Een vraagje

17-11-2017 13:50 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben al 8 jaar samen met mn vriend. Alles gaat goed en we hebben 2 gezonde dochters.
We zitten beide bij de plaatselijke muziekvereniging.
Sinds 3 jaar staat daar een nieuwe dirigent voor.. jonge vent, ziet er goed uit.

Sinds een jaar zijn we bevriend geraakt en ook gaan ik en mijn vriend met zijn vrouw om. Dus dat is erg gezellig
Ik merk als ik en de dirigent ( ik noem hem maar zo) elkaar spreken dat we erg goed met elkaar overweg kunnen en we appen ook gewoon met elkaar.
Ik heb sinds hij voor het orkest staat al wel een zwak voor hem.
Moet ik hem iets zeggen over dat ik hem een leuke vent vind of lekker voor me houden?
Ja man, hartstikke leuk, doen!

En daarna lekker een kans dat je vriend bij je weg gaat, je je dochters de helft van de tijd niet meer ziet, je 100% moet gaan werken om een beetje rond te kunnen komen.

Dat is het toch allemaal waard?

(Soms verwacht je toch echt beter van mensen boven de 30 jaar...)
Maud27 schreef: ↑
17-11-2017 14:40
Ja man, hartstikke leuk, doen!

En daarna lekker een kans dat je vriend bij je weg gaat, je je dochters de helft van de tijd niet meer ziet, je 100% moet gaan werken om een beetje rond te kunnen komen.

Dat is het toch allemaal waard?

(Soms verwacht je toch echt beter van mensen boven de 30 jaar...)
Is dat niet de gemiddelde leeftijd waarop mensen een beetje in een fase raken waarop dit juist zo'n issue is?
Goh en je dacht, laat ik er een account voor aanmaken. Iets met knuppel en hoenderhok...
Misschien is het handig als je even duidelijkheid komt geven TO.. Wie wil je het vertellen, je man of de dirigent?

Ik zou het allebei niet doen en gewoon wachten tot het over gaat, maar als je het persé aan iemand wil vertellen..dan je man. Iemand leuk vinden kan Iedereen overkomen, wat je er mee doet is aan jou.
Stuur hem een app en zeg dat je wel eens op zijn dirigeerstokje wil blazen
Kastanjez schreef: ↑
17-11-2017 13:58
Ben je serieus? Waarom zou je dat in vredesnaam aan de dirigent willen vertellen??? Echt, schiet mij maar lek.

Als je denkt dat je hem zo leuk vind dat je er op de een of ander manier last van hebt, zou ik als eerste het bespreken met je vriend. En ik zou het contact wat gaan beperken denk ik zo.
Ben jij serieus dat je nog vraagt "ben je serieus?" ? :proud:
Grobbekuiken_ schreef: ↑
17-11-2017 14:26
Hah!! Nou was ik je voor! :yes:
:proud:
hoho, dat vroeg ik om 13.52 al!
lilalinda schreef: ↑
17-11-2017 15:10
hoho, dat vroeg ik om 13.52 al!
Jahmah...jahmah....jij deeh heulemaol nieh mee nieh :@@:

(Gisteren trok ik een mosterdspoor achter me aan, was Marana me steeds net voor, vandaar dus :hyper: .)
There is always something happening, and it's usually right now
‘Hoi dirigent, ik vind jou wel een geile vent. Ik ben wel getrouwd en jij hebt ook een relatie, maar boeien toch? In 2017 mag alles is het niet? Zullen we aan partnerruil doen? Lijkt mij wel lekker. Wat vind jij dirigent? Vind jij mij ook wel een geil moppie?’

Zoiets wil je zeggen?
Corona67 schreef: ↑
17-11-2017 15:09
Ben jij serieus dat je nog vraagt "ben je serieus?" ? :proud:
;-) Ik dacht, laat ik het netjes houden :)
Kastanjez schreef: ↑
17-11-2017 15:33
;-) Ik dacht, laat ik het netjes houden :)
Zo schattig :proud:
17-11-2017 15:24
Jahmah...jahmah....jij deeh heulemaol nieh mee nieh :@@:

(Gisteren trok ik een mosterdspoor achter me aan, was Marana me steeds net voor, vandaar dus :hyper: .)
Komt door dat liggend streepje
je klinkt als een meisje van 16
17-11-2017 15:34
Komt door dat liggend streepje
Nietus, toen had ik 'm nog niet :wtf:
There is always something happening, and it's usually right now
17-11-2017 15:34
Zo schattig :proud:
:lmao:
17-11-2017 15:41
Nietus, toen had ik 'm nog niet :wtf:
Ook niet in gedachten?
Waar is TO ? Toch zeker niet die "dirigeerstok" aan het uitproberen he ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven