Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
vrijdag 17 november 2017 om 21:47
Tja.. gekste plek.. Welk antwoord zal ik deze keer geven.. Ik ga voor:.Staand tegen een muur in de donkere tuin van een café. Makkelijk te betrappen, gelukkig niet gebeurd!
Kreeg jij je eerste orgasme met behulp van een gebruiksvoorwerp (te denken aan een kussen, wasmachine op centrifugeerstand, elektrische tandenborstel) of met je hand?
Kreeg jij je eerste orgasme met behulp van een gebruiksvoorwerp (te denken aan een kussen, wasmachine op centrifugeerstand, elektrische tandenborstel) of met je hand?
zaterdag 18 november 2017 om 14:20
zondag 19 november 2017 om 10:19
Dat vind ik een mooie vraag!
Ja, ik denk het wel. Verdriet zorgt voor een verlangen naar troost, twee stevige armen om me heen, een (in mijn geval) harige borst waar ik mijn tranen op mag laten druppen. En door dat lijflijk contact komt de zin vanzelf, juist ook omdat alles zo aan de oppervlakte lijkt te liggen.
Een intense vrijpartij ligt dan wel op de loer.
Hoe uit jij je zin richting je (seks) partner?
Ja, ik denk het wel. Verdriet zorgt voor een verlangen naar troost, twee stevige armen om me heen, een (in mijn geval) harige borst waar ik mijn tranen op mag laten druppen. En door dat lijflijk contact komt de zin vanzelf, juist ook omdat alles zo aan de oppervlakte lijkt te liggen.
Een intense vrijpartij ligt dan wel op de loer.
Hoe uit jij je zin richting je (seks) partner?
.