F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 12 november 2017 om 18:39
Ik heb er een lamp van gemaakt en op het toilet gehangen. SchijtbolAnnapicobella schreef: ↑12-11-2017 18:37Scheisse Vettel op 1.
Glazen bol nog maar een keertje opwrijven Corona
Fijne avond!

vrijdag 24 november 2017 om 10:38

zondag 26 november 2017 om 15:42
Ik heb 'm uitgezet en ben gaan koken

zondag 26 november 2017 om 15:52
Je hebt niets gemist. Op een gegeven moment gingen ze maar het gevecht om de 13e plaats volgen (volgens mij waren dat Wehrlein en Magnussen). Verder een los wiel (ik weet niet meer bij wie) en Ricciardo met hydraulische problemen. De vliegshow aan het begin en het vuurwerk aan het eind vond ik nog het leukst.

zondag 26 november 2017 om 15:54
Ik heb ook gekekennerdopviva schreef: ↑26-11-2017 15:52Je hebt niets gemist. Op een gegeven moment gingen ze maar het gevecht om de 13e plaats volgen (volgens mij waren dat Wehrlein en Magnussen). Verder een los wiel (ik weet niet meer bij wie) en Ricciardo met hydraulische problemen. De vliegshow aan het begin en het vuurwerk aan het eind vond ik nog het leukst.

Was inderdaad een vreselijk saaie race

zondag 26 november 2017 om 16:33
Gecondoleerd Friezinnetjefriezinnetje2014 schreef: ↑26-11-2017 16:13ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Heb een emotionele week achter de rug, mijn moeder is plotseling overleden, en maar wat bijgeslapen.
Ach en het ging niet meer ergens om vandaag, vond het wel prima

zondag 26 november 2017 om 16:40
wat naarfriezinnetje2014 schreef: ↑26-11-2017 16:13ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Heb een emotionele week achter de rug, mijn moeder is plotseling overleden, en maar wat bijgeslapen.
Ach en het ging niet meer ergens om vandaag, vond het wel prima

Tjezus, wat vals