Heb ik slecht gehandeld?
zaterdag 25 november 2017 om 18:05
Van de week was ik met een groep vrienden in de stad. We zouden uit eten gaan.
Eenmaal bij het restaurant aangekomen zag ik dat het een VOC restaurant was en wilde ik niet naar binnen.
Nu zijn een aantal vrienden boos omdat ik in het volgens hun “zogenaamd racistische restaurant” niet wilde gaan.
Hebben zij gelijk of niet?
Eenmaal bij het restaurant aangekomen zag ik dat het een VOC restaurant was en wilde ik niet naar binnen.
Nu zijn een aantal vrienden boos omdat ik in het volgens hun “zogenaamd racistische restaurant” niet wilde gaan.
Hebben zij gelijk of niet?
zaterdag 25 november 2017 om 18:58
zaterdag 25 november 2017 om 19:03
zaterdag 25 november 2017 om 19:04
zaterdag 25 november 2017 om 19:07
zaterdag 25 november 2017 om 19:11
Geen dank
Ik dacht ook meteen aan dikke baarden vol voedselresten en geen hinderlijk wapperende sjaal als je kijkt of er al land in zicht is
En dat scheren is ook meteen verleden tijd.
Volgens een ander topic ook nog een geweldige bron van feromonen zo'n bos haar.
Helpt om vrouwen het hoofd op hol te brengen, zo midden op zee....... o, wacht, lamaar...
zaterdag 25 november 2017 om 19:12
Lekker gevaarlijk dan. Voor je het weet struikel je erover, been gebroken, been afgezet, hoppa, weer een houten poot erbij.Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 19:05Gewoon gebrek aan scheermesjes. Die zeereizen duurden toen lang genoeg om een baard van anderhalve meter te kunnen kweken.
https://www.youtube.com/watch?v=UIfLiEv1uvE
Op het schip van de VOC, op het schip van de VOC *neuriet*
Op het schip van de VOC, op het schip van de VOC *neuriet*
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Sirius schreef: ↑25-11-2017 19:11Geen dank
Ik dacht ook meteen aan dikke baarden vol voedselresten en geen hinderlijk wapperende sjaal als je kijkt of er al land in zicht is![]()
En dat scheren is ook meteen verleden tijd.
Volgens een ander topic ook nog een geweldige bron van feromonen zo'n bos haar.
Helpt om vrouwen het hoofd op hol te brengen, zo midden op zee....... o, wacht, lamaar...![]()
zaterdag 25 november 2017 om 19:13
Inderdaad. Vind ik persoonlijk wel boycot waardig.Felix_Urbexicus schreef: ↑25-11-2017 19:09Nou hoop ik dat To niets heeft met Hugo Boss.. ook een Slecht Verleden.
zaterdag 25 november 2017 om 19:14
Mac Donald,KFC,Burger King etc ook maar niet naar toe die Amerikanen met hun slavernij vroeger.Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 19:07En al die mensen die naar Spanje gaan op vakantie. Nou die Spanjolen waren ook zo lekker niet.
Om nog maar niet te spreken van de ouwe Romeinen. Daarom weiger ik ook alzeleven om pizza te eten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 november 2017 om 19:15
Ah ok. Nee, vrij logisch.
*Wie heeft het hek open laten staan?*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.