goed nieuws!! We duimen gewoon lekker verder tot de kerst en houden forumwacht bij het lab voor een snelle uitslag! :bigkiss:
:cheer: :cheer:
Gefeliciteerd Flip!!!
Yes!! Wat fijn om te horen! Spannende weken voor de boeg. Maar stap 1 is top ♡
Oh wat fijn Flipje en Flipman. De tweede horde ook genomen. Of eigenlijk de derde al. En erg fijn dat je al afspraken hebt staan. En het zou idd wel heul fijn zijn als je 31 december die vuurpijl kunt afsteken. Ik blijf duimen hoor! :hug:
Yes Flip, mooi nieuws!! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven