Verdrietige kerst
vrijdag 1 december 2017 om 16:27
Dat je alleen bent met Kerst zegt genoeg. Over jou. Over niemand anders.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 16:09Dat ik mijn topic verdrietige kerst noem doe ik omdat ik alleen zit met de kerst. Zij is overal geliefd, heeft volop goede kennissen en vriendinnen, ze heeft nog een vader. Zij heeft mensen genoeg om kerst te vieren. Mijn weinige familie die ik nog heb zijn met de kerst in het buitenland. Ik vind het egoïstisch van haar allemaal. Ze neemt haar kind een vaderfiguur af, en mij mn leuke kerst. Ze is hooggevoelig en heeft altijd medelijden met iedereen, maar niet dat ik alleen zit met de kerst.
Harteloos. En wat een troll of trollen is? Geen idee. Dit is helaas de bittere waarheid.
Nee natuurlijk ben je niet geliefd. Vind je dat raar?
Je ex gunt haar kind juist een vaderfiguur, daarom dumpt ze je. Godzijdank.
Steek met Kerst maar een kaarsje voor jezelf op, wellicht heeft het nut.
Of bezoek eens een psychiater, dat heeft zeker nut.
vrijdag 1 december 2017 om 17:10
Goh ik wist niet dat mijn moeders ex hier een account had.
Griezelig hoeveel je als hem klinkt TO. Dit kan best echt zijn hoor, mijn moeder heeft precies zo'n ex. Dat is ook pas 5 weken uit. Hmmm.
Er bestaan echt zulke mannen. Helaas. Gelukkig zit hij lekker alleen met kerst, zijn verdiende loon na wat hij haar geflikt heeft.
Griezelig hoeveel je als hem klinkt TO. Dit kan best echt zijn hoor, mijn moeder heeft precies zo'n ex. Dat is ook pas 5 weken uit. Hmmm.
Er bestaan echt zulke mannen. Helaas. Gelukkig zit hij lekker alleen met kerst, zijn verdiende loon na wat hij haar geflikt heeft.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 17:12
7.86% gewijzigd
vrijdag 1 december 2017 om 17:15
@ alixane, hier moet je zijn voor jevrijmiboto
relaties/de-ex-van-mijn-man/list_messages/396548/3
relaties/de-ex-van-mijn-man/list_messages/396548/3
Lorem Ipsum
vrijdag 1 december 2017 om 17:22
Mr Sandman = Klaas Vaak https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Vaak
The Chordettes, een Amerikaans traditionele-vrouwen-kwartet, maakten er een vreselijk, maar populair liedje over, in 1954 :
https://www.youtube.com/watch?v=CX45pYvxDiA
Het liedje heeft overigens wel een Amerikaanse kerst-vibe, misschien kan TO dit draaien tijdens zijn eenzame kerst
Dit Zandmannetje laat elke weldenkende vrouw aan zich voorbijgaan. Wat een raar topic weer. Bijna letterlijk hetzelfde als enkele maanden terug.
The Chordettes, een Amerikaans traditionele-vrouwen-kwartet, maakten er een vreselijk, maar populair liedje over, in 1954 :
https://www.youtube.com/watch?v=CX45pYvxDiA
Het liedje heeft overigens wel een Amerikaanse kerst-vibe, misschien kan TO dit draaien tijdens zijn eenzame kerst
Dit Zandmannetje laat elke weldenkende vrouw aan zich voorbijgaan. Wat een raar topic weer. Bijna letterlijk hetzelfde als enkele maanden terug.
nounou
vrijdag 1 december 2017 om 17:58
Leuk detail : Klaas Vaak komt via de schoorsteen binnen

Dit is Ole Lukøje, uit het sprookje van Hans Christian Andersen, het sprookje dat als Klaas Vaak vertaald is.
Hebben we gelijk een beeld van een Zandman
.
Dit is Ole Lukøje, uit het sprookje van Hans Christian Andersen, het sprookje dat als Klaas Vaak vertaald is.
Hebben we gelijk een beeld van een Zandman
zazamaenade wijzigde dit bericht op 01-12-2017 18:08
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
35.68% gewijzigd
nounou
vrijdag 1 december 2017 om 19:08
Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
En nu wil ze me niet meer. Zo makkelijk komt ze niet van me af. Dat heb ik haar ook geapt.
En nu wil ze me niet meer. Zo makkelijk komt ze niet van me af. Dat heb ik haar ook geapt.
vrijdag 1 december 2017 om 19:20
Wacht even, ik zoek even een melancholisch vioolmuziekje op op youtube voor tijdens het lezen..Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
vrijdag 1 december 2017 om 19:21
Ok, gelezen.. Ik hoop dat ze aangifte doet van stalking en bedreiging en een contactverbod krijgt. Jij spoort echt niet.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
vrijdag 1 december 2017 om 19:30
Jij behandelt haar onrechtvaardig door haar overduidelijke NEE niet te accepteren en haar te bedreigen.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
vrijdag 1 december 2017 om 19:31
Ga naar de rijdende rechter ! Je hebt het gammele schuurtje geverfd, maar nog steeds vindt de buurvrouw het afschuwelijk.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
En ook nog mansplainen
nounou
vrijdag 1 december 2017 om 19:37
O, wacht. Dit maakt alles heel anders! Ze vond je niet leuk zoals je was, je bent veranderd, je deed een paar maanden lief, tot er iets gebeurde wat je niet zinde en toen bleek dat je toch niet was veranderd.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
Twee mogelijkheden: ze realiseerde zich dat je nooit zult veranderen; of ze besefte dat ze wel wat beters kan krijgen dan iemand die lief DOET.
Resultaat blijft gewoon: ze wil je niet meer. Live with it.
vrijdag 1 december 2017 om 19:40
Dan ken je mijn vriend niet....wij latten, maar als we samen zijn is hij degene die kookt want hij vind het leuk en kan het beter dan ik!Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 10:09Ik deed klusjes in huis, plakte lekke fietsbanden en kookte elke zaterdag. Zij maakte af en toe mijn huis schoon, kookte ook een paar keer per week (deden latten en zagen elkaar vier keer per week). Ik ken geen enkele man die kookt voor zijn vriendin, ik dus wel.
Maar ik geef je ex groot gelijk dat ze het heeft uitgemaakt! Je respecteerd haar mening nu al niet. En dat zou zo maar eens de reden zijn dat ze het heeft uitgemaakt. En je komt ook niet al te leuk over: liegen, schreeuwen, over haar heen walsen....
vrijdag 1 december 2017 om 19:46
Dus jij hebt je bijna 5 jaar als een klootzak gedragen, toen een paar maanden niet, en toen jij beschuldigd werd deed je weer precies zoals voorheen?Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
En zij is overal geliefd, jij niet, en nu is zij gemeen omdat zij niet bij jou wil zijn met kerst?
En jij kookt 1 x per week?
Draai het eens om: als zij 5 jaar lang tegen jou had geschreeuwd, nors, chagrijnig en geïrriteerd was geweest, als zij regelmatig had gelogen of de waarheid had verdraaid, zou jij dan de kerst met haar willen doorbrengen?
vrijdag 1 december 2017 om 19:47
En agossie je zit alleen met kerst.... en zij niet. Gaan je ogen nou nog niet open! Zegt toch genoeg? Als je vriendelijk en meelevend was had je ook vrienden gehad waarmee je als single kerst had kunnen vieren!
Ik ben blij dat jou ex voor haarzelf én haar zoontje heeft gekozen! Zo’n goed voorbeeld geef je dat zoontje namelijk niet met je gedrag!
Ik ben blij dat jou ex voor haarzelf én haar zoontje heeft gekozen! Zo’n goed voorbeeld geef je dat zoontje namelijk niet met je gedrag!
vrijdag 1 december 2017 om 20:01
Jouw einddoel is dus een relatie met iemand die helemaal niet bij je wil zijn, die je helemaal niet lief of aardig vindt, maar die toegeeft omdat ze murw is van het drammen.
Ze krijgt echt geen spijt van haar beslissing om het uit te maken. Hooguit van haar beslissing iets met je te beginnen.
Ze houdt niet meer van je. Als je graag wil dat ze je daarbovenop ook nog gaat haten, moet je heel hard zo doorgaan.
Ze krijgt echt geen spijt van haar beslissing om het uit te maken. Hooguit van haar beslissing iets met je te beginnen.
Ze houdt niet meer van je. Als je graag wil dat ze je daarbovenop ook nog gaat haten, moet je heel hard zo doorgaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 1 december 2017 om 20:08
Vooral zo door blijven gaan! Hét recept voor haar om je te gaan haten.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
En die lijn tussen liefde en haat is al zo dun.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 1 december 2017 om 20:09
Niet. Als dit waar is dan voel je je denk ik beter thuis in een gesloten gesticht. Dan maakt iemand je eten klaar en zit je niet alleen. Gezellig!Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.