Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
maandag 20 november 2017 om 14:59
Als in: er is een grote orgie op kantoor, doe jij er ook gezellig aan mee?
Maar dat bedoelde je vast niet. Uhm, ik heb meer dan eens sex op kantoor gehad. Ik vind dat toch wel heel erg spannend.
Dan mijn vraag die ook nog niet beantwoord was:
Liever spontane 'overdag-sex' of de toch wat meer standaard* s'avonds-in-bedsex?
*De locatie en de tijd als standaard, de sex kan natuurlijk zo bizar zijn als je het maar wilt maken

Dan mijn vraag die ook nog niet beantwoord was:
Liever spontane 'overdag-sex' of de toch wat meer standaard* s'avonds-in-bedsex?
*De locatie en de tijd als standaard, de sex kan natuurlijk zo bizar zijn als je het maar wilt maken

maandag 20 november 2017 om 15:01
maandag 20 november 2017 om 15:08
Mijn huidige soort van vaste scharrel. Op de één of andere manier voelt hij mij sexueel echt heel goed aan. Ook qua zoenen dus. Echter: achter de zoenen met mijn ex zat heel veel meer dan alleen sex, dus vanuit een ander perspectief waren dat lekkerder zoenen.
Oh, ik zag Liefhebber's antwoord meer als antwoord op de vorige vraag, omdat hij de huidige situatie aangaf en niet zozeer wat hij liever had. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Een ongelooflijke aantrekkelijke date kan niet zoenen. Wat doe je?
Oh, ik zag Liefhebber's antwoord meer als antwoord op de vorige vraag, omdat hij de huidige situatie aangaf en niet zozeer wat hij liever had. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Een ongelooflijke aantrekkelijke date kan niet zoenen. Wat doe je?
maandag 20 november 2017 om 16:10

dinsdag 21 november 2017 om 14:26
Welke bi-seksualiteit?
ik denk dat ik zo ongeveer 99,41336 % hetero ben.
Kan jij een gesprek met een halfnaakt exemplaar van het geslacht waar je op valt (uiteraard er van uitgaande dat het gaat om een exemplaar gaat dat je niet afstoot om een of andere reden) - bijvoorbeeld I'm de sauna of in een kleedkamer oid - zonder opwinding te voelen? Wordt dat lastiger als het gesprek over seks gaat?

Kan jij een gesprek met een halfnaakt exemplaar van het geslacht waar je op valt (uiteraard er van uitgaande dat het gaat om een exemplaar gaat dat je niet afstoot om een of andere reden) - bijvoorbeeld I'm de sauna of in een kleedkamer oid - zonder opwinding te voelen? Wordt dat lastiger als het gesprek over seks gaat?

dinsdag 21 november 2017 om 16:02
Visueel blijft voor de man heel belangrijk, dus (bijna) naakt. Maar ook de suggestie en verbeelding door dubbelzinnige woorden of opwinding van de ander te zien, zoals stijve tepels...
Laat je het merken wanneer je opgewonden bent en gelijk klaar voor seks of verberg je het tot verder initiatief volgt?
Laat je het merken wanneer je opgewonden bent en gelijk klaar voor seks of verberg je het tot verder initiatief volgt?
woensdag 22 november 2017 om 17:43