Alweer wakker
dinsdag 19 september 2017 om 04:17
Nog meer mensen wakker?
35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar
Nog meer wakkeren hier te vinden?
35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar
Nog meer wakkeren hier te vinden?
maandag 13 november 2017 om 07:47
maandag 13 november 2017 om 07:51
Het enige wat mij hielp tegen jeuk was koelen. Verder kon ik er niks mee.. Waar heb je de jeuk? Belangrijk dat je dit aan geeft bij de verloskundige of gynaecoloog, kan cholestase zijn en dat moet in de gaten gehouden worden.
Zere heupen had ik ook vaak last van,heb je verkeerd gelegen? Succes vandaag, hoop dat het afzwakt
Zere heupen had ik ook vaak last van,heb je verkeerd gelegen? Succes vandaag, hoop dat het afzwakt
maandag 13 november 2017 om 15:24
Dank je cookie. Koelen ga ik proberen. Ik heb jeuk op mijn enkels, schenen en mijn onderrug
Ik zal het inderdaad melden bij de vk!
Is het bij jou meteen overgegaan na de bevalling?
En een
anoniem_318765 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 15:27
9.71% gewijzigd
maandag 13 november 2017 om 15:25
maandag 13 november 2017 om 15:30
Crossposthappyapple schreef: ↑13-11-2017 15:25En jeuk is erg vervelend idd. Evt mentholgel, carmiggelt? Ik weet niet hoe ver je zwanger bent en waar je precies jeuk hebt? Let er idd wel op dat het geen cholestase is.
Dankjewel voor de tip! Mentholgel bijt nu erg, moet eerst de huid weer wat rustiger worden.
Ben ruim 27 weken en heb er nu zo’n 2 weken last van.
maandag 13 november 2017 om 16:23
Haha ja blijkbaar. SorryCarmiggelT schreef: ↑13-11-2017 15:30Crosspost
Dankjewel voor de tip! Mentholgel bijt nu erg, moet eerst de huid weer wat rustiger worden.
Ben ruim 27 weken en heb er nu zo’n 2 weken last van.
Vervelend dat mentholgel nu bijt. Ik had in het begin van mijn zwangerschap jeukende benen en toen hielp het wel (een beetje dan toch). Gelukkig was het ook ineens weer over na ik geloof 1 of 2 weken. Heb je je vk of huisarts er al wel over gebeld?
maandag 13 november 2017 om 17:41
Nee nog niet gedaan, ik wist niet dat dat nodig was. Maar ik zal het melden bij de verloskundige!happyapple schreef: ↑13-11-2017 16:23Haha ja blijkbaar. Sorry![]()
Vervelend dat mentholgel nu bijt. Ik had in het begin van mijn zwangerschap jeukende benen en toen hielp het wel (een beetje dan toch). Gelukkig was het ook ineens weer over na ik geloof 1 of 2 weken. Heb je je vk of huisarts er al wel over gebeld?
maandag 13 november 2017 om 19:29
Jeuk is een zwangerschapskwaal idd, kan onschuldig zijn maar ook die cholesstase zijn. Ik heb het de hele zwangerschap gehad, was onschuldig gelukkig. In geval van cholestase word regelmatig bloed geprikt en met 37wk bevallen. (Tenminste bij mijn gynaecoloog)CarmiggelT schreef: ↑13-11-2017 15:24Dank je cookie. Koelen ga ik proberen. Ik heb jeuk op mijn enkels, schenen en mijn onderrugLas pas gisteren dat dat ook een zwangerschapskwaal kan zijn.
Ik zal het inderdaad melden bij de vk!
Is het bij jou meteen overgegaan na de bevalling?
En eenvoor jou, las dat jullie het zwaar hebben.
Jeuk, en alle andere kwaaltjes, waren over zodra ik bevallen was!
En dank je! Ja zijn even pittige tijden.
donderdag 16 november 2017 om 11:53
Hier wakker geworden om 3.15 om te plassen en sindsdien aanhoudend harde buiken en buikpijntjes. Maar geen echte weeën - denk ik... Tenminste niet van wat ik me herinner van baby nummer 1.
Ben bijna 40 wkn.
Iemand een idee?
Ben bijna 40 wkn.
Iemand een idee?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 16 november 2017 om 13:03
donderdag 16 november 2017 om 13:39
Bij mij heeft dat een paar dagen aangehouden voordat de bevalling echt begon. Maar de ontsluiting ging daarna wel heel snel dus het was wel nuttig geweest denk ik
En dat was de eerste, hoor wel veel dat de ontsluiting bij de tweede nog sneller gaat.
vrijdag 17 november 2017 om 04:21
Gefeliciteerd Evyblissy! Ik ben nu 38+2 en ook sinds 3.15 wakker met harde buiken en buikpijnen... zal het?? Durf er niet op te hopen haha! Wanneer kwam het moment dat je wist 'dit is het'?
Hebben jullie trouwens ook zo'n honger als je dan wakker wordt 's nachts? Net al een kom yoghurt en pure chocola weggewerkt...
Hebben jullie trouwens ook zo'n honger als je dan wakker wordt 's nachts? Net al een kom yoghurt en pure chocola weggewerkt...
vrijdag 17 november 2017 om 05:38
Evy gefeliciteerd! Fijn dat je baby er is!
Song ik ga er ook iedere nacht uit om iets te eten, anders kan ik niet meer slapen. Na de vorige bevalling was die honger s nachts meteen verdwenen weet ik nog, net als veel andere zwangerschapskwaaltjes.
Hier een slechte nacht. Ben afwisselend wakker door dochter en man. Geen idee waar dochter last van heeft, gewoon niet moe ofzo. Man sliep onrustig en moest er halverwege de nacht uit voor werk.
Ik wilde juist zo veel gaan doen op mijn vrije dag vandaag en nu weet ik dat ik brak ben en weinig energie heb. Balen.
Song ik ga er ook iedere nacht uit om iets te eten, anders kan ik niet meer slapen. Na de vorige bevalling was die honger s nachts meteen verdwenen weet ik nog, net als veel andere zwangerschapskwaaltjes.
Hier een slechte nacht. Ben afwisselend wakker door dochter en man. Geen idee waar dochter last van heeft, gewoon niet moe ofzo. Man sliep onrustig en moest er halverwege de nacht uit voor werk.
Ik wilde juist zo veel gaan doen op mijn vrije dag vandaag en nu weet ik dat ik brak ben en weinig energie heb. Balen.
vrijdag 17 november 2017 om 05:41
songforyourheart schreef: ↑17-11-2017 04:21
Had ik ook last van, at het liefst perzikkwark..
Nadeel, na m'n bevalling heb ik nog soms trek s'nachts..