Black friday
donderdag 23 november 2017 om 21:20
Dankjewel voor je reactie. Ik zie echter alleen een folder van de Makro met daarin de PS4 500 GB en 1 controller, zónder spel voor € 296,00 incl. Een losse controller kost ook ca. 50,= volgens mij.Biepmiep68 schreef: ↑23-11-2017 19:20@mamaonbekend: de PS4 staat bij de Makro voor €240 euro. (Incl.) Met spel erbij, maar wel met 1 controller. Geen idee wat een losse controller kost. Of dat uiteindelijk voordeliger is dan?
Dus ik denk dat ik met die € 279,= toch nog wel een goeie prijs heb?
donderdag 23 november 2017 om 21:35
Ik kan helaas nog geen plaatjes plakken, maar dit is de folder ;
http://nieuwefolder.nl/folder/makro-fol ... 7-11-2017/
Met de aanbieding van de ps4
http://nieuwefolder.nl/folder/makro-fol ... 7-11-2017/
Met de aanbieding van de ps4
donderdag 23 november 2017 om 22:01
Goedkoopste ipad 409 euro.
In VS is die nu 329 dollar, en ga ik binnenkort heen. Koop hem daar wel
donderdag 23 november 2017 om 22:01
Goedkoopste ipad 409 euro.
In VS is die nu 329 dollar, en ga ik binnenkort heen. Koop hem daar wel
donderdag 23 november 2017 om 22:33
Nee bij wehkamp kost ie 288mamaonbekend schreef: ↑23-11-2017 18:49Wij overwegen de aanschaf van een Playstation4, incl. 2 controllers en een spel is die nu morgen in de aanbieding voor 279,00. Dat is volgens mij toch wel echt een goede prijs. Ik heb het althans nergens goedkoper voorbij zien komen de afgelopen periode. Jullie ergens toevallig een betere prijs gezien ?
Ik bestel m ook morgen bij
Media markt
donderdag 23 november 2017 om 22:47
Ik was net op zoek naar een bepaalde jas die de lokale winkel niet meer in mijn maat had.
Na ff googelen, bleek deze bij Zalando toevallig in 'Black Friday' sale te zijn. Goede maat en ook nog eens 50% goedkoper dan in de winkel. Ik ben blij.
Verder vind ik het dikke onzin hoor, en vind het ook een vrij maf fenomeen dat 'zomaar ineens' is komen overwaaien.
Na ff googelen, bleek deze bij Zalando toevallig in 'Black Friday' sale te zijn. Goede maat en ook nog eens 50% goedkoper dan in de winkel. Ik ben blij.
Verder vind ik het dikke onzin hoor, en vind het ook een vrij maf fenomeen dat 'zomaar ineens' is komen overwaaien.
donderdag 23 november 2017 om 23:16
vrijdag 24 november 2017 om 00:24
Lijkt een prima prijs.mamaonbekend schreef: ↑23-11-2017 18:49Wij overwegen de aanschaf van een Playstation4, incl. 2 controllers en een spel is die nu morgen in de aanbieding voor 279,00. Dat is volgens mij toch wel echt een goede prijs. Ik heb het althans nergens goedkoper voorbij zien komen de afgelopen periode. Jullie ergens toevallig een betere prijs gezien ?
https://tweakers.net/pricewatch/483337/ ... zwart.html
vrijdag 24 november 2017 om 10:13
vrijdag 24 november 2017 om 13:07
Ik zoek al een tijdje een nieuwe tv, in oktober 1 gezien in de folder van MM: 799 euro. Toen toch maar niet gedaan. Nu in de black friday: van 929 voor 799. Tsja.
Kreeg als tip trouwens pricewatch van tweakers, handig om dit soort dingen te checken.
Uiteindelijk vandaag toch nog iets gekocht: een jurkje, maar dat zit al een tijdje in mijn winkelmandje en was nu daadwerkelijk 30 euro goedkoper
Kreeg als tip trouwens pricewatch van tweakers, handig om dit soort dingen te checken.
Uiteindelijk vandaag toch nog iets gekocht: een jurkje, maar dat zit al een tijdje in mijn winkelmandje en was nu daadwerkelijk 30 euro goedkoper
vrijdag 24 november 2017 om 13:42
Wij kochten vorig jaar een vloerkleed op black friday. Het vloerkleed hadden we al bijna een jaar op het oog en we wisten dus was het vloerkleed kostte, bijna 400 euro en het was bij de bewuste webwinkel het goedkoopst..
Op black friday werd er 25% korting op gegeven, dat was dus even 100 euro in de pocket houden en we hebben het kleed toen ook besteld.
Ik heb net, uit nieuwsgierigheid, de webwinkel en het vloerkleed nog eens opgezocht. De ‘ gewone’ prijs hebben ze lekker verhoogd naar 495 euro!
Je krijgt nu ook 25% black friday korting.... na een prijsverhoging van 25%...
Door de prijsverhoging lijkt die korting heel wat maar tegenover vorig jaar is het vloerkleed vandaag gewoon 71 euro duurder!
Als je vandaag iets koopt omdat er flinke korting op zit, zorg dan dat je ook zeker weet dat je flinke korting krijgt!
Op black friday werd er 25% korting op gegeven, dat was dus even 100 euro in de pocket houden en we hebben het kleed toen ook besteld.
Ik heb net, uit nieuwsgierigheid, de webwinkel en het vloerkleed nog eens opgezocht. De ‘ gewone’ prijs hebben ze lekker verhoogd naar 495 euro!
Je krijgt nu ook 25% black friday korting.... na een prijsverhoging van 25%...
Door de prijsverhoging lijkt die korting heel wat maar tegenover vorig jaar is het vloerkleed vandaag gewoon 71 euro duurder!
Als je vandaag iets koopt omdat er flinke korting op zit, zorg dan dat je ook zeker weet dat je flinke korting krijgt!
vrijdag 24 november 2017 om 14:42
JeanetteVZ80 schreef: ↑24-11-2017 14:31Ik vind het tegenvallen. Decathlon heeft zelfs helemaal geen kortingen vandaag.
wat heerlijk dat er nog winkels zijn die niet meedoen aan deze Amerikaanse gekte
vrijdag 24 november 2017 om 14:42
Ik wilde alvast de sinterklaas en kerstinkopen gaan doen.
Helaas zijn de blackfriday deals helemaal geen echte deals, maar de normale prijs. Volgens de sites wel met korting, maar bij winkels die niet meedoen aan black friday betaal je gewoon hetzelfde.
Ik wacht dus nog even een weekendje met inkopen doen, al was het alleen maar om niet mee te doen met de veramerikanisering van Nederland
Helaas zijn de blackfriday deals helemaal geen echte deals, maar de normale prijs. Volgens de sites wel met korting, maar bij winkels die niet meedoen aan black friday betaal je gewoon hetzelfde.
Ik wacht dus nog even een weekendje met inkopen doen, al was het alleen maar om niet mee te doen met de veramerikanisering van Nederland
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
vrijdag 24 november 2017 om 14:48
vrijdag 24 november 2017 om 17:10