Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend bij de verloskundige geweest en een prachtig kind met kloppend hartje gezien!
9+0, dus mijn a terme datum komt nu voorlopig uit op 29 juni (mag ik dan wel in deze groep blijven...?? ;))

Vanmiddag wel even stress; we zaten ergens te lunchen om het te vieren, en ik ging even naar het toilet en had ik ineens rozerood helder bloedverlies!! Had wel net iets ontlasting gehad, en loop al een paar dagen de niezen en hoesten, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het een haarvaatje js wat gesprongen is.
T was echt alleen met afvegen en nu helemaal niks meer en ook geen buikkrampen ofzo, gelukkig. Zou toch bizar zijn, een uurtje na een goede echo?

Hebben jullie dit wel eens gehad? Had het liever nief gehad, was net zo opgelucht.

Liefs
M10e. Gefeliciteerd! Tuurlijk mag je blijven ;-)
Snap dat je daar van schrikt zeg! Maar zolang t niet gepaard gaat met buikkrampen zou ik er niet teveel zorgen over te maken hoor..

Ik twijfel nog wanneer we het kenbaar gaan maken aan ouders/schoonouders.. zou het zo leuk vinden als onze oudste het eerst weet en het kan vertellen maar ik vind het toch nog wel wat vroeg. Nu 8 weken. Maar mn buikje is voor mezelf nu al zichtbaar dus denk dat ik het niet nog 3 weken (tot de termijnecho) kan verbergen. Wat zouden jullie doen?
Weet ook niet of mn zoontje het nog geheim kan houden op school. :-$

Fijn weekend allemaal!
Energy gefeliciteerd :heart: , je was de enige met dezelfde uitgerekende datum! :bye:
Maar 8 juli is een moie datum ;)
Fijn van de goede echo m10e, maar schrikken van het bloedverlies. Heb je de dag verder niets meer gezien?

Engeltje, lastige situatie. Je oudste is 4 oid? Ik weet niet wat ze op die leeftijd al snappen en wat hun tijdsbesef is. Ik dacht dat je het vaak niet te vroeg moest zeggen omdat het aantal maanden dan nog heel lang voelt voor ze. Maar als je denkt dat het al zichtbaar wordt en je wilt het haar misschien nog niet vertellen dan zou ik het gewoon je ouders al vertellen denk ik.
Het enige dat bij mij zichtbaar is, is een bolle buik na het eten. Ik vind het zo bijzonder dat sommigen met 12 weken al een buik hebben waar je niet omheen kan. :P
Mayajama hoe is je echo gegaan?
Morgenstond. Ja hij is 4. Ik neig ook naar wachten.. maar hebben komende tijd veel feestjes en oa Sinterklaas. Dus zou dan echt moeten uitkijken met wat ik aantrek haha
Ik had bij de 1e ook al snel een buik. Toen wisten onze ouders het vrij snel, maar op mn werk probeerde ik het stil te houden tot 12 weken maar dat lukte niet haha.. met 11 weken kreeg ik de vraag, ben je zwanger? :-$ Normaal ben ik vrij slank dus misschien dat t daarom snel opvalt. En het is nu mijn 3e ;-)
Lief dat jullie aan me dachten Fleurtje en Kellster! De echo ging gelukkig goed en het zag er allemaal prima uit! Dus ik ben heel opgelucht, waarschijnlijk buikpijn toch nog van een recente blaasontsteking.

En danes met de goede echo vandaag gefeliciteerd ook, heel fijn!!

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen, ik denk misschien na kerst pas. Alleen mijn zus weet het vooralsnog en verder alleen wij tweetjes!
Aah ik ben toch weer wakker geworden door erge buikpijn, zo irritant! Ben heel blij met de zwangerschap maar pff het valt me bij vlagen wel enorm tegen. Had er veel meer een roze wolk idee bij denk ik..
Fijn van je goede echo MayaJama! :heart: Wel naar van de buikpijn. Hopelijk gaat dat snel over.
MayaJama, ik heb hetzelfde hoor (het van de roze wolk afvallen dan, niet de buikpijn). Ik had hele romantische en gezonde ideeen bij zwanger zijn (lekker actief sporten, gezond eten, helemaal mind-body-zen zijn) en de bittere werkelijkheid is dat ik nu al 2 weken ben uitgeschakeld door de misselijkheid/het spugen zodra ik rechtop ga zitten, bijna niks eet (laat staan sport) en vooral de dagen af zit te strepen tot we op 12 weken zitten.

Maar goed, we nemen het gewoon dag tot dag! Dus hier een lekker wandelingetje, daar een leuke echo en veel support opzoeken van vrienden en familie! Maar echt leuk vind ik het nog niet nee :-D
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's! Ik ben morgen eindelijk aan de beurt. Vind het nu toch wel spannend worden!

Vandaag voor het eerst weer zonder emesafene. Ben benieuwd, tot nu toe gaat het goed!

Ik las dat iemand (ben even vergeten wie - sorry) onzeker is hoe het moet straks met een baby als je er nog geen ervaring mee hebt. Bij mij kwam dat vanzelf goed. Ik had een fijne kraamhulp en Google 😇 Toen ik na een week in contact kwam met een zorgverlener die er andere gedachten op nahield dan ikzelf over wat goed was voor zoon, heb ik ook heel vriendelijk doch beslist laten weten dat we het op mijn manier zouden doen. Geloof me maar dat jij straks precies weet wat goed voelt voor jullie 💪
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Bedankt voor jullie reacties.

Fijn om allemaal hartjes achter jullie namen te zien, maar ook confronterend.

Afgelopen week was erg moeilijk, vooral omdat het na 6 jaar eindelijk zo ver was en dat het onze laatste kans was. Een droom is uiteen gespat. Nooit papa en mama worden..

Vanavond heb ik de miskraam gehad, is me erg mee gevallen.
11 december hebben we een gesprek bij onze arts, maar dat zal waarschijnlijk niks verduidelijken. Het risico op mijn leeftijd op een miskraam is groot, 1 op 3 gaat fout.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap, een goede bevalling en een gezond kindje toe.
Heel veel sterkte grapjasje :hug:
Ik hoop dat er ooit nog een wonder gebeurt voor jullie. :redrose:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Sterkte Grapjasje, wat verdrietig dat dit jullie laatste kans was. Hebben jullie nagedacht over andere opties? Adoptie of pleegzorg?
Maar het idee dat je zelf nooit een kindje zal krijgen is heftig, helemaal als je al dat baby geluk om je heen ziet. Neem de tijd en wees lief voor jezelf, je hormonen zullen er ook nog wel een tijdje zijn... Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die jullie kunnen steunen nu.

Hier weinig nieuws, ben nu bijna 8 weken denk ik maar de volgende echo staat pas in de tweede week van december.... Nog geen kloppend hartje gezien de vorige keer, blijft spannend na de eerdere missed abortion, maar we moeten wachten tot we terug zijn van vakantie.

We zijn nu een dikke week weg, zitten in de tropen, en ik vind het best pittig. Ben gelukkig niet zo misselijk als de vorige keer maar toch wel een paar keer goed over m'n nek gegaan. Het eten hier krijg ik ook niet goed meer weg dus ben inmiddels wel wat afgevallen denk ik en het was al niet veel.... Maar ik voel me niet verzwakt ofzo gelukkig. Wel veel slapen maar dat lukt prima op vakantie natuurlijk :)

Superfijn om van iedereen de kloppende hartjes berichtjes te hebben gezien! Hopelijk heb ik over 3 weken hetzelfde bericht :)
Sterkte grapjasje!!
Fijn om te horen dat de miskraam is meegevallen. Het is erg oneerlijk dat het niet lukt bij jullie. Wel knap dat je nu besluit dit was de laatste kans. Hopelijk krijg je wat rust, wetend dat je echt alles hebt gedaan. :there: :heart:
Lief dat je nog een berichtje stuurde ondanks dat het moeilijk voor je is!

Liefs Fl4urtje
Mocht je dit nog lezen grapjasje, dan wil ik je nogmaals sterkte wensen. Ik heb een vriendin die helaas ook afscheid van haar kinderwens moet nemen, en weet dus dat het een heftig proces is. Ik hoop dat jij en je man er samen doorheen kunnen komen :redrose: :hug:
Grapjasje ook namens mij heel veel sterkte, wat knap dat je je nog even laat zien hier om ons een update te geven. Ik hoop dat je het acceptatieproces waar je nu ingaat samen met je man goed doorloopt en dat jullie er als een koppel onverwoestbaar uitkomen. :hug:
Mieremuis wat duurt dat wachten dan nog lang he, ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt maar wel fijn dat het je vooralsnog gewoon lukt om goed te genieten van de vakantie.

blue yoshi ben je nog steeds van de emesafene af? Mij lukt het helaas niet, al probeer ik een halve dan slaat de misselijkheid weer in volle hevigheid toe. Heel irritant :(

andere dames hoe gaat het bij jullie?

Wij hoorden vorige week van vrienden dat zij een missed abortion hebben ontdekt bij de 10 weken echo, baby was bij ongeveer 8 weken gestopt met groeien. Dat doet me toch de schrik weer om het hart slaan, dat zou ons tijdens de echo op 7 december ook kunnen overkomen. Ik moet er maar niet teveel aan denken maar het doet je wel beseffen hoe kwetsbaar het allemaal nog is. Ik hoop van harte dat we allemaal het eerste trimester goed doorkomen, dat zou toch al een eerste opluchting zijn voor mij :) Vandaag 8w5, dus nog wel even volhouden
MayaJama, wat vervelend voor je vriendin.. En zo'n bericht kan je ook heel onzeker maken he? Probeer jezelf maar voor te houden dat het meestal echt gewoon goed gaat. En mogelijk was er in de aanleg iets niet goed met het vruchtje van je vriendin. In zo'n geval regelt de natuur het deels vanzelf. Behalve dus dat haar lichaam het niet had herkend. Volgens mij is dat ook ontzettend heftig.

Vervelend dat je nog vol aan de medicatie zit. Ik ook en ik voel me ook niet goed genoeg om te proberen iets te minderen nu ik door de griep geveld ben. Echt ellende.
Hier ook steeds erg onzeker. Wij hebben zelf natuurlijk meerdere ervaringen met slecht nieuws bij de echo, en dat maakt het nu toch wel weer heel heel heel erg spannend. Over 6 dagen zijn wij weer aan de beurt...
Begrijpelijk flipje :hug:

Ik moet zeggen dat ik me zo waardeloos voel dat ik daardoor niet veel tijd heb om me zorgen te maken. Heb je wel wat kwaaltjes die je zwanger doen voelen flipje?
Ja, voel me niet echt helemaal jofel zeg maar. Voel me zeker anders dan anders. Maar ik heb intussen ook de ervaring dat dat niets hoeft te betekenen... Ik leef echt van echo naar echo. Denk dat dat wel beter wordt als we zonder slechte berichten de 12 weken voorbij zijn.
Ja, dat snap ik ook weer. Maar toch voor tussen de echo's door in ieder geval fijn dat je je (een soort van) zwanger voelt.

Ik mag vrijdag weer. Vind ik toch evengoed ook wel weer spannend.
Flipje en Morgenstond spannend blijft het toch he, maar dank voor jullie bemoedigende woorden! Ik leef ook een beetje naar de 12 / 13 weken toe en elke dag dat ik (denk dat) het goed gaat, is er toch weer één.

Fijn dat jij vrijdag weer mag Morgenstond, ik over 8 dagen weer en kijk daar ook erg naar uit! Soms zou ik willen dat je in het begin nog vaker wordt gemonitord, maar dat zou ook niet veel oplossen natuurlijk :)

Gisteren ineens enorm moeten overwerken, merk dat ik me daardoor vandaag een klein beetje beroerd / moe voel. Maar even rustig aan. Jullie ook weer een fijne dag, na vandaag alweer over de helft naar het weekend (voor de dames met een regelmatige baan dan;))
MayaJama, het zou fijn zijn als je na de 12/13 weken gewoon kan gaan genieten van de zwangerschap. Ik was na die termijn weer 'bang' voor de 20 weken echo. Eigenlijk is zo'n zwangerschap veel angstiger dan je van tevoren kan bedenken ;-)

Ik maak me nu ook wel weer zorgen over het feit dat ik zo ontzettend verkouden ben. Een stemmetje zegt toch dat dat nooit goed kan zijn voor de baby.. Al heb ik al wel gelezen dat het niet uit maakt. Maar omdat ik me zo belabberd voel, voel ik me ook niet meer zwanger en dat maakt me wel onzeker. Nouja, ik ga gewoon sowieso naar die echo vrijdag. Dat afwachten zou me nog wel moeten lukken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven