De ah goedzak! :)
woensdag 15 november 2017 om 14:10
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse spamtopic!
Sinds vorige week kun je weer de 'goedzak' halen en inleveren bij de ah. En net als andere jaren ga ook ik weer meedoen om de kinderen een fantastische sinterklaasavond te bezorgen
.
Wat is dit jaar 'hot' bij de kinderen? Zodat ik gericht kan gaan shoppen.
Hier kun je informatie over deze actie vinden.
https://www.ah.nl/over-ah/pers/persberi ... id=1413574
Veel plezier allemaal met uitzoeken en shoppen!
Sinds vorige week kun je weer de 'goedzak' halen en inleveren bij de ah. En net als andere jaren ga ook ik weer meedoen om de kinderen een fantastische sinterklaasavond te bezorgen
Wat is dit jaar 'hot' bij de kinderen? Zodat ik gericht kan gaan shoppen.
Hier kun je informatie over deze actie vinden.
https://www.ah.nl/over-ah/pers/persberi ... id=1413574
Veel plezier allemaal met uitzoeken en shoppen!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 15 november 2017 om 15:17
Ga je er alleen nieuw speelgoed in doen dan? Nu voel ik me een beetje een gier want ik heb zojuist 4 zakken oud maar goed speelgoed van mijn kinderen ingeleverd.... Wel alles nog in prima staat, en alles werkend met nieuwe batterijen erin enzo.
oh ja een artikel wel nieuw in doos. dat wel maar niet speciaal gekocht.
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 15 november 2017 om 15:25
Ik vind je totaal niet gierig hoordaenerys79 schreef: ↑15-11-2017 15:17Ga je er alleen nieuw speelgoed in doen dan? Nu voel ik me een beetje een gier want ik heb zojuist 4 zakken oud maar goed speelgoed van mijn kinderen ingeleverd.... Wel alles nog in prima staat, en alles werkend met nieuwe batterijen erin enzo.
Ik kreeg als kind ook wel eens tweedehands speelgoed, in mijn dorp had je ruil- en weggeefmiddagen waar ouders makkelijk van hun speelgoed en kinderkleding af konden komen (dus niet uit armoede). Ook kreeg ik regelmatig nieuw duur speelgoed, maar mijn moeder merkte vaak dat ik het tweedehands speelgoed eigenlijk nog leuker vond, zelfs als het afgeragd was
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
woensdag 15 november 2017 om 15:34
Nee joh, je bent helemaal niet gierig. En zeker niet met vier(!) volle zakken, dat is echt fantastisch. Ieder speelgoedje is al geweldig en betekent een blij kinddaenerys79 schreef: ↑15-11-2017 15:17Ga je er alleen nieuw speelgoed in doen dan? Nu voel ik me een beetje een gier want ik heb zojuist 4 zakken oud maar goed speelgoed van mijn kinderen ingeleverd.... Wel alles nog in prima staat, en alles werkend met nieuwe batterijen erin enzo.
woensdag 15 november 2017 om 16:09
Ik heb eigenlijk nooit de indruk gehad dat het de bedoeling was om nieuwe dingen in die zak te doen. Juist om gebruikt, goed speelgoed een tweede leven te geven. Hier gaat alles nl naar de weggeefwinkel, waar het gewoon in de schappen komt te staan. Niet specifiek voor minima of arme kinderen ofzo.
Als je mee wilt doen zou ik dus eerst kijken waar de Appie in je buurt aan doneert. De Weggeefwinkel probeert juist te mensen bewust te maken van het overschot aan spullen wat de prullenbak in gegooid wordt terwijl een ander er misschien nog wel heel blij mee is. Als je dan nieuwe dingen gaat kopen schiet het zijn doel een beetje voorbij.
Als je mee wilt doen zou ik dus eerst kijken waar de Appie in je buurt aan doneert. De Weggeefwinkel probeert juist te mensen bewust te maken van het overschot aan spullen wat de prullenbak in gegooid wordt terwijl een ander er misschien nog wel heel blij mee is. Als je dan nieuwe dingen gaat kopen schiet het zijn doel een beetje voorbij.
woensdag 15 november 2017 om 16:15
Nou dit dus.Sansa_ schreef: ↑15-11-2017 16:09Ik heb eigenlijk nooit de indruk gehad dat het de bedoeling was om nieuwe dingen in die zak te doen. Juist om gebruikt, goed speelgoed een tweede leven te geven. Hier gaat alles nl naar de weggeefwinkel, waar het gewoon in de schappen komt te staan. Niet specifiek voor minima of arme kinderen ofzo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 15 november 2017 om 16:17
Maarten Heijltjes een van de initiatiefnemers van Goedzak: "Goedzak is een platform om sociaal en duurzaam gedrag te stimuleren. Het is een sympathieke en gemakkelijke manier om producten een tweede leven te geven. We zijn heel trots om samen met Albert Heijn deze actie te organiseren in deze tijd van het jaar. Zo komt een veel grotere doelgroep in aanraking met Goedzak en maken we de feestdagen voor veel kinderen extra speciaal". "Wij vinden het fijn dat we onze winkels in kunnen zetten voor zo'n goed initiatief", zegt Saskia Egas Reparaz, Directeur marketing & format. "Albert Heijn wil naast de plek voor de dagelijkse boodschappen vooral ook een betrokken buurtbewoner zijn. Op deze manier maken we heel veel kinderen blij en krijgt speelgoed een mooie nieuwe bestemming."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 15 november 2017 om 16:21
Ik heb het eerste jaar van de goedzak met de ah gebeld en nieuw/in doos mocht ook gewoon. Ze zijn blij met alles wat ze krijgen. Ook bij het inleveren nog nooit commentaar gehad. En ik doe al een aantal jaar mee...
Maar goed, dit topic heb ik niet geopend voor de discussie nieuw of oud speelgoed maar om het bij meer mensen bekend te maken en om erachter te komen wat kinderen nu leuk vinden om mee te spelen.
Maar goed, dit topic heb ik niet geopend voor de discussie nieuw of oud speelgoed maar om het bij meer mensen bekend te maken en om erachter te komen wat kinderen nu leuk vinden om mee te spelen.
woensdag 15 november 2017 om 16:52
Ik vind het juist geweldig dat je er speciaal voor gaat shoppen. echt heel lief. ik had niet begrepen dat je geen kinderen hebt, dus ik dacht even dat ik die hele actie verkeerd had begrepen.-Kia-Ora- schreef: ↑15-11-2017 16:21Ik heb het eerste jaar van de goedzak met de ah gebeld en nieuw/in doos mocht ook gewoon. Ze zijn blij met alles wat ze krijgen. Ook bij het inleveren nog nooit commentaar gehad. En ik doe al een aantal jaar mee...
Ik heb ook mensen gesproken van de appie hier en die hebben vorig jaar ook gezien dat de zakken werden uitgedeeld aan de mensen waarvoor het bedoeld was en dat ze zo blij en dankbaar waren voor alles. Dus zeker meedoen allemaal!
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 15 november 2017 om 19:19
Lidl heeft toch ook een dergelijke actie?
In elk filiaal vind je een speciaal display; daarop kan je een product selecteren en daarna bij de kassa afrekenen.
Deze actie loopt nog maar een week. Dat is kort dag.
In elk filiaal vind je een speciaal display; daarop kan je een product selecteren en daarna bij de kassa afrekenen.
Deze actie loopt nog maar een week. Dat is kort dag.
retrostar wijzigde dit bericht op 15-11-2017 19:37
67.59% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 15 november 2017 om 19:33
woensdag 15 november 2017 om 19:44
Oh leuk! Ik ga meelezen en even kijken of er leuke dingetjes tussen zitten voor bij mijn AH.
Mijn achternichtje kreeg met Sint Maarten een soort knijpbal/ei? van de Action die als je er in knijpt allerlei uitstulpingen krijgt dat vond ze fantastisch en de kids in de Action stonden zich er ook allemaal bij te verlekkeren hoe leuk dat ding was.
En zo'n magic krasblok vond ze ook fantastisch. Beide waren een euro geloof ik.
Ik heb ook geen kids dus hier komt er ook nieuw spul in, kleinigheidjes vanwege budget, maar iemand blij maken is altijd leuk!
Mijn achternichtje kreeg met Sint Maarten een soort knijpbal/ei? van de Action die als je er in knijpt allerlei uitstulpingen krijgt dat vond ze fantastisch en de kids in de Action stonden zich er ook allemaal bij te verlekkeren hoe leuk dat ding was.
En zo'n magic krasblok vond ze ook fantastisch. Beide waren een euro geloof ik.
Ik heb ook geen kids dus hier komt er ook nieuw spul in, kleinigheidjes vanwege budget, maar iemand blij maken is altijd leuk!
vrijdag 17 november 2017 om 23:16
Wat een leuk idee. Ik kom eigenlijk nooit meer bij AH, maar zal er eens heenrijden.
We wilden eigenlijk meedoen met schoenmaatjes dit jaar, maar daarvoor moeten we per doos rond de 7 euro betalen. Kost naast de inhoud toch alweer 14 euro.
Dit klinkt toegankelijker, gewoon een zak vullen. Er ligt hier genoeg.
We wilden eigenlijk meedoen met schoenmaatjes dit jaar, maar daarvoor moeten we per doos rond de 7 euro betalen. Kost naast de inhoud toch alweer 14 euro.
Dit klinkt toegankelijker, gewoon een zak vullen. Er ligt hier genoeg.
vrijdag 17 november 2017 om 23:53
Vandaag een zak vol schoon gewassen knuffels gebracht. Ik heb volgens mij ook nog wat speelgoed nieuw in doos liggen die gezien de leeftijd van mijn kinderen hier niet zo veel nut meer hebben, zal die ook doneren. Verder pas al heel veel opgeruimd en verkocht van allebei, dus er is niet zo veel meer over.
Hier gaat het trouwens naar een stichting opgericht door een weggeefhoek op FB, ik breng ook wel eens wat spullen rechtstreeks daarheen. Dat komt wel goed terecht volgens mij.
Hier gaat het trouwens naar een stichting opgericht door een weggeefhoek op FB, ik breng ook wel eens wat spullen rechtstreeks daarheen. Dat komt wel goed terecht volgens mij.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'