Date doet vaag

28-11-2017 20:07 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
Even mijn ei kwijt...
6mnd geleden leuke jongen leren kennen via dating app.
Weekendjes weg geweest, dagjes weg samen geslapen noem maar op.alles wees op een beginnende relatie...ouders En vrienden ontmoet van beide kanten. Niks was overhaast alles relaxed samen.

Kortom: ineens een whats app berichtje uit t niks 2 weken terug dat meneer met zichzelf in de knoop zit en te veel met zich zelf bezig is en mij niet kan geven wat ik verdien... Heb hem ruimte en tijd aan geboden maar de reactie daarop was dat hij de stap niet nemen kon en het hem spijt. Dat was alles en daar kon ik t mee doen. Negeert mijn appjes en belletjes nu.

Wat denken jullie hiervan? En hoe zouden jullie dit aanpakken?
Summerdance schreef:
28-11-2017 21:22
Hoe lullig ook, maar dit is niet vaag hoor.
Dit is een typisch gevalletje, oh ik vind je toch niet zo leuk als dat ik in eerste instantie dacht.

Control Alt Delete
Maar waarom zeggen mannen dat nooit en te nimmer direct, waarom toch altijd met een lulverhaal. Ja omdat ze zogenaamd ons niet willen kwetsen...
Ik vind dat achterbakse veel kwetsender.
Alicemorgan3 schreef:
28-11-2017 22:02
Maar waarom zeggen mannen dat nooit en te nimmer direct, waarom toch altijd met een lulverhaal. Ja omdat ze zogenaamd ons niet willen kwetsen...
Niet alleen mannen hoor
Vrouwen doen dat ook.
Ik heb dat wel gedaan vroeger.
Laf?
Zeker
Maar toen was ik ook nog niet zo'n held
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
28-11-2017 23:07
Niet alleen mannen hoor
Vrouwen doen dat ook.
Ik heb dat wel gedaan vroeger.
Laf?
Zeker
Maar toen was ik ook nog niet zo'n held
Snap ik ook wel, maar ik ga mn eigen soort niet verraden... :mrgreen:
Waarom kunnen mensen elkaar online leren kennen, een hele tijd appen voor ze elkaar ontmoeten, tussendoor contact houden via app maar het niet uitmaken langs die weg?
Ik snap dat niet helemaal.
Wanneer er in een relatie amper appjes heen en weer gaan behalve om te laten weten dat je in de file staat kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Maar vele koppels zeggen belangrijke dingen langs de app, iets waar ze mee zitten, maken ruzie, verklaren elkaar de liefde,... dan moet uitmaken ook kunnen vind ik.

En de smoezenlijst kennen we ook allemaal intussen, vooral de smoes die hier is gebruikt, met mezelf in de knoop en kan je niet geven wat je verdient.
Tja...
Sterkte TO
Alicemorgan3 schreef:
28-11-2017 22:02
Ik las laatst hier (volgens mij van Rooss 2.0) dat mannen die het zelf niet uit durven maken, zich als een lul gaan gedragen zodat jij het wel uitmaakt.
Ik vind dat wel aardig kloppen inmiddels, alhoewel die van TO er dan in ieder geval iets duidelijker in was.
Knuffelheks schreef:
29-11-2017 10:12
Ik las laatst hier (volgens mij van Rooss 2.0) dat mannen die het zelf niet uit durven maken, zich als een lul gaan gedragen zodat jij het wel uitmaakt.
Ik vind dat wel aardig kloppen inmiddels, alhoewel die van TO er dan in ieder geval iets duidelijker in was.
Das bij mijn laatste eehhh.. scharrel/relatie poging igg wel van toepassing.
Eerste maand was geweldig, toen iets minder en op het laatst ging ie zo over mijn grenzen heen en was zo dominant dat ik wakker geschud werden gezegd heb dat ie het lekker bekijken kan.
Dat heb ik overigens ongelofelijk bot gedaan, via de app, maar geloof me, daar was de situatie ook naar.
(En daar ben ik nog steeds trots op want ik was hiervoor geen held in opkomen voor mezelf)
Ik wil het namelijk leuk hebben met iemand...
Kan dus zo maar kloppen... triest soort... (😁😜)

(Ja er zullen echt uitzonderingen zijn, dat snap ik)
Of gewoon een stom smoesje om het te beëindigen of het was hem gewoon ineens teveel. Als hij echt met zichzelf in de knoop zat en jullie al 6 maanden aan het daten waren had hij wel meer uitleg gegeven. Het verstandigste is nu gewoon maar z'n nummer te verwijderen. Mocht hij zich bedenken, dan heeft hij jouw nummer nog. Maar jij moet verder als hij het verder niet gaat uitleggen.
pokkewijf schreef:
28-11-2017 21:45
En? Kun je iets met onze reacties Visje?

Ja zeker! Thanx allemaal! Voel me eigen al weer een stukje beter!
Jammer dat t zo moest, via app en zo vaag omschreven.
Maar besef me nu dat ik helemaal niet zit te wachten op zo'n slappe hap! Dan maar liever alleen! 😊💪

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven