Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
zaterdag 2 december 2017 om 00:25
Een zwarte áls ik de Aspire bestel en de Nano een goudkleurige met een ander mondstukje. Vind vaak de mondstukjes die er bij zitten niet zo fijn, het mondstukje van Aspire daarentegen, alles is mooi aan de Aspire. Ik ben verliefdSupersas09 schreef: ↑02-12-2017 00:10Mooi ding Bobby-pin, heb even gekeken. Sjiek is hij denk ik! Welke kleur neem je?
Ja ja, een serpent mini. Zal eens een plaatje zoeken.
Heerlijk moment was dat, even een sigaretje in de tuin in alle stilte....
Kijk dit dan!
zaterdag 2 december 2017 om 00:27
zaterdag 2 december 2017 om 10:30
Met alleen de tank/atomizer hoef je niet bang te zijn dat die gaat ontploffen.
Goede mod/batterij eronder zorgt dat er geen ontploffingen volgen.
Volgens mij zijn ook vooral van die onbeschermde mechs die ontploffen.
Op gearbest hebben ze aspire nauilus mini's voor nog geen 15 euro.
Ik heb er volgens mij ook nog eentje liggen die ik niet gebruik. Weet alleen niet of ik een reserveglaasje heb, want volgens mij was die stuk.
Ik heb er volgens mij ook nog eentje liggen die ik niet gebruik. Weet alleen niet of ik een reserveglaasje heb, want volgens mij was die stuk.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
zaterdag 2 december 2017 om 12:48
Het hele plaatje kost daar $64 https://www.gearbest.com/electronic-cig ... tml?wid=21
zaterdag 2 december 2017 om 13:11
Ander modje eronder. Die atomizer is klein genoeg om overal wel op te passen.
Staat ook leuk op een istick: http://vaping360.com/wp-content/uploads ... Edit-1.png
Het glaasje is dus volgens mij stuk. En ik lurk ook erg veel aan de serpent mini's. Liggen ook een paar goblins mini's te verstoffen.
Om het (half) jaar haal ik ook weer eens wat nieuws. Eens wat uitproberen, beetje bijblijven, een back-up erbij.
Staat ook leuk op een istick: http://vaping360.com/wp-content/uploads ... Edit-1.png
Het glaasje is dus volgens mij stuk. En ik lurk ook erg veel aan de serpent mini's. Liggen ook een paar goblins mini's te verstoffen.
Om het (half) jaar haal ik ook weer eens wat nieuws. Eens wat uitproberen, beetje bijblijven, een back-up erbij.
summerisnear wijzigde dit bericht op 02-12-2017 13:25
40.03% gewijzigd
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
zaterdag 2 december 2017 om 16:27
SummerIsNear schreef: ↑02-12-2017 10:30Met alleen de tank/atomizer hoef je niet bang te zijn dat die gaat ontploffen.
Als je er vanaf wilt en het is verder nog een uitstekende vaper heb ik wel interesse om 'm van je te kopen. Glaasje kan ik wel bestellen met sierhuls