Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
tvp, heerlijk topic dit.
Dochter van 5 sloeg haar hand voor haar mond van verbijstering toen het boek leeg bleek. Prachtig dat koppie van haar op dat moment. En daarna gewoon verder met de orde van de dag.

Begin van de week maakte ze zich wel zorgen, maar na mijn vraag of ze ooit wel eens geen cadeautjes had gekregen met sinterklaas was het goed. Vorig jaar ging er immers ook vanalles mis en toen kwam het ook goed.
Ik zei gisteren tegen mijn zoon van bijna 8: Zo en dan kijken we morgen naar de intocht op tv om 12.00 uur.
Zoon: Nee mam! Je weet helemaal niet of dat wel doorgaat want ze hebben net de boot gekeerd!
Ik :hihi: : Oh ja natuurlijk weet ik dat niet...
Zoon: Ik denk dat dit verhaal nep is mam.
Ssssst.... ik heb Sinterklaas gisteren al gezien. Zonder zijn mantel en mijter, ze waren incognito 😉😂
De generale repetitie was gisteren, ze waren van het Sinterklaasjournaal hier allemaal voor opnames en hebben de route alvast gelopen.
De pakjesboot is hier ook al 2 dagen, dus het komt goed 😂😂😂

De meeste ouders hebben de kinderen maar verteld dat dit een oefenboot is 😎
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
O wat leuk om dat zo eens van dichtbij mee te maken, Sonnemaatje. Loopt dan alleen de cameracrew met de hoofdpersonen alles door of zijn ze dan echt met de hele groep?
Sonnemaatje schreef:
18-11-2017 08:18
Ssssst.... ik heb Sinterklaas gisteren al gezien. Zonder zijn mantel en mijter, ze waren incognito 😉😂
De generale repetitie was gisteren, ze waren van het Sinterklaasjournaal hier allemaal voor opnames en hebben de route alvast gelopen.
De pakjesboot is hier ook al 2 dagen, dus het komt goed 😂😂😂

De meeste ouders hebben de kinderen maar verteld dat dit een oefenboot is 😎
Oh supercool!!! Wat onwijs leuk!

Ooit lang geleden kwam de Enige Echte tv Sint aan in mijn dorp. Ik was al wat groter maar vond het helemaal fantastisch!
mendy schreef:
18-11-2017 08:22
O wat leuk om dat zo eens van dichtbij mee te maken, Sonnemaatje. Loopt dan alleen de cameracrew met de hoofdpersonen alles door of zijn ze dan echt met de hele groep?
Stefan de Walle heb ik gezien, Jeroen, Dieuwertje en huispiet (ik vergeet steeds zijn naam....) Ze liepen met de burgemeester en nog wat meer mensen de route alvast.
Ontzettend leuk dat ze in 'mijn' stadje aankomen, maar wat een heisa zeg! De 2 grootste parkeerterreinen zijn bv al 2 dagen afgesloten. Gisteren mochten er al geen auto's meer door de stad, en vandaag vanaf 9 uur mogen er ook geen fietsers meer in...... De toegangswegen zijn nu afgezet met betonblokken verpakt als kadootjes...

maar het is wel gezellig :-)
(We wonen op loopafstand van het centrum, maar dat doet eigenlijk bijna iedereen hier ;-)

Gisteren hoorden we hier in huis de stoomboot 😂 Dat hebben dus bijna alle kinderen ook gehoord, leg dat dan maar eens uit 😉
Sonnemaatje schreef:
18-11-2017 08:29
Gisteren hoorden we hier in huis de stoomboot 😂 Dat hebben dus bijna alle kinderen ook gehoord, leg dat dan maar eens uit 😉
Je kunt ook heel simpel naar waarheid zeggen dat het Sinterklaasjournaal al eerder is opgenomen en dat de boot er al is om een proefrondje te maken zodat alles goed gaat vandaag.
Wat leuk Sonnemaatje! Ga je er heen of kijk je op tv? Breng je verslag uit na de intocht, want ik ben wel benieuwd!

Huispiet is trouwens Maarten Wansink. Hij speelde onder andere de vriend van Edwin de Vries in 'Mijn dochter en ik'.
Ik vind hier dingen van.
Ik blijf thuis ! Voor de kinderen hoef ik het niet te doen, want die willen zelf niet ;-)
Er staan nu al mensen bij de aanlegsteiger, en het regent nogal............ (er hangt een webcam boven)

Ik moest net even naar de Gamma. Er staan 3 me-bussen bij de ingang van de stad. Ben onderweg zeker 6 motoragenten tegengekomen en nog 2 politie-busjes.

Je ziet overal kleine groepjes mensen de stad inlopen op zoek naar een goed plekje. Wel heel erg speciaal dit !
Wat is er gebeurd met die mannen op de stoomboot? Dat heb ik echt even gemist.
Nee hoor. Er is niks met ze gebeurt. Even geduld nog.
Joehoe! Een boot vol pieten en ze zijn allemaal zwart 😆😂
Hahaha! "In Dokkum wordt altijd gekeerd. Dit is het keerpunt"
Ik vind hier dingen van.
Sonnemaatje schreef:
18-11-2017 11:53
Joehoe! Een boot vol pieten en ze zijn allemaal zwart 😆😂
Kan dit lekker ergens anders?
Lucifermiauww schreef:
18-11-2017 12:16
Waarom? Mag het niet gezegd worden dat de Pieten zwart zijn?

Ik was wel nieuwsgierig. Kan zelf nu niet kijken dus kwam even hier neuzen of al bekend was hoe ze eruit zien.
Ik heb net eindelijk mijn zoon op de boot gezien :). Werd tijd!
Alles komt goed..........
Lucifermiauww schreef:
18-11-2017 12:16
Eens, dit is geen plek voor die discussie (en het is nog niet eens waar ook).
Zoon is 15, geniet stiekem van de intocht op televisie en vraagt of iemand die Jankpiet een oplawapper kan geven, zodat ze een reden heeft om te janken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Drackie schreef:
18-11-2017 12:22
Ik zie geen discussie in die opmerking hoor. Het was gewoon een constatering.
Ik vind hier dingen van.
Ik heb de eerste 20 minuten gemist, is nog verteld hoe het kan dat de boot is omgekeerd en nu toch hier is?
Het gaat om de ‘lekker puh’ toon. Dat lees ik er althans in (mede door de smileys).
Sabeltandcavia schreef:
18-11-2017 12:24
Ik zie geen discussie in die opmerking hoor. Het was gewoon een constatering.
Ik vind juigen/joehoe roepen not done. Maar hee jouw topic. Ik ben weg. Hoopte door je OP dit soort gezanik hier niet te lezen.
Drackie schreef:
18-11-2017 12:22
Welke discussie lees jij erin? Ik zie geen enkele discussie in die opmerking.

Maar ze zijn dus niet zwart?
Ik ben nogal nieuwsgierig. Hoe zien ze er dan uit nu?
Promethium schreef:
18-11-2017 12:25
Ik heb de eerste 20 minuten gemist, is nog verteld hoe het kan dat de boot is omgekeerd en nu toch hier is?
Nee, alleen dat hij nu weer de goede kant op vaart. En toen weer niet, en toen weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven