The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

dinsdag 21 november 2017 om 15:55
Short-haired psycho lady toch?
De termites noemden haar grey haired queen bitch. Ook zo'n fijne

woensdag 22 november 2017 om 23:31
"Fat lady" ????
Heb ik totaal gemist. Maar goed, dat kan helemaal aan mij liggen.
Die helicopter??? Nee he, geen nieuwe groep...pfff.
Hoop dat het iets te maken heeft met bekende groepen waarvan leden per abuis (hoor mij) over een helicopter gestruikeld zijn. Maar goed, dat zal wel weer niet. Zal wel iets ingewikkelds en problematisch zijn...zucht
En ja...ons pastoorke! Ik denk toch echt dat Gabi gebeten is
Eugene is niet Negan geworden. Hij verdenkt Dwight en ik vermoed dat hij uiteindelijk Dwights kant kies. Hoewel...ik hoop het eerder dan dat ik er van overtuigd ben.
Ik ga het steeds meer een goede aflevering vinden omdat er zoveel is om over te speculeren! Vind ik erg leuk!

Die helicopter??? Nee he, geen nieuwe groep...pfff.

En ja...ons pastoorke! Ik denk toch echt dat Gabi gebeten is

Eugene is niet Negan geworden. Hij verdenkt Dwight en ik vermoed dat hij uiteindelijk Dwights kant kies. Hoewel...ik hoop het eerder dan dat ik er van overtuigd ben.
Ik ga het steeds meer een goede aflevering vinden omdat er zoveel is om over te speculeren! Vind ik erg leuk!

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

donderdag 23 november 2017 om 08:26
Ik hoop ook dat Eugene tot inkeer kont maar vraag me af of hij dan nog geaccepteerd gaat worden. Dit pad leidt meestal naar de dood...dan kan hij nog in een heroïsche daad van zelfopoffering de helden het leven redden en dan is het afgelopen...
Een gevoelige laatste scene waarin hij op de valreep nog vergeven wordt en dan gaat hij bij Abraham wonen .
Een gevoelige laatste scene waarin hij op de valreep nog vergeven wordt en dan gaat hij bij Abraham wonen .

maandag 27 november 2017 om 09:03
Gekeken!
Wat gebeurde er veel! Ik vond het een heerlijke aflevering. Zoveel fijner dan het moeten afwachten omdat ze maar op 1 locatie/1 personage focussen.
Gregory
Wat briljant geacteerd!
Carol en Ezekiel
ik zie die romance wel zitten hoor. Maar het zal wel weer niet. Ik had medelijden met de kang die zijn poesje mist. Maar ja, get yo thangs together!
En dat einde
De rest weet dat hij daar naartoe ging, maar wanneer gaan ze hem zoeken? Ik ben alweer benieuwd naar volgende week!
Wat gebeurde er veel! Ik vond het een heerlijke aflevering. Zoveel fijner dan het moeten afwachten omdat ze maar op 1 locatie/1 personage focussen.
Gregory

Carol en Ezekiel

En dat einde

Wow. I wish I could speak whale.