Geld & Recht alle pijlers

Black friday

23-11-2017 18:05 67 berichten
Wie gaat er morgen nog gebruik maken van de black friday deals? En waar azen jullie dan op? Hebben jullie mooie kortingen gezien?

Ik zag net al Davitamon met 50% korting bij Bol, heb ik toevallig sowieso nodig dus ga ik straks even kopen :biggrin:
Ik wil graag een nieuw mobieltje, dus ga kijken of ik een mooie aanbieding voorbij zie komen :)
Alle reacties Link kopieren
Je moet scherp op blijven letten bij die acties. Ik was namelijk aan het kijken naar de robotstofzuigers van de Wehkamp. Maar die ik zag met black-friday korting waren even duur als de Media Markt standaard..
Ineens was het er...Black Friday, net als Halloween en over een paar jaar ook Thanskgiving..vooruit de 4th of July...
Enfin....
Ik denk dat een hoop bedrijven "meevaren" en dat je zoals je boven kunt lezen echt goed moet zoeken naar het koren onder het kaf om niet belazerd te worden door mooie reclame praatjes.

Ik ga gewoon naar de echte sale in de winkels binnenkort, maar even zo goed veel plezier.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Nee zeg. Momenteel niets nodig. Mocht ik iets nodig hebben dan kijk ik beslist naar de beste deal. Ongeveer; ik kijk meestal niet op een tientje per 200 euro.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
fala1989 schreef:
23-11-2017 18:20
Je moet scherp op blijven letten bij die acties. Ik was namelijk aan het kijken naar de robotstofzuigers van de Wehkamp. Maar die ik zag met black-friday korting waren even duur als de Media Markt standaard..
Dit dus, wij hebben een 1,5 maand geleden een robot stofzuiger gekocht en ben de prijzen in de gaten blijven houden. Afgelopen maand is de prijs flink omhoog gegaan om daar vervolgens nu korting op te geven. Uiteindelijk waren wij dus goedkoper uit.
Ik wil graag een iPad.
Als Apple meedoet en het goedkoper is dan Amerika koop ik die
Wij overwegen de aanschaf van een Playstation4, incl. 2 controllers en een spel is die nu morgen in de aanbieding voor 279,00. Dat is volgens mij toch wel echt een goede prijs. Ik heb het althans nergens goedkoper voorbij zien komen de afgelopen periode. Jullie ergens toevallig een betere prijs gezien ?
Ik heb twee online cursussen aangeschaft bij Soofos.
Websites bouwen met wordpress en programmeren met HTLM&CSS. Ze hadden per ongeluk de mailing een dag te vroeg de deur uit gedaan, en waren zo fideel de kortingen dan ook wel gelijk te geven. Scheelt een hoop geld.
Heb daar al eens eerder een Photoshop cursus gedaan en dat is me goed bevallen.
Ik ga kijken of ik een schuurmachine kan vinden met een goede korting. Gamma kondigt 25% korting aan en Praxis ook.
Doubt kills more dreams than failure ever will
@robinson, ik geloof de Amac store (zowel online als de winkel).
Helaas niet op de iPhone8. Daar hoop ik ergens nog korting voor te vinden.
Doet rituals mee toevallig? Weet iemand dat?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
@wiezel, geen idee!

Er is trouwens een website, waarop staat welke winkels welke korting geven, en of het al bekend is. Want sommige winkels maken het pas vanavond om 00.00 uur bekend.
Google op black friday 2017, en dan de eerste of tweede optie/website is het.
@mamaonbekend: de PS4 staat bij de Makro voor €240 euro. (Incl.) Met spel erbij, maar wel met 1 controller. Geen idee wat een losse controller kost. Of dat uiteindelijk voordeliger is dan?
Ik zoek een nieuwe katten reismand voor grote/zware voor naar de dierenarts geen idee weet dat Petc Place mee gaat doen alleen kan ik nog geen prijzen vinden.
Voor een grote / zware kat kan ik van harte de reismand van curver aanbevelen. Ok heb ook een fors uitgevallen kater en bij het vorige mandje was het elke keer worstelen. De curver mand is ideaal. Eens kijken of die ergens met korting is misschien?
Die curver heb ik gezien lijkt mij wel erg fijn kom hem nu rond de 35 euro tegen.

1 kat weeg nu bijna 7 kg de ander is nog in groei kitten en zal ook die kant kwa gewicht op gaan. Vind het alleen erg iritant dat bijna nergens bij staat tot welk gewicht ze gaan.
Die van mij is bijna 9 kilo.. :cat: Haha. Past makkelijk in de curver. Ik heb tweeën katten, en toen ze kleiner waren gingen ze er zelfs samen in
Dat word hier oorlog :biggrin: Kitten was een tijger bij de dierenarts zo jong en nu al een draak met aanval neigingen :rofl: Die andere doet niks maar weigert ook zijn tanden na te laten kijken.

Wie weet vind ik zn mooie mand voor een leuk prijs morgen anders nog even geduld hebben.
Is dat dit jaar voor het eerst ook in Nederland? Ik kom het ineens overal tegen, krijg mailtjes van alle online winkels waar ik weleens wat koop, terwijl ik altijd dacht dat het iets Amerikaans was. Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook al in Nederland bestond?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind de kortingen totaal oninteressant. Vanaf 75 procent vind ik het pas de moeite waard. Dus totale onzin dit. Alleen maar meer mensen trekken die shit kopen die ze niet nodig hebben.
Weet iemand ergens fantastische aanbiedingen van Apple? Onze iMac is dood gegaan net🙈
En ze liegen op die sites gewoon over hun kortingen. Ik zit op parfum te letten en de gewone prijzen die voor iedereen gelden en die al de hele week gelden en super vaak terug komen ook trouwens, zijn 25 procent korting. Bij bol.com zijn die geurensets zonder korting gewoon net zo duur als bij douglas met korting. Ik zou eerst eens checken of je niet genaaid wordt waar je bijstaat. Dat je denkt dat je een goeie deai hebt maar gewoon evenzogoed de hoofdprijs betaalt.
https://www.douglas.nl/Geuren-Damesgeur ... ntryPoint=

https://www.bol.com/nl/p/thierry-mugler ... ypedsearch
kiwibanaansap schreef:
23-11-2017 20:44
Weet iemand ergens fantastische aanbiedingen van Apple? Onze iMac is dood gegaan net🙈
amac.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven