Mode & Beauty alle pijlers

Kledingpakket

27-11-2017 12:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik bied bij deze een gratis kleding pakket aan voor de persoon die het nodig heeft. Via marktplaats kwam ik erachter dat er veel vraag is naar gratis kleding door mensen die het nu wat moeilijker hebben. Vandaar dat ik weer een pakket aanbied maar dan via hier!
Het pakket bevat:
1 paar zilveren instappers maat 39
1 paar sneakers maat 39
1 paar sloffen maat 39/40
1 paar gympen maat 38
1 paar zwarte sleehakken maat 39

2 broeken maat M / 38.
1 strapless jurkje
2 shirts met lange mouwen
5 shirts met korte mouwen
6 shirts zonder mouw
2 petjes
2 handtassen

Evt kunnen er ook BH's bij, deze heb ik in 2 maten.

Ik woon zelf in de buurt van Heusden. Voor brengen of ophaal opties stuur me een bericht. Versturen kan ook.
heel lief hoor, maar waarom biedt je het niet via MP aan of via een weggeefgroep in je gemeente op facebook ?
Ik heb geen facebook. Via marktplaats reageren veel dezelfde mensen omdat die nu weten dat ik om de zoveel tijd een gratis pakket weggeef. En via mijn gemeente dan komt het terecht in een 2de hands zaak waar ze er alsnog geld voor vragen :).
er zijn ook weggeefwinkels, misschien kun je daar wel iets mee?

maar het zou leuk zijn als je iemand blij kunt maken, hier of hoe dan ook
Lorem Ipsum
en Vluchtelingenwerk?
Plaatselijke kledingbank. Deze banken hebben altijd contact met de voedselbanken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Of dat ja, de kringloopwinkel. Ja daar vragen ze er geld voor, maar de kringloop biedt vaak beschermde werkplekken aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Dus indirect steun je dan mensen die het moeilijk hebben ook op andere manieren.
Als je het hier weggeeft weet je ook niet wat er mee gebeurt. De ontvanger kan het ook doorverkopen op MP.
Ik denk dat er hier misschien ook wel mensen zijn die er in geinteresseerd zijn. Ik heb altijd zelf pakketten weggegeven en dit blijf ik ook doen. Ik heb dus niks aan reacties over vluchtingen werk enzo. Ik geef het liever aan bijv een alleenstaande moeder. Afgelopen 3 pakketten zelf hier in de buurt afgegeven, daarbij maakte het mij niet uit of deze mensen het doorverkochten als ze uiteindelijk zelf maar iets over hielden.
prima hoor, maakt mij niet uit. Ik vroeg het me gewoon af omdat je via fb sneller met mensen uit de buurt in contact komt.
Ja dat is klopt, via facebook was ook een goed idee! Alleen heb ik t niet en aanmaken enkel voor dit was ik ook niet van plan :)
GabrielleV schreef:
27-11-2017 12:46
Ik denk dat er hier misschien ook wel mensen zijn die er in geinteresseerd zijn. Ik heb altijd zelf pakketten weggegeven en dit blijf ik ook doen. Ik heb dus niks aan reacties over vluchtingen werk enzo.
toch kun je gewoon contact opnemen met je plaatselijke afdeling van (bijvoorbeeld) Vluchtelingenwerk, brengen zij je met iemand in contact.
Kun je het zelf af gaan geven
Leuk initiatief. Hoop dat er iemand op dit forum is wie je blij kan maken met het pakket!
Ik mag helaas niets meer aannemen, omdat ik al teveel heb.
Tip voor mijzelf: https://www.dier.nu/geef-kleding/
VIa de voedselbank?
Le-zen! Ze wil het nu via dit forum weggeven.
lilalinda schreef:
27-11-2017 13:05
toch kun je gewoon contact opnemen met je plaatselijke afdeling van (bijvoorbeeld) Vluchtelingenwerk, brengen zij je met iemand in contact.
Kun je het zelf af gaan geven
Eigen volk eerst ;)
Bruise schreef:
27-11-2017 13:25
Tip voor mijzelf: https://www.dier.nu/geef-kleding/
Dit vind ik ook een hele goede!
;)
GabrielleV schreef:
27-11-2017 13:33
Eigen volk eerst ;)
:facepalm:
Bruise schreef:
27-11-2017 13:33
Le-zen! Ze wil het nu via dit forum weggeven.
toch jammer, dat ze dan niet kan zien, welke huidskleur de ontvanger heeft
Leuk initiatief TO.
Ligt eraan of je het op gaat halen of dat ze het komt brengen.
lilalinda schreef:
27-11-2017 13:56
Ik ga ervan uit dat TO een grapje maakt omdat ze vooral tips krijgt om het ergens anders weg te geven.
lilalinda schreef:
27-11-2017 13:56
Gaat me niet om huidskleur. Eigen volk is het volk met een nederlands paspoort of deze nou turks, afghaans of marokaans zijn ;)
GabrielleV schreef:
27-11-2017 14:19
Gaat me niet om huidskleur. Eigen volk is het volk met een nederlands paspoort of deze nou turks, afghaans of marokaans zijn ;)

Dus een in Nederland wonende Belg of Fransman zou voor jou afvallen?
En wie die spullen dan bij jou komt halen moet dmv paspoort bewijzen er 'recht' op te hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven