Werk & Studie alle pijlers

Kerstkado personeel

21-11-2017 11:19 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).

Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.

Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.

Toevoeging: ter info ;-) dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
guppekop schreef:
22-11-2017 14:30
nou ik merk wel weer dat je nooit iedereen tevreden kan maken. ;-)
Ik zeg hier op het forum eerlijker wat ik er van vind, dan dat ik dat op werk zou doen. Ik zou echt nooit klagen over iets wat toch een extraatje is en ik doe aan alle activiteiten, van kookworkshop tot bowlen en escape room enthousiast mee, ook al vind ik er niets aan. Dus in mijn geval zou je niet beter weten dan dat het perfect geregeld was.
Leuke kook workshop hartig of zoet evt nog een kleine bon na afloop er bij?
lilalinda schreef:
22-11-2017 15:07
Ik vind trouwens zelf bonnen, heul praktisch... maar vreselijk onfeestelijk
Eigenlijk niet leuk om te krijgen
Klopt, maar zoals je kan lezen is het heel moeilijk om iedereen blij te maken. En toch wil je als werkgever waardering tonen. Hoe regel je dat dan? Door een bon te geven die zij zelf vrij kunnen besteden aan het gene wat zijzelf leuk/mooi vinden. En als je het feestelijk inpakt met misschien een kleinigheidje erbij ziet het er hartstikke leuk uit :)
single1985 schreef:
22-11-2017 15:08
Leuke kook workshop hartig of zoet evt nog een kleine bon na afloop er bij?
Dat is sowieso nooit leuk.
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 15:16
:HA:
redandwhite schreef:
22-11-2017 15:11
Klopt, maar zoals je kan lezen is het heel moeilijk om iedereen blij te maken. En toch wil je als werkgever waardering tonen. Hoe regel je dat dan? Door een bon te geven die zij zelf vrij kunnen besteden aan het gene wat zijzelf leuk/mooi vinden. En als je het feestelijk inpakt met misschien een kleinigheidje erbij ziet het er hartstikke leuk uit :)
hoe ik het oplos, is een prima kerstdiner, met keuzes (wil je vlees eten of vis of vegetarisch, dus geen opgelegd menu). Niet poepchic, wel goed. Kosten zo´n 70 euro pp
en een klassiek kerstpakket ook voor zo´n 70 euro pp

Niet uniek, niet vooruitstrevend, maar ´gemiddeld´ de meest tevreden collega´s
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 15:16
Ik vind het wel leuk :hyper:
single1985 schreef:
22-11-2017 15:30
Ik vind het wel leuk :hyper:
Ik haat koken.
Echt, iets ergers kan je niet verzinnen imo.
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 15:32
Ik haat koken.
Echt, iets ergers kan je niet verzinnen imo.
Dat kan dan mag jij wat anders leuks uitzoeken :mrgreen:
single1985 schreef:
22-11-2017 15:33
Dat kan dan mag jij wat anders leuks uitzoeken :mrgreen:
Of jullie kooke, ik test de wijn en kijk toe. Kan ik nog wel mee leven.
Blondie456 schreef:
21-11-2017 11:43
Op het werk van mijn man deden ze altijd een Kerstmarkt met hapjes en drankjes. Ze nodigden dan een deel van de plaatselijke ondernemers uit. Iedereen kreeg dan een bepaald bedrag aan bonnen en die konden ze besteden bij de kraampjes. er was dan een slijterij, kaasboer, drogisterij supermarkt, decoratie enz. Zo was iedereen blij.
Leuk! Ik zou trouwens ieder jaar wel naar die kledingwinkel willen! Heel leuk!
lilalinda schreef:
22-11-2017 15:07
Ik vind trouwens zelf bonnen, heul praktisch... maar vreselijk onfeestelijk
Eigenlijk niet leuk om te krijgen
I don't care: geld is geld :mrgreen:
Star² schreef:
22-11-2017 13:10
Bij ons moet er weer gebowld of gelasergamed worden met goor eten daarna. Ga toch weg.
Doe mij maar een gezellige kroeg, al dan niet met pubquiz, met lekker eten en gezellige mensen.
Dit.
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 15:35
Of jullie kooke, ik test de wijn en kijk toe. Kan ik nog wel mee leven.
Deal :couple: ik lust geen wijn
Lief bedoeld allemaal maar samen met je collega's kleren kopen, naar de kapper enz nee dank je. Ook lasergamen en al die andere uitjes doe je mij geen plezier mee. Een etentje met collega's vind ik dan nog wel prima maar 150 euro is een hoop geld :)
Een doos om uit te pakken vind ik toch echt nog het leukst..

Of bonnen om iets leuks met mijn gezin te doen maar dat is weer minder feestelijk om te krijgen
Kastanjez schreef:
22-11-2017 14:50
Je kan ook gewoon de VVV bon bij Bol.com uitgeven... :lightbulb:
Heb weleens uitgezocht. Dan moet je die bon naar een 1 of ander bedrijf opsturen en ging ook weer tijd overheen voordat je dan de waarde op je account had oid.
Toen niet gedaan, voelde toch niet zo heel fijn, geld opsturen in feite🙂
Robinson schreef:
22-11-2017 22:28
Heb weleens uitgezocht. Dan moet je die bon naar een 1 of ander bedrijf opsturen en ging ook weer tijd overheen voordat je dan de waarde op je account had oid.
Toen niet gedaan, voelde toch niet zo heel fijn, geld opsturen in feite🙂
Snap niet dat ze dan niet rechtstreeks bol.com bonnen geven, daar kun je meer mee.
Ik zou voor mannen en vrouwen dezelfde bon geven.
Vrouwen willen ook wel een bol.com bon.
Doe mij maar harde cash. Euro's dus.

Die bonnen zijn meestal mijn ding niet of raken niet op.
(Vorig jaar een ontbijtbon gekregen. Ik ontbijt nooit.
En al helemaal niet als ik er op een onmenselijk vroeg uur voor moet opstaan en er 30 km voor moet gaan fietsen, omdat dat de eerste in de buurt is die op dat lijstje staat.)
En kleding al helemaal niet.

Anders zou ik voor een etentje gaan.
Of een wijnpakket.
MonicaG schreef:
21-11-2017 11:27
Als het allemaal dames zijn: zo'n adventskalender van Rituals etc. maakt mij altijd wel hebberig, je vindt er vast ook wel voor 150€ ;)
Daar zou ik dus helemaal niet blij van worden. Net zo min als shoppen bij een kledingzaak. Ik heb waarschijnlijk toch een hele andere smaak en maak veel van mijn kleding zelf. Schoenen zou nog kunnen, maar ook daar hou ik weer van schoenen die veel mensen niet zelf zouden willen dragen. Tassen heb ik wel een dure smaak in. Make up en parfum zou ook niet besteed zijn aan mij, net zo min als een sportwinkel. De intratuin oid zou ik wél heel blij van worden.

Dus lijkt me lastig to om voor iedereen iets te vinden wat allemaal leuk gevonden wordt. Kun je dan niet beter met elkaar iets gezelligs gaan doen als high caffee and tea? Of lunchen? en dan daar kadobonnen uitdelen in een winkel naar keuze?
Gratis extra vakantiedagen zou ik ook heel blij van worden!
diyer schreef:
23-11-2017 08:04
De intratuin oid zou ik wél heel blij van worden.
.
Niet iedereen heeft een tuin of groene vingers.
Erizon schreef:
23-11-2017 10:15
.
Bij Intratuin verkopen ze ook heel veel homedecorations en zelfs meubels voor buiten én binnen.
Erizon schreef:
23-11-2017 10:15
.

Dan kun je er ook woonaccessoires kopen, of kerstspullen of een plant of bloemen of iets voor je huisdier. Zoveel keuze daar.
guppekop schreef:
22-11-2017 14:30
nou ik merk wel weer dat je nooit iedereen tevreden kan maken. ;-)
Hahahaha... Dat viel mij ook al op.

Nou, ik ben blij met een kerstpakket, met een etentje, met een gezichtsbehandeling, met een bon (welke dan ook), met een fles wijn (ondanks dat ik zelf niet drink), eigenlijk met alles wat ik krijg.
Gewoon omdat ik het attent vind dat mijn werkgever mij op die manier nog even een extraatje geeft.

Helaas heb ik al een aantal jaar geen kerstpakket meer gekregen ivm bezuinigingen, en dat vind ik best jammer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven