Verdrietige kerst
vrijdag 1 december 2017 om 10:40
Mijn man kookt iedere avond.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 10:09Ik deed klusjes in huis, plakte lekke fietsbanden en kookte elke zaterdag. Zij maakte af en toe mijn huis schoon, kookte ook een paar keer per week (deden latten en zagen elkaar vier keer per week). Ik ken geen enkele man die kookt voor zijn vriendin, ik dus wel.
Tenzij we eten halen of het in de magnetron kan. Want dat lukt me nog wel....
Maar wat een mazzel. 1 x in de week voor haar koken nou dan maakt dat liegen echt niet meer uit....
vrijdag 1 december 2017 om 10:41
.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 09:36Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
Als je een relatie beëindigd dan moet je daar samen achter staan en dat sta ik niet.
Ik denk dat dit bij haar een proces was. Elke keer dat het uitging, een stukje meer afstand. Nu is het weg. Jij ziet het als 'hard en koud', zij ziet het als 'eindelijk voor zichzelf kiezen'.
En newsflash: JE MAG EEN RELATIE EENZIJDIG BEËINDIGEN
Later is nu
vrijdag 1 december 2017 om 10:42
Je bent gewoon te ver gegaan.. dergelijk gedrag komt met een risico, het risico dat je een ander over zijn of haar grens duwt en dan is het klaar. Zoals nu dus. Ze wil je niet terugpakken, ze is gewoon klaar met je. Ik raad je aan om professionele hulp te zoeken wat betreft jouw gedrag.Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 10:21Het is al meer uitgeweest en steeds nam ze me terug. Daarom vind ik het nu ook zo moeilijk dat zij nu degene is die koud en hard is. De laatste keer dat ze dacht dat ik gelogen had werd ze boos. Ik werd toen nog bozer op haar en heb haar twee dagen genegeerd terwijl zij nog aanbood om erover te praten. Daarom denk ik dat ze mij nu wil terugpakken en daarom mij nu negeert.
Ik had de laatste keer niet gelogen, daarom werd ik boos. Als ik boos ben is er geen normaal gesprek meer mogelijk met me. Dat wil ik nu veranderen en spijt betonen.
vrijdag 1 december 2017 om 10:42
.
Dat heet stalken en is verboden bij wet.
De geldige reden is: ze wil niet meer
En dat is, zeker met een zoon van 10, een hele verstandige beslissing, zo te lezen. Ze denkt nu eindelijk juist aan haar zoon.
Later is nu
vrijdag 1 december 2017 om 10:48
Je goede eigenschappen zijn zo te lezen alleen praktische zaken, die je eventueel ook in kunt huren of die elke willekeurige figuur kan doen.
Iedereen heeft slechte eigenschappen. Het is aan je partner welke hij/zij wel of niet accepteert. Jouw ex kan jouw slechte eigenschappen niet accepteren. En dat heb jij dan weer te accepteren.
Iedereen heeft slechte eigenschappen. Het is aan je partner welke hij/zij wel of niet accepteert. Jouw ex kan jouw slechte eigenschappen niet accepteren. En dat heb jij dan weer te accepteren.
Later is nu
vrijdag 1 december 2017 om 11:04
TO, wat een geweldig nieuws dat deze vrouw het heeft uitgemaakt met jou.
Dan kan haar leven vanaf nu weer leuk worden.
En wat een goed nieuws dat je haar Kerst in iedergeval niet kunt verpesten.
Blijf jij maar de rest van je leven vrijgezel, want zo te horen valt er niets te veranderen aan dat karakter van je.
Gebruik de Kerst maar om in je eentje over jezelf na te denken.
Dan kan haar leven vanaf nu weer leuk worden.
En wat een goed nieuws dat je haar Kerst in iedergeval niet kunt verpesten.
Blijf jij maar de rest van je leven vrijgezel, want zo te horen valt er niets te veranderen aan dat karakter van je.
Gebruik de Kerst maar om in je eentje over jezelf na te denken.
vrijdag 1 december 2017 om 11:09
vrijdag 1 december 2017 om 11:11
Jij klinkt heel erg eng...
vrijdag 1 december 2017 om 11:40
psycho
vrijdag 1 december 2017 om 12:08
Gelukkig snapt je ex wél hoe het werkt.
Stop met stalken, je hebt al genoeg tijd van haar leven verziekt. Dat je haar nu ook nog lastig blijft vallen toont alleen nog maar meer aan dat je niet van haar houdt en haar niet respecteert, maar dat alles alleen maar om jouw gekrenkte ego draait.
vrijdag 1 december 2017 om 12:19
vrijdag 1 december 2017 om 12:42
Na de laatste break up was ik al echt veranderd hoor. Alleen werd ik boos omdat ze zei dat ik loog. Het is niet dat ik vaak lieg, ik verdraai de waarheid soms alleen. Maar dit ga ik nu veranderen en daarom wil ik nog een kans.
De hoofdreden dat ze het uitmaakt is omdat ik per ongeluk nog op een datingsite ingeschreven stond.
De hoofdreden dat ze het uitmaakt is omdat ik per ongeluk nog op een datingsite ingeschreven stond.
vrijdag 1 december 2017 om 12:50
De waarheid verdraaien is liegen. Anders zou het wel 'de waarheid spreken' heten.
Per ongeluk? Natuurlijk joh. Tsja, als je zelfs tegen ons al liegt...
vrijdag 1 december 2017 om 12:56
Ik zag een paar dagen geleden via een mail dat ik dus ook nog per ongeluk op een datingsite ingeschreven sta.
Had ik echt niet meer aan gedacht en interesseert me ook niet echt eerlijk gezegd.
Als mijn vriend daar moeilijk over zou doen dan zou ik dat erg sneu vinden.
vrijdag 1 december 2017 om 13:01
Slimme meid. Zo te lezen had ze het al veel eerder uit moeten maken. Geen enkele normale gezonde zelf respecterende vrouw zou met jou als 'vriend' opgescheept moeten zitten.
En haar nu zeker gaan stalken? Gelukkig bestaan er verschillende methodes die men kan gebruiken om jou dat gedrag voor eens en altijd af te leren. Het zou mij niet verbazen als jij met eentje daarvan in aanraking gaat komen wanneer je zo door blijft gaan met dit trieste gedrag.
Vergeet haar gewoon, ga aan jezelf werken en misschien dat er over een paar jaar iemand bereid is om een relatie met jou te proberen waarbij jij niet zulk triest gedrag vertoont.
Zij deed in ieder geval het juiste, namelijk haar kind beschermen tegen jouw slechte invloeden.
Maar goed, als je dit gedrag wilt blijven vertonen, er is vast wel ergens een plek op deze planeet waar mannen daar nog mee wegkomen, alhoewel dit soort plekken steeds vaker weggebombardeerd worden.
En haar nu zeker gaan stalken? Gelukkig bestaan er verschillende methodes die men kan gebruiken om jou dat gedrag voor eens en altijd af te leren. Het zou mij niet verbazen als jij met eentje daarvan in aanraking gaat komen wanneer je zo door blijft gaan met dit trieste gedrag.
Vergeet haar gewoon, ga aan jezelf werken en misschien dat er over een paar jaar iemand bereid is om een relatie met jou te proberen waarbij jij niet zulk triest gedrag vertoont.
Zij deed in ieder geval het juiste, namelijk haar kind beschermen tegen jouw slechte invloeden.
Maar goed, als je dit gedrag wilt blijven vertonen, er is vast wel ergens een plek op deze planeet waar mannen daar nog mee wegkomen, alhoewel dit soort plekken steeds vaker weggebombardeerd worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.