Werk & Studie alle pijlers

Kerstkado personeel

21-11-2017 11:19 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).

Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.

Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.

Toevoeging: ter info ;-) dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
MonicaG schreef:
21-11-2017 11:27
Als het allemaal dames zijn: zo'n adventskalender van Rituals etc. maakt mij altijd wel hebberig, je vindt er vast ook wel voor 150€ ;)

Alsjeblieft niet zeg.
nerdopviva schreef:
22-11-2017 12:51
Natuurlijk wel. Bij de Librije misschien niet, maar er zijn nog tientallen andere sterrenrestaurants in Nederland. Ik heb dit jaar nog gegeten in een sterrenrestaurant voor 180 euro voor 2 personen (geen wijn). Met wijn erbij moet je makkelijk kunnen uitkomen voor 150 euro per persoon.
Meer dan 5 jaar geleden waren wij toch ruim 175 p/p kwijt inclusief wijnarrangement. Wel bij 'n 2-sterren restaurant en voor het zoveel gangenmenu van de chef gegaan. Als je het doet, moet je 't wel goed doen, vind ik.
Ik zou ook niet zitten wachten op Rituals rommel. Gebruik ik niet en heb ik geen interesse in.
Doet Ticketmaster aan kadobonnen? Daar zou ik blij van worden.
LizBakker schreef:
21-11-2017 11:32
Wat is dat toch met Rituals en collega's? Ik krijg echt altijd Rituals van werkgerelateerde mensen. Ik gebruik het allemaal heus wel, maar ik beschouw Rituals niet echt als verwennerij. Ik ben een beetje een cosmetica-snob, haha!
gelukkig, ik vind Rituals ook zo stom om te krijgen.Rituals geef je weg, als je niet zeker weet wat iemand wil, iemand die je niet goed kent. De juf bijvoorbeeld
Een beetje de Merci onder de bonnen. Net niks eigenlijk
DG2015 schreef:
21-11-2017 15:57
Bij mijn oud-werkgever was een keer de kerstborrel in een boekwinkel en daarna mocht iedereen voor een bepaald bedrag boeken uitzoeken. Dat was een groep heel blije mensen.

Oooo dit vind ik leuk :heart:
d-purevision schreef:
21-11-2017 16:51
Ik vind de ouderwetse pakketten nog altijd het leukst. Altijd nieuwsgierig in die doos graaien naar al dat lekkers. Als er dan ook nog een leuke bon tussen zitten om er voor mezelf nog een extra cadeautje aan toe te voegen, perfect!
Ons personeel doe je het meest plezier met een goed kerstdiner, geen sterren restaurant, wel lekker eten, fijne wijn.
En een klassiek kerstpakket.
Altijd meeste succes.
lilalinda schreef:
22-11-2017 13:08
Ons personeel doe je het meest plezier met een goed kerstdiner, geen sterren restaurant, wel lekker eten, fijne wijn.
En een klassiek kerstpakket.
Altijd meeste succes.

Bij ons moet er weer gebowld of gelasergamed worden met goor eten daarna. Ga toch weg.
Doe mij maar een gezellige kroeg, al dan niet met pubquiz, met lekker eten en gezellige mensen.
Boeken? Zou ik ook niet blij van worden. Ik heb duizenden e-books op m'n e-reader staan die ik in mijn leven echt niet gelezen krijg. Ben juist blij van die papieren ruimtevreters af te zijn.
redbulletje schreef:
22-11-2017 13:14
Boeken? Zou ik ook niet blij van worden. Ik heb duizenden e-books op m'n e-reader staan die ik in mijn leven echt niet gelezen krijg. Ben juist blij van die papieren ruimtevreters af te zijn.
Was ook mijn 1e reactie, maar er zijn natuurlijk ook fotoboeken of een mooi kookboek.
"lees"boeken op papier komen mijn huis niet meer in.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
22-11-2017 13:15
Was ook mijn 1e reactie, maar er zijn natuurlijk ook fotoboeken of een mooi kookboek.
"lees"boeken op papier komen mijn huis niet meer in.
Zit ook niet op kookboeken te wachten, want als ik 'n recept wil dan google ik dat wel.

Mij zou je blijer maken als je die 150 euro bijdraagt aan mijn mobiele abonnement bijv. Geen onzindingen voor in huis die ik niet gebruik en alleen op zolder liggen te verstoffen. Boeken raak je ook op Marktplaats niet kwijt trouwens!
Star² schreef:
22-11-2017 13:10
Bij ons moet er weer gebowld of gelasergamed worden met goor eten daarna. Ga toch weg.
Doe mij maar een gezellige kroeg, al dan niet met pubquiz, met lekker eten en gezellige mensen.
Oh ja, vreselijk die activiteiten. Ik zag hier ook al weer een trits uitjes voorbij komen die mij allemaal verschrikkelijk lijken. Let wel, als we dat doen, doe ik heel gezellig mee, mij hoor je niet. Ik waardeer dat mensen iets organiseren en je kunt het niet iedereen naar de zin maken.

Maar ik denk bij mezelf altijd, voor dit geld hadden we heerlijk kunnen eten in een goed restaurant met goede wijn en nu zitten we weer aan de kipsaté. Die activiteiten zijn best duur.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 13:39
2.31% gewijzigd
VVV bonnen bleven hier ook altijd liggen, tot ik hoorde dat ik die bij Primera gewoon in kan wisselen voor een Bol.com cadeaukaart. En bij Bol kan ik altijd wel iets leuks vinden, dan hoef ik ook de stad niet in.

#lui
Een bol.com bon zou ik ook prima waarderen. Daar kun je tegenwoordig echt alles kopen, dus die komt wel op!
Hier doen ze altijd een markt waarbij lokale ondernemers komen en je dan voor een bepaald bedrag aan bonnen kan kopen. Dus een boekwinkel, chocolaterie etc.
Vind ik ook altijd wel leuk. Bol.com bon is ook een goed idee. Zelf ben ik niet zo van de fashion en van die bodylotions ed (eczeem en parfum is geen goede combinatie), maar met een bol.com cadeaubon kan je me altijd blij maken :)
DG2015 schreef:
21-11-2017 15:57
Bij mijn oud-werkgever was een keer de kerstborrel in een boekwinkel en daarna mocht iedereen voor een bepaald bedrag boeken uitzoeken. Dat was een groep heel blije mensen.
Deze! :flirting:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
mamaonbekend schreef:
21-11-2017 14:07
Kaarten voor een musical, Lion King, Soldaat van Oranje, On your Feet etc.
Of een theaterbon als je het neutraler wilt houden.

Kaarten voor Cirque du Soleil is inderdaad ook gaaf. Dat is nou echt iets dat ik voor mezelf niet gauw doen, maar wél graag heen zou willen.
Hetzelfde geldt voor dé dinnershow (Pandora of zoiets). Lijkt me erg leuk.

Of een goede contactgrill? Die kan iedereen toch wel gebruiken?
Of, de hit van momenteel, een Airfryer ;) ?

Een workshop bij een goede bakker/kookschool en dan erná voor een bepaald budget producten/kookgerei (pannen,keukenmachines etc) mogen uitzoeken ?
Pfft nou nee, wat moet je daarmee als je die al hebt?
minnimouse schreef:
21-11-2017 11:30
Met z’n allen een bezoek aan een luxe kapperszaak met eventueel een gezichtsbehandeling en/of massage?
Serieus? Sommige mensen houden daar niet van en zijn misschien wel net naar de kapper geweest
Wijn zijn jarenlang naar intratuin geweest met een bon, moest wel die dag opgemaakt worden, maar daar is voor iedereen wel wat te vinden.
redbulletje schreef:
22-11-2017 13:03
Meer dan 5 jaar geleden waren wij toch ruim 175 p/p kwijt inclusief wijnarrangement. Wel bij 'n 2-sterren restaurant en voor het zoveel gangenmenu van de chef gegaan. Als je het doet, moet je 't wel goed doen, vind ik.
Dan gooi ik mijn geld liever in een putje dan dat ik voor zo'n bedrag opeet hoor.
pipootje schreef:
22-11-2017 14:02
Serieus? Sommige mensen houden daar niet van en zijn misschien wel net naar de kapper geweest
Het zijn vooral ook dingen die ik niet met collega's wil doen. Ik wil lekker lachen met m'n collega's.
nou ik merk wel weer dat je nooit iedereen tevreden kan maken. ;-)
Nirakkam schreef:
22-11-2017 13:38
VVV bonnen bleven hier ook altijd liggen, tot ik hoorde dat ik die bij Primera gewoon in kan wisselen voor een Bol.com cadeaukaart. En bij Bol kan ik altijd wel iets leuks vinden, dan hoef ik ook de stad niet in.

#lui
Je kan ook gewoon de VVV bon bij Bol.com uitgeven... :lightbulb:
guppekop schreef:
22-11-2017 14:30
nou ik merk wel weer dat je nooit iedereen tevreden kan maken. ;-)
Ik dacht precies hetzelfde! Aangezien het een klein team is waar je voor bezig bent, ken je ze dan ook goed? Dan zou je een misschien een wat persoonlijker cadeautje kunnen geven? Bijvoorbeeld Hans gadgetlover een bon voor hem en Marie houdt van make-up dus die van een Douglasbon wel leuk?
Daar ben ik iig nu ook op uitgekomen. 4 vaste mensen die ik wat beter ken, 4 jonge gasten die er soms zijn. Die krijgen een bol.com sowieso. De 4 vaste krijgen een kleinigheidje plus bon.
Ik vind trouwens zelf bonnen, heul praktisch... maar vreselijk onfeestelijk
Eigenlijk niet leuk om te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven