Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 25 november 2017 om 20:19
Het zou me nou helemaal niets verbazen.Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 19:51Ik vind het vooral droevig. Dit soort malloten zorgt er dus voor dat iedereen die terecht iets te klagen heeft over racisme niet meer serieus wordt genomen door de goegemeente. En het zou me niks verbazen als het de TO daar nou juist om te doen was.
Ik moet echt op mijn handen zitten de laatste dagen, zo nijdig ben ik van al dat geëmmer van "echte" Nederlanders de hele dag. Ga werken en 's avonds borrelnoten vreten en val mij niet lastig met je gemekker over hoe ernstig je te lijden hebt onder anderen.
Ik was vandaag bij de supermarkt en ik wilde paté kopen. 16 fokking soorten paté. En dan maar zeuren hoe erg het allemaal is.
Ik word elke dag een beetje meer mijn opa. Ik sluit me op in huis en ga de hele dag doorlopers doen, net als hij.
zaterdag 25 november 2017 om 20:24
Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 19:51Ik vind het vooral droevig. Dit soort malloten zorgt er dus voor dat iedereen die terecht iets te klagen heeft over racisme niet meer serieus wordt genomen door de goegemeente. En het zou me niks verbazen als het de TO daar nou juist om te doen was.
Zou nog eens zo kunnen zijn ook.
zaterdag 25 november 2017 om 20:43
Ik denk dat ik een "echte" Nederlander ben, want het enige dat ik denk na je bericht is: en paté is niet eens te vreten!vrouwjagersma schreef: ↑25-11-2017 20:19Het zou me nou helemaal niets verbazen.
Ik moet echt op mijn handen zitten de laatste dagen, zo nijdig ben ik van al dat geëmmer van "echte" Nederlanders de hele dag. Ga werken en 's avonds borrelnoten vreten en val mij niet lastig met je gemekker over hoe ernstig je te lijden hebt onder anderen.
Ik was vandaag bij de supermarkt en ik wilde paté kopen. 16 fokking soorten paté. En dan maar zeuren hoe erg het allemaal is.
Ik word elke dag een beetje meer mijn opa. Ik sluit me op in huis en ga de hele dag doorlopers doen, net als hij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 25 november 2017 om 20:45
Ik ben er gek op. Mijn man vindt het kattenvoer. Maar we eten de laatste weken alleen maar grof volkoren, omdat we bedacht hebben dat dat gezonder is en dat vind ik eigenlijk alleen te hachelen met cranberrypaté. Maar dan wel met minimaal een ster van het beterlevenkeurmerk, dat spreekt voor zich.
Op vegetarische dagen doe ik er sandwichspread op.
zaterdag 25 november 2017 om 20:57
Vroeger had je van die gezellige potjes met paté met een leuk doekje er omheen, niet meer te krijgen. In het vliegtuig nog wel maar zonder doekje.
Bij mijn AH, niet de kleinste, heb je 3 soorten paté, geen cranberry te krijgen vorige week.
Bij mijn AH, niet de kleinste, heb je 3 soorten paté, geen cranberry te krijgen vorige week.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 25 november 2017 om 20:59
Loepen geeft dan weer het idee dat ze gewoon gek isLady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 19:51Ik vind het vooral droevig. Dit soort malloten zorgt er dus voor dat iedereen die terecht iets te klagen heeft over racisme niet meer serieus wordt genomen door de goegemeente. En het zou me niks verbazen als het de TO daar nou juist om te doen was.
zaterdag 25 november 2017 om 20:59
Dat was die grove paté toch?
De Hema heeft ook diverse paté’s, daar eens kijken?
zaterdag 25 november 2017 om 21:03
Lidl heeft wel cranberrypaté. En de Albert Heijn van de kern van de Kanaalstreek ook, maar misschien is dat te ver rijden voor je.
zaterdag 25 november 2017 om 21:03
zaterdag 25 november 2017 om 21:08
Doorlopers zijn cool. Vooral zevensterren geheel doorlopende doorlopers, maar die zijn bijna niet meer te krijgen. Net als Denksport Select, dat was een zessterren puzzelboekje met gemengde puzzels die soms echt behoorlijk lastig waren. Ik had er een abonnement op, maar de uitgave is al jaren geleden uit de handel genomen. De samenleving verdomt waar je bij staat.vrouwjagersma schreef: ↑25-11-2017 20:19Het zou me nou helemaal niets verbazen.
En voor de rest heb je ook gelijk. Dat verongelijkte gezeik altijd, ga dan in Ethiopië wonen als je het hier zo erg hebt. Rot op.
zaterdag 25 november 2017 om 21:10
We worden steeds dommer. Ik kom niet verder dan driesterren, vrees ik. Mijn kinderen zullen cryptogrammen maken zonder dubbele bodem.Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 21:08Doorlopers zijn cool. Vooral zevensterren geheel doorlopende doorlopers, maar die zijn bijna niet meer te krijgen. Net als Denksport Select, dat was een zessterren puzzelboekje met gemengde puzzels die soms echt behoorlijk lastig waren. Ik had er een abonnement op, maar de uitgave is al jaren geleden uit de handel genomen. De samenleving verdomt waar je bij staat.
En voor de rest heb je ook gelijk. Dat verongelijkte gezeik altijd, ga dan in Ethiopië wonen als je het hier zo erg hebt. Rot op.
Eens met je laatste zinnen. Mekkerkonijnen.
zaterdag 25 november 2017 om 21:14
zaterdag 25 november 2017 om 21:21
Ja die grove idd, zo lekker. Zal eens bij de Hema kijken.MoirenPhae schreef: ↑25-11-2017 20:59Dat was die grove paté toch?
De Hema heeft ook diverse paté’s, daar eens kijken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 25 november 2017 om 21:33
Mijn opa deed (en doet, maar ik ben niet meer zo vaak bij hem als toen ik klein was) zijn puzzels altijd hardop. Vooral zijn kruiswoordraadsels. "Rivier in Europa, vier letters, wat is dat. " Dan zei je braaf: "Uh, Arno?" "Nee, derde letter een e, Tiber dus,"
Ja, vroeger vermaakten we ons best zonder DS, Xbox of Playstation.
zaterdag 25 november 2017 om 21:48
Niet doen! Ik heb er een getest.vrouwjagersma schreef: ↑25-11-2017 21:46Jongens, ik moet een sinterklaascadeau kopen voor mezelf. Ik vind het maar lastig. Ik zit te denken aan een robotstofzuiger.
Kwam echt niet goed.
zaterdag 25 november 2017 om 21:49
Ik heb nieuwe pannenlappen gevraagd.vrouwjagersma schreef: ↑25-11-2017 21:46Jongens, ik moet een sinterklaascadeau kopen voor mezelf. Ik vind het maar lastig. Ik zit te denken aan een robotstofzuiger.
zaterdag 25 november 2017 om 21:50
Komt op mijn reservelijstje.