Kerstkado personeel
dinsdag 21 november 2017 om 11:19
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
dinsdag 21 november 2017 om 11:46
Bij mij op werk hebben we ook kerstmarkt, maar wij zijn een groot bedrijf. Voor 10 man is het niet zo rendabel voor ondernemers om daar een dagdeel voor op te offeren.Blondie456 schreef: ↑21-11-2017 11:43Op het werk van mijn man deden ze altijd een Kerstmarkt met hapjes en drankjes. Ze nodigden dan een deel van de plaatselijke ondernemers uit. Iedereen kreeg dan een bepaald bedrag aan bonnen en die konden ze besteden bij de kraampjes. er was dan een slijterij, kaasboer, drogisterij supermarkt, decoratie enz. Zo was iedereen blij.
dinsdag 21 november 2017 om 11:48
Je hebt gelijk. Ik lees nu dat het voor een man of 10 is en dan is dat inderdaad niet rendabel voor ondernemers.
dinsdag 21 november 2017 om 11:50
Tuurlijkguppekop schreef: ↑21-11-2017 11:45ik zelf ook hoor (om te krijgen) , ik wil sowieso niet alleen een belevenis (etentje/sauna whatever) gever maar iets tastbaars. Ik ga maar weer voor de persoonlijke bonnen, voor de dames denk ik een fashioncheck en voor de heren iets van bol.com ofzo (bestaat dat überhaupt?)
Persoonlijk vind ik die van Coolbleu leuker, dan krijg je er een 'cadeausje' bij
dinsdag 21 november 2017 om 11:54
Dit is maar een klein bedrijf, dus dit zelf organiseren lijkt me niet haalbaar, maar ik weet dat ze dat hier in de omgeving ook wel als ondernemers organiseren en dat er dan medewerkers van verschillende bedrijven komen. Het is wel heel leuk, ze deden dat in het ziekenhuis waar ik gewerkt heb ook altijd.Blondie456 schreef: ↑21-11-2017 11:43Op het werk van mijn man deden ze altijd een Kerstmarkt met hapjes en drankjes. Ze nodigden dan een deel van de plaatselijke ondernemers uit. Iedereen kreeg dan een bepaald bedrag aan bonnen en die konden ze besteden bij de kraampjes. er was dan een slijterij, kaasboer, drogisterij supermarkt, decoratie enz. Zo was iedereen blij.
dinsdag 21 november 2017 om 12:04
dat vind ik eigenlijk heel leuk maar sommigen moeten nog ver rijden en er zitten ook een paar echte geen wijn drinkers bij. Wel een leuk idee !!Zomerbloem23 schreef: ↑21-11-2017 11:54Als iedereen drinkt: een wijnproeverij bij de plaatselijke slijterij en dat ze flessen uit mogen zoeken tot een x bedrag? Dit hebben wij wel eens gedaan onder het mom van kerst/nieuwjaarsborrel/pakket en was incl. partner.
dinsdag 21 november 2017 om 12:18
Hè jammer!
Een kennis heeft ook wel eens gehad dat ze mochten kiezen uit drie opties: een voucher voor een hotel, overnachting bij de efteling of een voucher voor centerparcs. Als je alleen bent zijn deze opties alleen niet zo leuk.
Of een e-reader? Moet je alleen wel zeker weten dat ze van lezen houden en er nog geen hebben. Een bloemenabonnement voor de dames?
En een cadeaubon is natuurlijk altijd goed
Een kennis heeft ook wel eens gehad dat ze mochten kiezen uit drie opties: een voucher voor een hotel, overnachting bij de efteling of een voucher voor centerparcs. Als je alleen bent zijn deze opties alleen niet zo leuk.
Of een e-reader? Moet je alleen wel zeker weten dat ze van lezen houden en er nog geen hebben. Een bloemenabonnement voor de dames?
En een cadeaubon is natuurlijk altijd goed
dinsdag 21 november 2017 om 12:21
Die van bol.com zat vorig jaar ook in een cadeaudoosje.
dinsdag 21 november 2017 om 12:33
lijkt me vreselijkminnimouse schreef: ↑21-11-2017 11:30Met z’n allen een bezoek aan een luxe kapperszaak met eventueel een gezichtsbehandeling en/of massage?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 21 november 2017 om 12:41
dinsdag 21 november 2017 om 13:03
dinsdag 21 november 2017 om 13:55
Onlangs met werk bij Diner in Motion geweest. Ik vond het eerlijk gezegd niet erg speciaal omdat ik zegmaar meer van kipsate houdt, maar het is wel een leuke ervaring, wellicht een idee?
Qua kerstpakket vond ik een echt pakket met allerlei dingen erin altijd heel erg leuk. Vriend krijgt altijd geld, niet origineel, maar wel leuk!
Qua kerstpakket vond ik een echt pakket met allerlei dingen erin altijd heel erg leuk. Vriend krijgt altijd geld, niet origineel, maar wel leuk!
dinsdag 21 november 2017 om 13:59
Dan mag je vast wel man of kind of zus meenemen.Lucifermiauww schreef: ↑21-11-2017 11:28Ik vind de kledingzaak dan weer niets. Ik heb een zeer specifieke smaak en maat.
Ik vind het echt een superleuk idee Maar het zou voor mij idd niet zo geschikt zijn. Maar ik zou vragen of ik iemand mee mocht nemen die mijn budget opmaakt en gezellig meedoen met de hapjes en de borrel Top idee!
dinsdag 21 november 2017 om 14:07
Kaarten voor een musical, Lion King, Soldaat van Oranje, On your Feet etc.
Of een theaterbon als je het neutraler wilt houden.
Kaarten voor Cirque du Soleil is inderdaad ook gaaf. Dat is nou echt iets dat ik voor mezelf niet gauw doen, maar wél graag heen zou willen.
Hetzelfde geldt voor dé dinnershow (Pandora of zoiets). Lijkt me erg leuk.
Of een goede contactgrill? Die kan iedereen toch wel gebruiken?
Of, de hit van momenteel, een Airfryer
?
Een workshop bij een goede bakker/kookschool en dan erná voor een bepaald budget producten/kookgerei (pannen,keukenmachines etc) mogen uitzoeken ?
Of een theaterbon als je het neutraler wilt houden.
Kaarten voor Cirque du Soleil is inderdaad ook gaaf. Dat is nou echt iets dat ik voor mezelf niet gauw doen, maar wél graag heen zou willen.
Hetzelfde geldt voor dé dinnershow (Pandora of zoiets). Lijkt me erg leuk.
Of een goede contactgrill? Die kan iedereen toch wel gebruiken?
Of, de hit van momenteel, een Airfryer
Een workshop bij een goede bakker/kookschool en dan erná voor een bepaald budget producten/kookgerei (pannen,keukenmachines etc) mogen uitzoeken ?
dinsdag 21 november 2017 om 15:22
Wij zijn ooit met werk van vriend naar Night of the Proms geweest. Als je dit combineert met een etentje vooraf, geraakt je budget ook wel op.
Maar met een bon is uiteraard iedereen blij. Want bij een uitstap is er altijd wel iemand die niet kan, het niet leuk vindt enz...
Een hotelovernachting (zelf te kiezen wanneer) zou ik dan weer super vinden!
Maar met een bon is uiteraard iedereen blij. Want bij een uitstap is er altijd wel iemand die niet kan, het niet leuk vindt enz...
Een hotelovernachting (zelf te kiezen wanneer) zou ik dan weer super vinden!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
dinsdag 21 november 2017 om 15:27
Leuk!!minnimouse schreef: ↑21-11-2017 11:30Met z’n allen een bezoek aan een luxe kapperszaak met eventueel een gezichtsbehandeling en/of massage?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 21 november 2017 om 15:57