Schoonzusje
dinsdag 28 november 2017 om 22:07
Voor t eerst weer opstap geweest na lange tijd met een maatje en aardig wat gedronken. Op een gegeven moment kwamen we me zwagertje en zn vriendin tegen.
Nadat ik met haar had staan praten in de rokers ruimte zoenden we heel onverwachts met elkaar.
Dit is de hele avond steeds heftiger geworden en er zijn van beide kanten uitspraken gedaan die al helemaal niet kunnen.
We willen eigenlijk allebij niet opgeven wat we hebben maar toch is er een soort van aantrekkingskracht en verlangen.
Allebij zijn we nog nooit vreemd gegaan.
Behalve die avond een paar x gezoend te hebben.
Ik vind dit heel moeilijk en krijg haar niet uit mijn hoofd. Terwijl het echt niet kan.
En dat beseffen we ook alleen word het lastig als we gedronken hebben en met elkaar zijn denk ik omdat dan de grenzen toch sneller verlegd worden.
Nadat ik met haar had staan praten in de rokers ruimte zoenden we heel onverwachts met elkaar.
Dit is de hele avond steeds heftiger geworden en er zijn van beide kanten uitspraken gedaan die al helemaal niet kunnen.
We willen eigenlijk allebij niet opgeven wat we hebben maar toch is er een soort van aantrekkingskracht en verlangen.
Allebij zijn we nog nooit vreemd gegaan.
Behalve die avond een paar x gezoend te hebben.
Ik vind dit heel moeilijk en krijg haar niet uit mijn hoofd. Terwijl het echt niet kan.
En dat beseffen we ook alleen word het lastig als we gedronken hebben en met elkaar zijn denk ik omdat dan de grenzen toch sneller verlegd worden.
woensdag 29 november 2017 om 12:44
Eh, dan is het ook ordinair vreemdgaan.Kersenpitje schreef: ↑29-11-2017 12:30Tja, beetje raar vanuit mij: maar als het nu vrouw vrouw was: dan snapte ik het nog een klein beetje qua aantrekkingskracht...
maar nu:
eigenlijk gewoon ordinair vreemdgaan, lullig voor je zwagertje!!
woensdag 29 november 2017 om 14:33
Want? Het is onvermijdelijk dat jullie op een verjaardag samen de wc induiken?Boswachterx schreef: ↑29-11-2017 08:56Nou niet altijd eigenlijk nooit maar t gebeurt wel veel eerder dan... En deze vrouw staat heel dicht bij.. dat is het moeilijke omdat er heeeel veel van die situaties gaan komen verjaardagen etc..
Gelul!
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 29 november 2017 om 19:50
woensdag 29 november 2017 om 21:03
Zo zo Viva Forummers geen heftige opmerkingen op deze post. Wat geinig, iedereen aan kerst en oud en nieuw toe schat ik zo in? Jullie zijn allebei hartstikke fout bezig TO en wat zoek je hier op het Forum? Goedkeuring? Je klinkt heel nuchter, als een "echte" kerel. En dan hier je verhaal neer pennen. Los het op als een kerel: vertellen en jullie partners loslaten. Kun je hun samen als broer en zus de feestdagen elkaar laten troosten. En mijmeren over hun leuke lieve exen. Proost!