Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 00:30
Reden: offtopic
95.06% gewijzigd
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 00:41
96.40% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 00:41
94.08% gewijzigd
Beste forummers,

Het Centraal Moderatortopic is gesloten na de grote hoeveelheid aan offtopic berichten van vanavond. Op het CM kun je terecht met verzoekjes voor de moderators. Napraten kunnen jullie doen in het Napraattopic. Meldingen over forummers, berichten en/of topics kun je doen via het stafje. Meldingen m.b.t. bugs mogen worden gemaild naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. We zijn ook bereikbaar op ons algemene mailadres forum@viva.nl .

We wensen iedereen nog een fijne avond.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Kan mijn account geanonimiseerd worden ivm privacy?
is open toch?
Kunnen jullie de gegumde berichten niet WEGhalen in plaats van LEEGhalen? Het komt de leesbaarheid niet echt ten goede, zeg maar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ModeratorViva schreef:
27-11-2017 00:50
Beste forummers,

Het Centraal Moderatortopic is gesloten na de grote hoeveelheid aan offtopic berichten van vanavond. Op het CM kun je terecht met verzoekjes voor de moderators. Napraten kunnen jullie doen in het Napraattopic. Meldingen over forummers, berichten en/of topics kun je doen via het stafje. Meldingen m.b.t. bugs mogen worden gemaild naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. We zijn ook bereikbaar op ons algemene mailadres forum@viva.nl .

We wensen iedereen nog een fijne avond.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Die eerste 2 zinnen spreken elkaar tegen. Is het topic nu gesloten of alleen open voor verzoekjes? Het is trouwens niet gesloten, we kunnen blijkbaar nog steeds posten.
Kunnen jullie niet beter gewoon het hele forum sluiten ?
Niet geschoten is altijd mis
ModeratorViva schreef:
26-11-2017 17:49
Beste Saga_Röversdotter,

ons beleid staat beschreven in de huisregels (www.viva.nl/huisregels) en staat verder niet ter discussie.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gisteren reageerde ik hierop, dat bericht is verwijderd als offtopic. Ik noemde huisregel 4b. Ik begrijp niet waarom dat bericht offtopic was. Het was een verzoek over een topic op het forum.
Het topic: “Sportkleding vanaf XL” is verwijderd ivm onderzoek.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Is dit topic ook voor verzoekjes van de site viva.nl zelf? Er staat nu een nieuw artikel over het winnen van een koptelefoon, en je maakt kans door het winformulier "hieronder" in te vullen. Alleen staat er "onder" helemaal niets. Zo kan ik ook dingen weggeven :proud:
Ik vroeg me nog af wat [break] betekent in de inleiding bij de psyche pijler, maar het was alweer gewist.
Er is weer een spammer mijn zijn leningen actief her en der.
dolfje schreef:
27-11-2017 16:05
Er is weer een spammer mijn zijn leningen actief her en der.
Overal inmiddels.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:28
Reden: spam
96.85% gewijzigd
Joehoe mods! Het loopt een beetje uit de hand met die leningloser. Daar kan toch wel even heel rap een ban tegen aan?!
enguerrand schreef:
27-11-2017 16:15
veel geld verdienen met internet? [...]
En als jullie dan toch gaan wissen, hier nog een leuke.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 18:58
Reden: link verwijderd
20.84% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
himalaya schreef:
27-11-2017 13:09
Kunnen jullie de gegumde berichten niet WEGhalen in plaats van LEEGhalen? Het komt de leesbaarheid niet echt ten goede, zeg maar.
dit
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:30
Reden: spam
0.00% gewijzigd
Lucylucille schreef:
27-11-2017 16:16
Joehoe mods! Het loopt een beetje uit de hand met die leningloser. Daar kan toch wel even heel rap een ban tegen aan?!
Eens.. hoogst irritant weer.
Hallo hallo!

Ik kom nog steeds om in alle reklame midden in het beeld!

Kunnen deze verwijderd worden?

Bij voorbaat dank!
Klubnika schreef:
27-11-2017 15:29
Is dit topic ook voor verzoekjes van de site viva.nl zelf? Er staat nu een nieuw artikel over het winnen van een koptelefoon, en je maakt kans door het winformulier "hieronder" in te vullen. Alleen staat er "onder" helemaal niets. Zo kan ik ook dingen weggeven :proud:
Beste Klubnika,

Zou jij ons de URL hiervan kunnen sturen? Dan geven wij dit door aan de redactie.

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Alle spam is weer verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Alle bugs kunnen vanaf nu ook gemeld worden in het bugtopic: overig/bugtopic/list_messages/396233

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven