Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Grapjasje :hug: wat ontzettend verdrietig. We denken aan je.

Ben wel benieuwd hoe de echo van Kellster is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Grapjas wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel erg veel sterkte.

Hier vanmiddag een kloppend hartje. Wat een opluchting. Alles zag er heel goed uit zei de verloskundige. Over 2 weken 7 december termijnecho. Voor nu uitgerekend op 1.7 8+1 week.
Lieve grapjasje, heel veel sterkte. Wat ontzettend moeilijk om dit nieuws te krijgen. Neem er de tijd voor. Dikke knuffel :hug:
Grapjasje, wat vreselijk verdrietig voor jullie. Heel erg veel sterkte gewenst. Dat het nou uitgerekend in jouw geval niet goed mag gaan, dat is bijzonder oneerlijk... :hug:

Kellster, gefeliciteerd!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Grapjasje ontzettend veel sterkte! Het was jullie zo gegund :there:
Jeetje Grapjasje, wat ontzettend verdrietig nieuws... ik wens jullie heel veel sterkte ⚘.

Ik zit al een beetje in spanning voor mijn afspraak van vanmiddag, ben zo benieuwd... heb stiekem in mijn achterhoofd dat het heel misschien niet goed kan gaan, puur uit zelfbescherming denk ik. Ik heb, naast misselijkheid, ook nog niet heel veel kwaaltjes. Al hoeft dat natuurlijk niks te zeggen. We gaan het zien. Nog 5 uurtjes wachten 😉
Succes vandaag Konijnhangoor, engeltje en Mojo. Toch wel heel spannend, ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben :)

Hier door een kuur emesafene eindelijk weer eens wat beter kunnen slapen :cheer:
En suusje ook vandaag een echo zie ik nu in de tabel, ook voor jou natuurlijk een mooie echo gewenst!
Kellster, wat fijn dat je een goede echo had :heart: En dus twee dagen naar voren gezet. Dat is ook nooit vervelend ;-)

Voor de dames met een echo vandaag: Veel succes! Hopelijk veel goed nieuws vandaag :)

Ik zit ook te twijfelen om de huisarts te bellen voor emesafene, omdat ik gisteren weer bijna niets heb binnen gekregen. Maar na een goede nacht slaap gaat het nu iets beter, dus ik hoop toch dat het niet nodig gaat zijn.
Morgenstond; ik heb sinds vorige week emesafene en ben er ontzettend blij mee. 2 pillen per dag en hiermee voorkom ik misselijkheid en ik kan gewoon werken en sporten. Wat eerst niet ging doordat ik 24/7 misselijk was, ik kon niet overgeven.
Ik zou het gewoon proberen als je last blijft houden. Het heeft mij veel goed gedaan.
Succes :redrose:
Succes voor de dames met een echo vandaag! :cheer:
Bedankt voor het delen van je ervaring Fl4urtje! Ik heb toch de huisarts maar even gebeld, en die belt me vandaag nog terug met het telefonisch spreekuur. Dus ik hoop heel hard dat ze niet op een moment belt dat ik door werk niet kan opnemen.

En goed om te horen dat het niet per se alleen uitgeschreven wordt voor vrouwen die ook overgeven. Want aan die vereiste voldoe ik ook niet.
Fleurtje Voor mij precies hetzelfde, ik kan niet overgeven maar steeds zo misselijk dat werken en ook slapen niet meer zo lekker ging. Duurde het bij jou een paar dagen voor de emesafene goed werkte? Ik ben net gisteren begonnen en nu toch weer misselijk maar kan me voorstellen dat het even duurt voordat het inwerkt.

Morgenstond ik heb ook wel getwijfeld om ermee te beginnen, maar bij mij verzekerde de huisarts me dat ik beter dit kan proberen dan nog weken als een slappe dweil rond lopen;) Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt!
We hebben net een heel mooi kloppend hartje gezien :flirting:
7+4 dus klopt precies met mn eigen berekening.
Super engeltje, gefeliciteerd! En wat bijzonder dat je het zelf helemaal goed had ingeschat. Ik dacht zelf dat ik 5 dagen verder zou zijn - leverde wel wat stress op bij de eerste echo die we hadden ;-)
#klaagmodusaan ik ben vandaag aan het werk en moet nog zoveel doen ivm deadline vandaag, maar voel me zo beroerd... :| wat een ellende!! Boehoehoe #klaagmodusuit
Wat fijn engeltje, gefeliciteerd! :cheer:

Energy, ik herken compleet wat je zegt. Sterkte.
Hier ook super misselijk de hele dag. Ik heb nog niet naar de huisarts gebeld omdat ik begrepen heb dat de meclozine in emesafene niet samen gaat met borstvoeding omdat het in de melk over gaat. Jij geeft toch ook nog bv, Morgenstond? Ik ben heel benieuwd wat ze dan bij jou zeggen. Ik hoor het graag!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Neeee Blue_Yoshi, daar heb ik nog niet eens over nagedacht. Zou het dan niet kunnen? :'( Ik ga het eens vragen in een fb groep, volgens mij zijn er wel middelen die wel mogen icm borstvoeding.

Ik ben nog niet terug gebeld door de huisarts, dus hopelijk ben ik daar dan nog precies op tijd voor ;-)
Vooralsnog zeggen de dames dat emesafene waarschijnlijk wel mag Blue_yoshi. PB me anders even als je er meer over wilt weten, dan kan ik je een print screen sturen van de conversatie.
Engeltje, gefeliciteerd met je echo!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wat fijn engeltje en de anderen! :-)

Ik vind het vreselijk sneu voor grapjasje. Heftig hoor!

Wij hebben aankomende vrijdag al vroeg de echo, 8.30. Spannend hoor!

Ik voel echt een bolletje in mn onderbuik. Misschien zijn t er wel 2 ;) 😄

Veel sterkte voor de dames met de emesafene. Allemaal voor t goede doel!!!

Jullie horen van mij na de echo.

🙋
Hallo allemaal,

Helemaal happy, vanmiddag een mooi kloppend hartje gezien 😍. Op 18 dec mag ik weer voor de termijn echo.
Het voelt nog steeds onwerkelijk maar ben gelukkig wel wat meer gerustgesteld😊
Morgenstond schreef:
21-11-2017 13:19
Vooralsnog zeggen de dames dat emesafene waarschijnlijk wel mag Blue_yoshi. PB me anders even als je er meer over wilt weten, dan kan ik je een print screen sturen van de conversatie.
Bedankt, maar ik ben er zelf ook al uit inmiddels 😊 Ik neem aan dat je het gewoon gekregen hebt?

Ik zat vanmiddag onverwacht met zoon die een ongelukje heeft gehad bij de HA, dus gelijk even de vraag voorgelegd. Die kreeg de melding dat Emesafene alleen onder strikte voorwaarden kan bij BV. Alternatieven had ze ook niet, want de rest van de middelen werden absoluut ontraden. Ze heeft een kwartier lang overlegd met de apotheek en uiteindelijk kreeg ik een recept mee met de mededeling wel op te passen en het alleen te nemen indien nodig.

Nog naar een andere apotheek geweest, omdat mijn eigen het niet op voorraad had. Daar dus ook nog gevraagd en volgens hen kon het veilig gebruikt worden. Saillant detail was wel dat de computer niet accepteerde dat ik én zwanger ben en borstvoeding geef 😂

Hopelijk heeft nog iemand wat aan deze info!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Jaaaa hier ook een hartje gezien! Enorme opluchting na allemaal nare enge dromen vannacht, ik was mezelf helemaal gek aan het maken.
Vandaag was ik ook de hele dag super zenuwachtig, misselijk en rare steken in mijn buik...

8 weken precies nu, en uitgerekende datum nu naar 3 juli.

Mojo en engeltje ook gefeliciteerd!
Mojo en Suusje wat fijn, ook voor jullie van harte gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven