The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

dinsdag 21 november 2017 om 06:20
Er waren gisteren veel incomplete streams. Ik had geluk. Streams waren ook pas later beschikbaar dan normaal.
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 21 november 2017 om 09:08
Tjeeez het is ook nooit goed.Saoghail schreef: ↑20-11-2017 10:39Gekeken!
Eindelijk het Negan en Gabriel-onderonsje. Mooi wel, over goed en kwaad en dat de dingen gewoon niet zo simpel zijn.
En ook Rick en Daryl kunnen het niet eens worden welke koers te varen. Daryl wil gewoon de hele Sanctuary uitroeien, onschuldige workers of niet. Rick niet. En oei, ruzie tussen de brothers![]()
Wel geinig dat ze dan elkaar wegtrekken bij de explosie.![]()
Gheghe en Negan die even orde op zakensl stelt bij de workers.
Hm tja, verder gebeurde er niet zoveel. Ik zag op fb dat sommigen het een saaie aflevering vonden. Nou ja, ik heb me niet verveeld maar na die actieafleveringen is dit wel rustig ja.
Ach mensen moeten altijd zeuren he. Want de kritiek eerder was dat het zoveel actie en schieten was.
Dus tja, zeur niet of ga lekker wat anders kijken.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 21 november 2017 om 09:21
Ik vond het echt een leuke aflevering! Wat langzamer dan de vorige paar, maar dat mag ook wel. Elke keer riep ik ''CONFESS'', tegen Negan.
Ben wel blij dat hij eindelijk wat verteld heeft en we wat meer over hem hebben gehoord. En ik vond het heel grappig dat Negan Gabriël steeds Gabey of Gabe noemde.
Klonk zo cute.
Daarnaast toch dat conflict tussen Rick en Daryl, vond ik zelf heel interessant om te zien. Ik voelde het ook wel aankomen want Daryl gaat de laatste afleveringen nogal bad. Wel mooi dat zelfs Rick het dan te ver vind gaan, terwijl hij daarvoor alles wel nodig leek te vinden.
OH en ik ben heel blij dat er weer met walkerbloed is gesmeerd.
Ik zei vorige episode nog tegen vriend dat dat alweer te lang geleden was. So yay. Daarna even gezien hoeveel invloed en macht Negan heeft.
Ik ben benieuwd naar wat Eugene gaat doen. Ik ben erg benieuwd naar de helikopter, want wtf dat was onverwachts. En natuurlijk benieuwd naar wat er met Gabe gebeurt is. Misschien is hij ziekig van de hitte en combinatie van walker guts, misschien is hij gebeten (ik hoop het niet want gabe is liefde), we gaan het zien...

Daarnaast toch dat conflict tussen Rick en Daryl, vond ik zelf heel interessant om te zien. Ik voelde het ook wel aankomen want Daryl gaat de laatste afleveringen nogal bad. Wel mooi dat zelfs Rick het dan te ver vind gaan, terwijl hij daarvoor alles wel nodig leek te vinden.
OH en ik ben heel blij dat er weer met walkerbloed is gesmeerd.

Ik ben benieuwd naar wat Eugene gaat doen. Ik ben erg benieuwd naar de helikopter, want wtf dat was onverwachts. En natuurlijk benieuwd naar wat er met Gabe gebeurt is. Misschien is hij ziekig van de hitte en combinatie van walker guts, misschien is hij gebeten (ik hoop het niet want gabe is liefde), we gaan het zien...
''Then let amorous kisses dwell
dinsdag 21 november 2017 om 09:27
Ik denk dat Gabriel last heeft van de warmte. Overal was het warm natuurlijk toen de stroom uitviel, dus ik denk dat hij oververhit is in dat celletje zonder water en lucht. Maar goed, ik kan van alles denken. ALS HIJ MAAR NIET DOOD GAAT!
Ik ben ook benieuwd naar Eugene en naar de helikopter. En ik heb al voorstukjes gezien over Daryl. Ik vind het wel tof dat ze een conflict hebben! En dat komt vast wel weer goed. Grappig hoe ze elkaar wegtrekken bij de ontploffing en grappig hoe Daryl Rick laat lopen
Ik vond het een heerlijk vermakelijke aflevering.
Ik ben ook benieuwd naar Eugene en naar de helikopter. En ik heb al voorstukjes gezien over Daryl. Ik vind het wel tof dat ze een conflict hebben! En dat komt vast wel weer goed. Grappig hoe ze elkaar wegtrekken bij de ontploffing en grappig hoe Daryl Rick laat lopen

Ik vond het een heerlijk vermakelijke aflevering.

dinsdag 21 november 2017 om 10:22
Aah de helicopter. Hoe mis ik dat nou twee keer...it's been a clumsy year for me I guess.
TD was ook weer leuk met Steven Ogg
En de chokehold's illegal throwback is natuurlijk hilarisch.
Dat gevechtje betekent imo trouwens niks. Er zijn mensen die denken dat hun hele relatie nu kapot is en dat Daryl vast de groep verlaat of zo.
Maar nee hoor, gewoon een meningsverschil. Komt wel goed.
Gaat Eugene Dwight verraden? Nog zoiets dat ik gemist heb. Ik zag wel de rode verf aan zijn duim maar dat het kwartje viel bij Eugène kwam volgens mij ook in de laatste 5 minuten toen mijn stream al gestopt was.
Als ik tijd heb zoek ik even die laatste 5 minuten op.

Dat gevechtje betekent imo trouwens niks. Er zijn mensen die denken dat hun hele relatie nu kapot is en dat Daryl vast de groep verlaat of zo.
Gaat Eugene Dwight verraden? Nog zoiets dat ik gemist heb. Ik zag wel de rode verf aan zijn duim maar dat het kwartje viel bij Eugène kwam volgens mij ook in de laatste 5 minuten toen mijn stream al gestopt was.

dinsdag 21 november 2017 om 10:56
Norman over 'het gevecht':

Norman Reedus “ Whenever Andy and I work together, it’s a lot of fun, so I knew it would be fun, but there’s a lot of choreography and explosions, and, we had to be very careful about doing certain things. It was a lot of time to beat the crap out of him. It was awesome.” | Entertainment Weekly | Photos: Gene Page/AMC

Norman Reedus “ Whenever Andy and I work together, it’s a lot of fun, so I knew it would be fun, but there’s a lot of choreography and explosions, and, we had to be very careful about doing certain things. It was a lot of time to beat the crap out of him. It was awesome.” | Entertainment Weekly | Photos: Gene Page/AMC
dinsdag 21 november 2017 om 10:57
Daar hebben we de gifjes voorSaoghail schreef: ↑21-11-2017 10:22Aah de helicopter. Hoe mis ik dat nou twee keer...it's been a clumsy year for me I guess.

dinsdag 21 november 2017 om 13:39
Lurker meld zich met een vraagje.
Wie zag Rick vanuit die uitkijkpost op het laatst? Iemand van de Kingdom?
Best wel cliffhangerig deze aflevering. Is Gabriel gebeten of 'gewoon' ziek? Wat doet Eugene tov Dwight en Gabriel. En als hij weer switcht, doet hij dat uit loyaliteit of berekening?
Best wel cliffhangerig deze aflevering. Is Gabriel gebeten of 'gewoon' ziek? Wat doet Eugene tov Dwight en Gabriel. En als hij weer switcht, doet hij dat uit loyaliteit of berekening?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

dinsdag 21 november 2017 om 13:52
Junkyard persoon.nederlandsevrouw schreef: ↑21-11-2017 13:39Lurker meld zich met een vraagje.

dinsdag 21 november 2017 om 14:02
Nou hier dus eindelijk ook gekeken (gisteravond ging The Punisher voor, wat extreem goed is trouwens, aanrader!
)
Ik moest heel hard lachen om de omschrijving van die Savior van Carol. En Rick en Daryl die iets hadden van: ja dat is ons Carol.
Ik vond het een fijne aflevering al heb ik het steeds minder op Negan (ik duik al vast weg voor mams). Maar Gabriel is toch wel zo heerlijk, fijn geacteerd ook, dat glimlachje als hij het over the confession afnemen heeft!
Ook leuk om de andere Saviors wat meer te zien. Negan die even uit zijn slof schiet richting Simon. Het stomme is dat ik Simon in mijn hoofd te veel vereenzelvig met Trevor uit GTA en die zou dat nooit pikken dus toen hij zo heel timide reageerde zat ik wel even: huh.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Eugene van binnen goed is, dus ik hoop dat hij Dwight niet gaat verlinken. Ik ging er trouwens vanuit dat Eugene de rode spetters op die tas linkte aan de rode verf die Dwight gebruikte om zijn poppetjes te schilderen, maar misschien waren er meer hints. Ik vond Eugene's pun over augurken ook weer hilarisch.
Daryl en Rick's gevecht had ik al voorspeld. Maar ik denk ook niet dat het betekent dat Daryl nu weg gaat, doe toch effe. Broederlijke ruzies moeten kunnen toch?
Die helicopter
ben heel benieuwd of dit een waanbeeld moet voorstellen of een nieuw plotpunt wordt.
Wat betreft Gabriel, ik vind gewoon dat die overhit was door dat kleine kamertje. Hij is echt niet gebeten niet

Ik moest heel hard lachen om de omschrijving van die Savior van Carol. En Rick en Daryl die iets hadden van: ja dat is ons Carol.
Ik vond het een fijne aflevering al heb ik het steeds minder op Negan (ik duik al vast weg voor mams). Maar Gabriel is toch wel zo heerlijk, fijn geacteerd ook, dat glimlachje als hij het over the confession afnemen heeft!
Ook leuk om de andere Saviors wat meer te zien. Negan die even uit zijn slof schiet richting Simon. Het stomme is dat ik Simon in mijn hoofd te veel vereenzelvig met Trevor uit GTA en die zou dat nooit pikken dus toen hij zo heel timide reageerde zat ik wel even: huh.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Eugene van binnen goed is, dus ik hoop dat hij Dwight niet gaat verlinken. Ik ging er trouwens vanuit dat Eugene de rode spetters op die tas linkte aan de rode verf die Dwight gebruikte om zijn poppetjes te schilderen, maar misschien waren er meer hints. Ik vond Eugene's pun over augurken ook weer hilarisch.
Daryl en Rick's gevecht had ik al voorspeld. Maar ik denk ook niet dat het betekent dat Daryl nu weg gaat, doe toch effe. Broederlijke ruzies moeten kunnen toch?
Die helicopter

Wat betreft Gabriel, ik vind gewoon dat die overhit was door dat kleine kamertje. Hij is echt niet gebeten niet