Ex
vrijdag 1 december 2017 om 17:55
Hallo,
Ik zit een beetje met een probleem. De aflopen paar maanden heb ik heel erg met mezelf gezeten. Ik was snel geirriteerd daardoor en kreeg snel ruzie met mijn ouders of mijn ex - vriend. Ik heb een paar royale fouten gemaakt (niet vreemdgegaan) en wil hem na 2 maanden nog steeds terug. Ondertussen in die 2 maanden hebben we nog steeds contact gehad maar meer over de situatie steeds.
Hij zegt dat hij rust wil, wat ik begrijpelijk maar ook heel moeilijk vind. Over een weekje gaan we praten en hij zegt dat hij alleen vrienden wilt worden maar meer niet. Heb er met een paar mensen om me heen over gevraagd of ik nog voor hem moest gaan omdat ik nog echt verliefd ben en hem niet kwijt wil. De meeste zeggen dan ook dat als ik dat echt wil er ook echt voor moet gaan. Van fouten maken leer je en ik wil laten zien dat ik kan verbeteren en heel veel spijt heb.
Never give up on someone that you love
Toch??
Wat denken jullie ervan
Ik zit een beetje met een probleem. De aflopen paar maanden heb ik heel erg met mezelf gezeten. Ik was snel geirriteerd daardoor en kreeg snel ruzie met mijn ouders of mijn ex - vriend. Ik heb een paar royale fouten gemaakt (niet vreemdgegaan) en wil hem na 2 maanden nog steeds terug. Ondertussen in die 2 maanden hebben we nog steeds contact gehad maar meer over de situatie steeds.
Hij zegt dat hij rust wil, wat ik begrijpelijk maar ook heel moeilijk vind. Over een weekje gaan we praten en hij zegt dat hij alleen vrienden wilt worden maar meer niet. Heb er met een paar mensen om me heen over gevraagd of ik nog voor hem moest gaan omdat ik nog echt verliefd ben en hem niet kwijt wil. De meeste zeggen dan ook dat als ik dat echt wil er ook echt voor moet gaan. Van fouten maken leer je en ik wil laten zien dat ik kan verbeteren en heel veel spijt heb.
Toch??
Wat denken jullie ervan
vrijdag 1 december 2017 om 17:59
Hij zegt dat hij niet meer wilt zijn dan alleen vrienden zijn.
Ik zou dus niets forceren of op hopen want hij is daar heel duidelijk in.
Je kan alleen zelf heel teleurgesteld worden als je er nu vanuit gaat dat jullie misschien weer bij elkaar kunnen komen.
Het moet van zijn kant komen denk ik..
ik zou niet teveel drukken op dat je hem terug wilt
Ik zou dus niets forceren of op hopen want hij is daar heel duidelijk in.
Je kan alleen zelf heel teleurgesteld worden als je er nu vanuit gaat dat jullie misschien weer bij elkaar kunnen komen.
Het moet van zijn kant komen denk ik..
ik zou niet teveel drukken op dat je hem terug wilt
vrijdag 1 december 2017 om 18:03
wauw... supergoed.. tjonge wat een zelfbeheersing
Lorem Ipsum
vrijdag 1 december 2017 om 18:08
Ik denk dat je daar nu al aan moet denken..Kusjebelle schreef: ↑01-12-2017 18:01En wat als hij zegt dat het over een tijdje (3 maanden) nog goed kan komen? Maar dat ik mezelf moet bewijzen
Als hij je terug wilt moet dat van zijn kant komen.
ik denk alleen dat hij zeker niet bij je terug komt als je er te veel druk op legt daarmee maak je het alleen maar erger
vrijdag 1 december 2017 om 18:21
Als je iemand terug wil, terwijl hij dat niet ziet zitten,
moet je vooral niet gaan pushen, en het beste kun je hem nu geven waar hij om vraagt: rust.
Als jij verder gaat met je leven, zonder hem daarmee lastig te vallen, en hij kan zien dat het goed met je gaat, dan zou het heel misschien goed kunnen komen, want als het je goed gaat, maakt je dat een stuk interessanter en aantrekkelijker, Het geeft een meer ontspannen sfeer, en dan zou hij misschien nog een poging durven wagen.
Als er tenminste nog iets van gevoelens bij hem zouden zitten,
Het kan natuurlijk ook gewoon echt over zijn, en dan maakt het niet uit wat je doet, maar dan is het ook over, en dat zul je vroeg of laat moeten accepteren.
Laat dus alle initiatief bij hem, en ga er niet achteraan rennen, dat jaagt hem juist weg.
moet je vooral niet gaan pushen, en het beste kun je hem nu geven waar hij om vraagt: rust.
Als jij verder gaat met je leven, zonder hem daarmee lastig te vallen, en hij kan zien dat het goed met je gaat, dan zou het heel misschien goed kunnen komen, want als het je goed gaat, maakt je dat een stuk interessanter en aantrekkelijker, Het geeft een meer ontspannen sfeer, en dan zou hij misschien nog een poging durven wagen.
Als er tenminste nog iets van gevoelens bij hem zouden zitten,
Het kan natuurlijk ook gewoon echt over zijn, en dan maakt het niet uit wat je doet, maar dan is het ook over, en dat zul je vroeg of laat moeten accepteren.
Laat dus alle initiatief bij hem, en ga er niet achteraan rennen, dat jaagt hem juist weg.
vrijdag 1 december 2017 om 21:07
wat heb je verkeerd gedaan kusjebelle dat zo erg is dan eigenlijk ?Kusjebelle schreef: ↑01-12-2017 17:55Hallo,
Toch??
Wat denken jullie ervan![]()
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
vrijdag 1 december 2017 om 21:41
Dat never give up zou ook voor hem moeten gelden.
Hij wilt rust en dat moet je respecteren.
Als je zegt dat je aan jezelf wilt werken moet je dat ook laten zien.
Je hebt hem waarschijnlijk al 100 keren laten weten hoeveel je om hem geeft en dat je er spijt van hebt.
Nu ligt de bal bij hem...
Laat het maar eens stil zijn van jouw kant, dus niet een paar dagen.
Als hij om je geeft zal hij je echt wel gaan missen en zelf contact met je zoeken.
Je focus ligt erg op je vriend, ga je het nog ook wel goed maken met je ouders of je omgeving waar je je zo tegen gedragen hebt?
Want als je vriend om deze reden afstand wilt...
Denk ook even aan hoe het voor je ouders is geweest!
Hij wilt rust en dat moet je respecteren.
Als je zegt dat je aan jezelf wilt werken moet je dat ook laten zien.
Je hebt hem waarschijnlijk al 100 keren laten weten hoeveel je om hem geeft en dat je er spijt van hebt.
Nu ligt de bal bij hem...
Laat het maar eens stil zijn van jouw kant, dus niet een paar dagen.
Als hij om je geeft zal hij je echt wel gaan missen en zelf contact met je zoeken.
Je focus ligt erg op je vriend, ga je het nog ook wel goed maken met je ouders of je omgeving waar je je zo tegen gedragen hebt?
Want als je vriend om deze reden afstand wilt...
Denk ook even aan hoe het voor je ouders is geweest!