Date doet vaag
dinsdag 28 november 2017 om 20:07
Hoihoi!
Even mijn ei kwijt...
6mnd geleden leuke jongen leren kennen via dating app.
Weekendjes weg geweest, dagjes weg samen geslapen noem maar op.alles wees op een beginnende relatie...ouders En vrienden ontmoet van beide kanten. Niks was overhaast alles relaxed samen.
Kortom: ineens een whats app berichtje uit t niks 2 weken terug dat meneer met zichzelf in de knoop zit en te veel met zich zelf bezig is en mij niet kan geven wat ik verdien... Heb hem ruimte en tijd aan geboden maar de reactie daarop was dat hij de stap niet nemen kon en het hem spijt. Dat was alles en daar kon ik t mee doen. Negeert mijn appjes en belletjes nu.
Wat denken jullie hiervan? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
Even mijn ei kwijt...
6mnd geleden leuke jongen leren kennen via dating app.
Weekendjes weg geweest, dagjes weg samen geslapen noem maar op.alles wees op een beginnende relatie...ouders En vrienden ontmoet van beide kanten. Niks was overhaast alles relaxed samen.
Kortom: ineens een whats app berichtje uit t niks 2 weken terug dat meneer met zichzelf in de knoop zit en te veel met zich zelf bezig is en mij niet kan geven wat ik verdien... Heb hem ruimte en tijd aan geboden maar de reactie daarop was dat hij de stap niet nemen kon en het hem spijt. Dat was alles en daar kon ik t mee doen. Negeert mijn appjes en belletjes nu.
Wat denken jullie hiervan? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
dinsdag 28 november 2017 om 20:11
Ahh wat rot
Dat appje kwam zonder aanleiding dus? Nooit gesproken over problemen van zijn kant? Dan denk ik eerder dat hij iemand anders heeft ontmoet of al die tijd al heeft gehad oid..
Geen aandacht meer aan besteden dus.
Dat appje kwam zonder aanleiding dus? Nooit gesproken over problemen van zijn kant? Dan denk ik eerder dat hij iemand anders heeft ontmoet of al die tijd al heeft gehad oid..
Geen aandacht meer aan besteden dus.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
dinsdag 28 november 2017 om 20:12
Klinkt alsof hij niet meer wil
Is vervelend maar niks aan te doen
Laat hem los en probeer de tijd die jullie samen doorgebracht hebben als een leuke tijd te zien
Lijkt nu lastig omdat hij zo'n lul is gebleken maar later lukt dat wel
Ontzettend lullig van hem maar alsnog liever dit dan dat het met een gigantisch drama uitgaat
Is vervelend maar niks aan te doen
Laat hem los en probeer de tijd die jullie samen doorgebracht hebben als een leuke tijd te zien
Lijkt nu lastig omdat hij zo'n lul is gebleken maar later lukt dat wel
Ontzettend lullig van hem maar alsnog liever dit dan dat het met een gigantisch drama uitgaat
groetjes, slagtandje
dinsdag 28 november 2017 om 20:16
Van alle uitmaak-smoezen vind ik dit altijd de meest lullige. Dit is gewoon een "jij bent het niet voor mij", maar dan wat 'mooier' verpakt; zeg dan gewoon waar het op staat. Slappe hap dus, past trouwens prima bij iemand die het na maanden uitmaakt via een appje.
Hier valt niks te meer redden vrees ik TO. Even goed uithuilen en 'door naar de volgende'.
brightlights wijzigde dit bericht op 28-11-2017 20:19
10.57% gewijzigd
dinsdag 28 november 2017 om 20:18
Ai ai ai, the cold shoulder. TO helaas, je bent toegetreden tot de "ik snap het niet" groep. En hij is onderdeel van de "vage exen" groep. En laat jou achter met vragen waar jij geen antwoorden meer op gaat krijgen. Het Forum bestaat uit veel meer lotgenoten helaas. Mijn tip lekker lol trappen met vriendinnen en doorgaan met je leven
dinsdag 28 november 2017 om 20:41
Ja kut! Ik zit in hetzelfde pakket. Hij zei verliefd te zijn, voor mij te zijn gevallen. Om vervolgens na een aantal maanden huilend in mijn armen te liggen. Zichzelf niet goed genoeg te vinden, mij niets te kunnen bieden (mag ik dus ook niet meer zelf bepalen), zichzelf waardeloos te vinden blabla.
Hem getroost, geknuffeld, begrip gehad, om de volgende dag overal geblokkeerd te zijn.... Heftig..
Maar door gaan, komt goed. Geen aandacht aan besteden, alleen aan jezelf.
Sterkte!
Hem getroost, geknuffeld, begrip gehad, om de volgende dag overal geblokkeerd te zijn.... Heftig..
Maar door gaan, komt goed. Geen aandacht aan besteden, alleen aan jezelf.
Sterkte!
dinsdag 28 november 2017 om 21:25
dinsdag 28 november 2017 om 21:43
goeie!Summerdance schreef: ↑28-11-2017 21:22Hoe lullig ook, maar dit is niet vaag hoor.
Dit is een typisch gevalletje, oh ik vind je toch niet zo leuk als dat ik in eerste instantie dacht.
Control Alt Delete
dinsdag 28 november 2017 om 21:50
Stom en dit doet sowieso pijn
Maar gelukkig kom je er nu achter en over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent. Geen contact meer met hem opnemen, dit wordt niets meer.
Overigens durf ik te wedden dat hij je over 6 maanden een berichtje stuurt met "ik denk aan je" of "ik mis je". Daar durf ik echt geld op in te zetten; iets te veel ervaring met dit soort gedoe. Hopelijk ben je hem tegen die tijd al lang en breed vergeten of ben je een andere vent tegengekomen die wél leuk is!
Overigens durf ik te wedden dat hij je over 6 maanden een berichtje stuurt met "ik denk aan je" of "ik mis je". Daar durf ik echt geld op in te zetten; iets te veel ervaring met dit soort gedoe. Hopelijk ben je hem tegen die tijd al lang en breed vergeten of ben je een andere vent tegengekomen die wél leuk is!
dinsdag 28 november 2017 om 21:59