Kerstkado personeel
dinsdag 21 november 2017 om 11:19
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
donderdag 23 november 2017 om 15:11
donderdag 23 november 2017 om 15:17
vergeet nog, dat we ook nog een 13e maand krijgen. Kwam vandaag allilalinda schreef: ↑22-11-2017 15:30hoe ik het oplos, is een prima kerstdiner, met keuzes (wil je vlees eten of vis of vegetarisch, dus geen opgelegd menu). Niet poepchic, wel goed. Kosten zo´n 70 euro pp
en een klassiek kerstpakket ook voor zo´n 70 euro pp
Niet uniek, niet vooruitstrevend, maar ´gemiddeld´ de meest tevreden collega´s
dus ik klaag niet
donderdag 23 november 2017 om 15:27
donderdag 23 november 2017 om 15:31
Je doet het toch nooit goed, dus de beste optie is gewoon cash. Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan allerhande bonnen van zaken waar ik nooit kom of bestel. Ja, ook van bol.com bonnen gruwel ik. Wat een verschrikkelijke webwinkel is dat geworden. Doe een kleinigheidje (liefst iets lekkers wat gewoon op gaat). Enveloppe met een kaart met een persoonlijk handgeschreven bedankje (is goed te doen voor 10 mensen) en daartussen 100€. Iedereen blij, vooral die persoonlijke boodschap zou ik het meeste waarderen.
Keep on dreaming!
donderdag 23 november 2017 om 15:51
Naast de andere kado's gelukkig he, het is en / en.
En nee, ik gebruik het badlaken met grote logo niet, de relaties ook niet denk ik.
De dame van de PR vind het ge-wel-dig en het is haar budget denk ik dan maar.
donderdag 23 november 2017 om 15:54
tja.. bij gewoon cash ben ik bang dat het wordt opgemaakt in de supermarkt, met een bon heb je toch de mogelijkheid om bijv. iets te kopen wat je normaal niet zou te doen (want te duur of iets dergelijks). Ik weet ook wel dat je bij wijze van spreken de bon kan doorverkopen en dat geld alsnog in de huishoudpot kan stoppen maar toch...sammo schreef: ↑23-11-2017 15:31Je doet het toch nooit goed, dus de beste optie is gewoon cash. Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan allerhande bonnen van zaken waar ik nooit kom of bestel. Ja, ook van bol.com bonnen gruwel ik. Wat een verschrikkelijke webwinkel is dat geworden. Doe een kleinigheidje (liefst iets lekkers wat gewoon op gaat). Enveloppe met een kaart met een persoonlijk handgeschreven bedankje (is goed te doen voor 10 mensen) en daartussen 100€. Iedereen blij, vooral die persoonlijke boodschap zou ik het meeste waarderen.
Je afkeur van bol.com snap ik niet zo goed, ze hebben alles tussen scheerapparaten en handtassen in.
donderdag 23 november 2017 om 16:48
Grappig. Ik zie het precies andersom. Bij mij gaan bonnen noodgedwongen op aan dingen die ik niet echt wil, terwijl ik een bedrag daadwerkelijk voor iets moois gebruik. Behalve Bijenkorfbonnen dan, maar dat is niet voor iedereen handig.
Maar alles is een extraatje en daarom natuurlijk altijd welkom. En het is zo ontzettend moeilijk voor de organisatie, dat realiseer ik me heel goed.
donderdag 23 november 2017 om 17:14
Leuke boodschappentas met daarin diverse soorten snaaigoed,chocolade ed en een leuke enveloppekaart met 2 briefjes van 50 euro. klaar
https://www.bing.com/images/search?q=le ... &FORM=IGRE
https://www.bing.com/images/search?q=le ... &FORM=IGRE
donderdag 23 november 2017 om 19:24
Overbodige rommel die ik niet nodig heb en niet in huis haal, dus.
Ik heb kookgerief, ik heb tuingerief, woonspullen heb ik niet nodig en kleding in mijn maat is onvindbaar bij zo'n zaken.
Mijn katten vreten alleen Aldi-voer en aan bloemen en planten heb ik de pest.
Die bon zou hier dus gewoon in de kast belanden en na een jaar (of 2 jaar) verlopen zijn zonder dat ie gebruikt is.
Zonde van de centen.
In 't beste geval geef ik dat onding weg aan iemand die er hetzelfde mee doet als ik ... namelijk in de kast steken omdat ze er niks mee kan doen.
Maar dan heb ik wel een kerst-cadeau gegeven
donderdag 23 november 2017 om 22:23
Ach, als mensen er graag boodschappen van kopen, dan is dat toch hun goed recht? Net zoals mensen het leuk vinden een boodschappenpakket te krijgen. Ik begrijp nooit zo goed waarom het altijd iets 'speciaals' moet zijn. Ik geef niet veel om spullen en ben erg kieskeurig. Bol.com heeft dan toch vaak niet wat ik zoek (daarnaast vind ik ze vaak erg duur in verhouding en de service is ook gewoon niet meer wat het was). Ik geef een extraatje ook veel liever uit aan een etentje of theaterbezoek. Met cash kan iedereen gewoon lekker zelf bepalen wat ze er mee willen doen.guppekop schreef: ↑23-11-2017 15:54tja.. bij gewoon cash ben ik bang dat het wordt opgemaakt in de supermarkt, met een bon heb je toch de mogelijkheid om bijv. iets te kopen wat je normaal niet zou te doen (want te duur of iets dergelijks). Ik weet ook wel dat je bij wijze van spreken de bon kan doorverkopen en dat geld alsnog in de huishoudpot kan stoppen maar toch...
Je afkeur van bol.com snap ik niet zo goed, ze hebben alles tussen scheerapparaten en handtassen in.
Keep on dreaming!