Coltruien?
zondag 19 november 2017 om 10:10
Zomers ben ik best wel mode bewust. In de winter een stuk minder. Ik heb een hekel aan kou. Dat is waarschijnlijk de rede dat ik een coltrui best wel een ideaal kledingstuk vind. Het zit lekker, warm, en het is ergens best wel goed te combineren met andere kledingstukken. Het vraagteken achter mijn onderwerp is bedoelt hoe jullie denken over de coltrui als kledingstuk.
zondag 19 november 2017 om 11:11
zondag 19 november 2017 om 11:14
Oakes schreef: ↑19-11-2017 11:11Nay https://www.supertanya.com/sweaters/han ... SuperTanya
Yay http://fashiongum.com/womens-fashion/ho ... for-women/

LOL wtf!!!
zondag 19 november 2017 om 11:15
zondag 19 november 2017 om 11:18
zondag 19 november 2017 om 11:58
Ik draag in de winter ook graag een lekker warme coltrui mits die niet kriebelt of te strak zit rond m'n nek.
In de winter ga ik vooral voor comfort en warmte en erger me soms echt aan de kleding in winkels die niet winterproof zijn maar meer voor de zomer of lente.
Ja men heeft het over laagjes maar heb geen zin om 4 bovenstukken aan te hebben enzo.
In de winter ga ik vooral voor comfort en warmte en erger me soms echt aan de kleding in winkels die niet winterproof zijn maar meer voor de zomer of lente.
Ja men heeft het over laagjes maar heb geen zin om 4 bovenstukken aan te hebben enzo.
zondag 19 november 2017 om 12:17
zondag 19 november 2017 om 12:36
Laatst was ik winkelen en zag juist erg veel warme truien! Was in mijn beleving ook voor het eerst hoor.closednote schreef: ↑19-11-2017 11:58Ik draag in de winter ook graag een lekker warme coltrui mits die niet kriebelt of te strak zit rond m'n nek.
Van die kerstjurkjes met korte mouwen brr
zondag 19 november 2017 om 14:15
Eens, in mijn tienerjaren droeg ik vaak strakke mouwloze coltruien, soms met pailletten etc erop, was mijn favoriete uitgaans outfit. Maar ik had inderdaad maat 34-36 en een kleine B cup.Tessa44- schreef: ↑19-11-2017 10:37Ik ben het niet met je eens, ik heb hele mooie coltruitjes waar ik zelfs in uit ga, en echt super sexy.
Wb het plaatje van Marco B. dan ben ik het met je eens.
Misschien heeft het ook met figuur te maken, ik heb maat 34, ik vind een strak coltruitje me echt heel mooi staan. Een slobber coltrui die veel te groot is, dan ben ik het weer wel met je eens, die valt onder de categorie huispak.
Als ik nu een strakke coltrui aantrek dan voel ik me een rollade, en ik kan het strakke gevoel om mijn nek veel minder goed hebben dan vroeger.
Ik heb nog 1 wijdere grijze gebreide coltrui maar die draag ik denk ik 3 keer per jaar en dan alleen hartje winter als het echt vriest.
Toch ben ik benieuwd hoe een mooie en fijne gebreide coltrui/jurk me nu zou staan, wie weet eentje scoren straks in de sale
zondag 19 november 2017 om 14:48
Nog even over Marco Borsato en coltruien: https://www.youtube.com/watch?v=TtinqS39ABA
Sorry kon het niet laten
Sorry kon het niet laten
zondag 19 november 2017 om 19:33
Helaas heb ik een vrij grote cupmaat dus draag ik ze niet.
Bij een ander vind ik ze erg leuk en ik ben wel eens jaloers. Een mooie, zachte wijde koltrui op een strakke broek, super. Of een strakke koltrui op een kokerrok met kniehoge suede laarzen (geen overknees), ook heel mooi, een beetje de Parisienne-look.
Ik wou dat ik ze kon dragen, ze zijn ook nog heerlijk warm in de winter
Bij een ander vind ik ze erg leuk en ik ben wel eens jaloers. Een mooie, zachte wijde koltrui op een strakke broek, super. Of een strakke koltrui op een kokerrok met kniehoge suede laarzen (geen overknees), ook heel mooi, een beetje de Parisienne-look.
Ik wou dat ik ze kon dragen, ze zijn ook nog heerlijk warm in de winter
zondag 19 november 2017 om 20:23
Het is bij mij meer noodgedwongen want mijn decolleté heeft veel zonneschade en ook nog rosacea, ziet er niet meer sexy uit. Anders zou ik idd ook liever in laag uit gesneden truitjes lopen.MinkeDeWit schreef: ↑19-11-2017 20:21Ik zou er niet tegen kunnen. Eigenlijk heeft al mijn kleding een laag uitgesneden hals, behalve de winterjurken.
zondag 19 november 2017 om 21:59
closednote schreef: ↑19-11-2017 11:58Ik draag in de winter ook graag een lekker warme coltrui mits die niet kriebelt of te strak zit rond m'n nek.
Ik zag net dit voorbij komen als nieuwe look:
Edit: afbeelding doet het niet, dan maar de link: http://www.summumwoman.com/nl/3s4048-3880b
Brrr, ik krijg al koud als ik ernaar kijk.
Coltruien draag ik trouwens niet. Ik kan niet tegen dat gekriebel in mijn nek (al helemaal als er wol in zit
zondag 19 november 2017 om 22:05
Hier precies hetzelfde. Zoiets zou ik alleen dragen als het minimaal 18 graden is maar ik ben dan ook een koukleum.nerdopviva schreef: ↑19-11-2017 21:59Ik zag net dit voorbij komen als nieuwe look:
Edit: afbeelding doet het niet, dan maar de link: http://www.summumwoman.com/nl/3s4048-3880b
Brrr, ik krijg al koud als ik ernaar kijk.
maandag 20 november 2017 om 08:12
maandag 20 november 2017 om 08:58
Eens.
Die dunnere coltruien staan ook mooi onder een colbertje.
Echt van die jaren '90 truien vind ik niet mooi.