Genant probleempje
maandag 20 november 2017 om 22:13
Ik ben zwanger en loop tegen het einde aan. Nooit eerder last van urineverlies gehad in de zwangerschap en ook niet na de vorige. Nu heb ik ( denk ik) een griep te pakken, ik hoest me een ongeluk en met veel kracht. Nu komt er steeds een golf urine mee. Ik heb verlof en ben veel thuis, zeker de afgelopen dagen dus heb ik steeds een dik maandverband gedragen.
Nu heb ik deze week een belangrijke dag waar ik heem wil/moet ( mits fit genoeg). Ik maak me alleen zorgen over het urineverlies. Je ziet het maandverband goed zitten namelijk. Een gewoon inlegkruisje werkt onvoldoende.
Ervaringen? Tips? Is er iets wat toch goed werkt maar ook dun/niet zichtbaar is.
Ik ga regelmatig naar het toilet maar ook als ik niet hoef dan wordt er toch urine uitgeperst door de kracht van het hoesten. Ik lijk overigens weinig controle te hebben over de hoest, minder krachtig hoesten probeer ik maar dan krijg ik het benauwd en probeert mijn lijf toch het slijm eruit te werken door meer kracht te zetten.
Nu heb ik deze week een belangrijke dag waar ik heem wil/moet ( mits fit genoeg). Ik maak me alleen zorgen over het urineverlies. Je ziet het maandverband goed zitten namelijk. Een gewoon inlegkruisje werkt onvoldoende.
Ervaringen? Tips? Is er iets wat toch goed werkt maar ook dun/niet zichtbaar is.
Ik ga regelmatig naar het toilet maar ook als ik niet hoef dan wordt er toch urine uitgeperst door de kracht van het hoesten. Ik lijk overigens weinig controle te hebben over de hoest, minder krachtig hoesten probeer ik maar dan krijg ik het benauwd en probeert mijn lijf toch het slijm eruit te werken door meer kracht te zetten.
dinsdag 21 november 2017 om 08:53
dinsdag 21 november 2017 om 15:33
woensdag 6 december 2017 om 09:37
Fijn dat het wat beter gaat!Bloemetjefresia schreef: ↑06-12-2017 09:36Hi famke, nog steeds behoorlijk asn het hoesten maar de pijn wordt gelukkig steeds draaglijker. Dankje
tsja.....
woensdag 6 december 2017 om 09:41
Je hoef niet eens sorry te zeggen, daar zijn ze voor.
TO, bellen!
Edit: mosterd dus.. (zal even bijlezen)
woensdag 6 december 2017 om 09:44
Je wilt dit vast niet weten, maar meestal werkt moeder Natuur precies andersom. Als de kleine eruit wil ben jij fit.Bloemetjefresia schreef: ↑28-11-2017 12:26Ja helaas wel, hoop zo dat de kleine nog even blijft zitten tot ik weer fit ben!
Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap de tip om vooral niet verkouden te worden, want ´dat raak je niet meer kwijt´. Nouja, word maar eens niet verkouden als je uitgerekend bent in mei. Dus jawel, ergens in maart was het dan toch zover.
Ik ben verkouden geweest tot op de ochtend van de bevalling.....
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.