Woedend op ex

27-11-2017 10:30 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit echt even van me afschrijven. Mijn vriend en ik gingen 3 maanden geleden uit elkaar. Er waren wat dingen gebeurd die mijn vertrouwen hebben geschaad. Hij flirtte met een ander meisje en zei dat hij geen vriendin had en hij wilde zijn ex bij hem laten slapen (in hetzelfde bed) en dat mocht ik absoluut niet weten. Toen ik erachter kwam, is dat uiteindelijk nooit doorgegaan. Ik wilde hem dit in eerste instantie vergeven, maar HIJ heeft het toen alsnog uitgemaakt omdat hij mijn verdriet hiervan en de ruzies die we hierdoor hadden zat was. Ik sla natuurlijk mijzelf voor mijn kop omdat ik het zelf niet gewoon uit had gemaakt.

In de drie maanden dat het uit was heb ik hem niet los kunnen laten, hij mij ook niet. Hij bleef me vertellen hoeveel hij voor me voelde, hoeveel spijt dat hij had en dat hij tijd nodig heeft om deze fouten goed te kunnen maken en te veranderen. In deze tijd hebben we nog wel afgesproken, samen geslapen, seks gehad en gewoon heel close/intiem geweest. Hij beloofde me dat alles uiteindelijk goed zou komen. Ik had natuurlijk de hoop dat hij inderdaad zou veranderen.

Ook al zijn we uit elkaar, hij heeft gezworen absoluut niet met andere meisjes bezig te zijn, omdat hij mij uiteindelijk weer terug zou willen.

Nu nam zijn andere ex dus laatst contact met mij op en ze vertelde dat ze - net nadat het uit was tussen mij en mijn ex - seks heeft gehad met hem. Hij heeft haar weer gecontacteerd en zij is daar voor gevallen. Ze heeft me gesprekken laten lezen waaruit dit inderdaad blijkt. Hij heeft me dus super erg voorgelogen.. (en haar ook)

Nu blijkt het dus ook dat hij ook tijdens onze relatie seks heeft gehad met haar.

Omdat mijn ex en ik twee weken terug ruzie hebben gekregen, heb ik hem nu twee weken niet gesproken. Dat ik er klaar mee ben nu is logisch, ik ben echt héél erg boos. Ik voel me echt bedrogen en ik zou hem het liefst een klap in zijn gezicht verkopen. Echter weet hij niet dat ik weet dat hij me heeft voorgelogen en bedrogen en ik zou hem hier toch graag mee willen confronteren. Vrienden/familie zeggen dat ik dat niet moet doen en het moet laten voor wat het is, maar mijn bloed kookt echt. Wat vinden jullie? En als ik hem ermee zou confronteren, hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
oplaadkabel schreef:
27-11-2017 12:58
Dank jullie wel voor de reacties. Mijn verstand zegt ook dat ik het maar moet laten voor wat het is, maar mijn bloed kookt echt.. Maar jullie hebben vast gelijk dat het hem toch niets boeit wat ik vind. Dus verspilde energie..

Probleempje, er ligt nog kleding van hem bij mij thuis en ik weet niet of ik dit weg moet gooien of moet bewaren voor hem?
In de vuilnisbak flikkeren.
Ik zou die kleding apart houden en als hij er zelf niet om vraagt binnen een paar maanden dan zou ik het weggooien.

Als jij het aangeeft lijkt het alsof je een reden zoekt om hem weer te zien.
Kleding teruggeven, en eventueel toch het aankaarten. Je voelt nog veel voor hem en bent gekwetst, als je in staat bent dit gewoon ook rustig te zeggen dan heeft hij de mogelijkheid op de inhoud te reageren, en niet op de emotie. Als je het hem huilend en schreeuwend vertelt dan verwacht ik helaas niet veel opbouwends van beide kanten, en geen afrondingsgesprek.

Dus aan jou nu, of je jezelf in de hand kan houden. En laatste ronde in kan gaan met hem.
oplaadkabel schreef:
27-11-2017 12:58
Probleempje, er ligt nog kleding van hem bij mij thuis en ik weet niet of ik dit weg moet gooien of moet bewaren voor hem?
Doe datgene waardoor jij hem los kan laten. Dat is jouw grootste belang nu.
Dus als je het zonder omkijken en schuldgevoel naar de kringloop kan brengen: doen.
Anders zet je de tas met kleren voor zijn deur als hij er niet is.
probeer van die 2 weken 2000 weken te maken.
Niet geschoten is altijd mis
wat ksenija zegt,
alleen weggooien is zonde, een topic op viva openen om het weg te geven is leuker
Lorem Ipsum
Gisteren ben ik tegen het einde van zijn werkdag richting zijn werk gelopen met een tas met zijn kleding. Ik wilde hem tegen alle adviezen in tóch confronteren. Maar toen ik er bijna was bedacht ik me opeens, zag ik een prullenbak en heb ik daar de spullen in gedaan en ben ik terug naar huis gegaan. Beste keuze ever.
oplaadkabel schreef:
28-11-2017 19:06
Gisteren ben ik tegen het einde van zijn werkdag richting zijn werk gelopen met een tas met zijn kleding. Ik wilde hem tegen alle adviezen in tóch confronteren. Maar toen ik er bijna was bedacht ik me opeens, zag ik een prullenbak en heb ik daar de spullen in gedaan en ben ik terug naar huis gegaan. Beste keuze ever.
Goed zo! En nu lekker laten gaan
Laat hem lekker de tering krijgen. Gewoon blokkeren die handel
groetjes, slagtandje
oplaadkabel schreef:
28-11-2017 19:06
Pff echt wat een losergebaar.
Je had ook alle naden en koopjes kunnen losmaken. Terug sturen met een briefje dat je gehoord had dat de dame met wie hij vreemd gaat zo goed kan naaien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
swifty schreef:
28-11-2017 20:37
Pff echt wat een losergebaar.
Integendeel: goede actie! Dus nu.... losssss ;-)
Hunniebunnie schreef:
29-11-2017 16:54
Integendeel: goede actie! Dus nu.... losssss ;-)
Ja fijn, nog een eentje. Zielig gedrag. Ik geef je je plaatje even terug , die je zo lief plaatste bij een ander, past wel erg goed hierbij

Afbeelding
het is niet voor niks een ex ga verder met je leven.
je gaat je toch niet mengen in zo'n situatie , hij was al met een ander bezig even wakker worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven