Date doet vaag

28-11-2017 20:07 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
Even mijn ei kwijt...
6mnd geleden leuke jongen leren kennen via dating app.
Weekendjes weg geweest, dagjes weg samen geslapen noem maar op.alles wees op een beginnende relatie...ouders En vrienden ontmoet van beide kanten. Niks was overhaast alles relaxed samen.

Kortom: ineens een whats app berichtje uit t niks 2 weken terug dat meneer met zichzelf in de knoop zit en te veel met zich zelf bezig is en mij niet kan geven wat ik verdien... Heb hem ruimte en tijd aan geboden maar de reactie daarop was dat hij de stap niet nemen kon en het hem spijt. Dat was alles en daar kon ik t mee doen. Negeert mijn appjes en belletjes nu.

Wat denken jullie hiervan? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zou een topic openen op het Viva forum.
Wat wil je aanpakken? Hij wil niet meer. Supernaar, helemaal via een app
Niet op blijven wachten. Het is nu al gezeik.
Ahh wat rot :hug:

Dat appje kwam zonder aanleiding dus? Nooit gesproken over problemen van zijn kant? Dan denk ik eerder dat hij iemand anders heeft ontmoet of al die tijd al heeft gehad oid..

Geen aandacht meer aan besteden dus.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Is het klassieke "it's not you, it's me"-verhaal

Laten voor wat het is en geen berichtjes meer naar hem sturen
Klinkt alsof hij niet meer wil

Is vervelend maar niks aan te doen

Laat hem los en probeer de tijd die jullie samen doorgebracht hebben als een leuke tijd te zien

Lijkt nu lastig omdat hij zo'n lul is gebleken maar later lukt dat wel

Ontzettend lullig van hem maar alsnog liever dit dan dat het met een gigantisch drama uitgaat
groetjes, slagtandje
De vriendelijke manier om jou te zeggen dat het aan hem ligt en ondertussen is het niet meer dan 'not that into you'. M.a.w. hij vindt je geen relatiemateriaal.

Niks meer mee/aan doen TO. Laten gaan.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Hij wil niet meer. Het is klaar.
Visje30 schreef:
28-11-2017 20:07
... En mij niet kan geven wat ik verdien...

Van alle uitmaak-smoezen vind ik dit altijd de meest lullige. Dit is gewoon een "jij bent het niet voor mij", maar dan wat 'mooier' verpakt; zeg dan gewoon waar het op staat. Slappe hap dus, past trouwens prima bij iemand die het na maanden uitmaakt via een appje.

Hier valt niks te meer redden vrees ik TO. Even goed uithuilen en 'door naar de volgende'.
brightlights wijzigde dit bericht op 28-11-2017 20:19
10.57% gewijzigd
Ai ai ai, the cold shoulder. TO helaas, je bent toegetreden tot de "ik snap het niet" groep. En hij is onderdeel van de "vage exen" groep. En laat jou achter met vragen waar jij geen antwoorden meer op gaat krijgen. Het Forum bestaat uit veel meer lotgenoten helaas. Mijn tip lekker lol trappen met vriendinnen en doorgaan met je leven :lol:
En doe je nick eer aan ook, lekker verder zwemmen in de vijver :biggrin:
Krijg motto niet verwijderd :-)
Je date is je date niet meer.
Je bent gedumpt, op de laffe manier.
Hier ga je niets meer van horen.
Er valt niets meer aan te pakken, behalve je gewone leven.
Ja kut! Ik zit in hetzelfde pakket. Hij zei verliefd te zijn, voor mij te zijn gevallen. Om vervolgens na een aantal maanden huilend in mijn armen te liggen. Zichzelf niet goed genoeg te vinden, mij niets te kunnen bieden (mag ik dus ook niet meer zelf bepalen), zichzelf waardeloos te vinden blabla.
Hem getroost, geknuffeld, begrip gehad, om de volgende dag overal geblokkeerd te zijn.... Heftig..

Maar door gaan, komt goed. Geen aandacht aan besteden, alleen aan jezelf.
Sterkte!
Inderdaad, laf.
Kun je huilend voor op je knieën gaan maar ik denk niet dat hij daarvan onder de indruk is.
Hou de eer aan jezelf, lekker laten gaan
Jij bent meer waard lijkt me, graag of niet zou ik zeggen...

Geen contact meer dus,nog niet via rooksignalen.
Visje30 schreef:
28-11-2017 20:07

Wat denken jullie hiervan? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
Alles van hem verwijderen en blokkeren. Echt, geloof me. :cheers:
Hoe lullig ook, maar dit is niet vaag hoor.
Dit is een typisch gevalletje, oh ik vind je toch niet zo leuk als dat ik in eerste instantie dacht.

Control Alt Delete
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2017 21:28
Reden: spammer
99.47% gewijzigd
_Amand schreef:
28-11-2017 20:08
Flauw zeg! Maar moest wel lachen :HA:

Onn topic.
Lullig zeker als je al 6 maanden date. Maar zelf respect op een, geen aandacht meer geven.
(Makkelijk gezegd voor een icequeen maar dat zou ik doen.)
_Amand schreef:
:proud:

Ik zou mijn verlies nemen. Hij wil niet meer, dat kan en dat mag.

Wel lullig voor jou :hug:
_Amand schreef:
:proud:

Ik zou mijn verlies nemen. Hij wil niet meer, dat kan en dat mag.

Wel lullig voor jou :hug:
Summerdance schreef:
28-11-2017 21:22
Hoe lullig ook, maar dit is niet vaag hoor.
Dit is een typisch gevalletje, oh ik vind je toch niet zo leuk als dat ik in eerste instantie dacht.

Control Alt Delete
goeie!
En? Kun je iets met onze reacties Visje?
Stom en dit doet sowieso pijn :( Maar gelukkig kom je er nu achter en over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent. Geen contact meer met hem opnemen, dit wordt niets meer.

Overigens durf ik te wedden dat hij je over 6 maanden een berichtje stuurt met "ik denk aan je" of "ik mis je". Daar durf ik echt geld op in te zetten; iets te veel ervaring met dit soort gedoe. Hopelijk ben je hem tegen die tijd al lang en breed vergeten of ben je een andere vent tegengekomen die wél leuk is! :proud:
VAAG??? Hoe duidelijker wil je het nog hebben?

En als mannen zogenaamd met zichzelf in de knoop zitten hoef je maar een ding te vragen: "is ze blond of brunette"?

Ik denk gewoon dat hij meer hengels had uitstaan en nu zijn keuze heeft gemaakt?
Op een superlaffe manier dat wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven