Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
vrijdag 1 december 2017 om 16:56
Ladida schreef: ↑01-12-2017 15:43De afbeelding van Bruise is het inderdaad Monti, ik heb m via e-smokewinkel besteld.
https://www.e-smokewinkel.nl/e-sigaret- ... c25af107fa
Ik heb net alle vorige pagina's van dit topic doorgelezen en het is leuk dat jullie zo enthousiast reageren en elkaar zo fijn helpen![]()
Ik heb een hoop termen voorbij zien komen die ik al weer vergeten ben, dus ik zal vast nog wel met vragen komen die al eerder beantwoord zijn![]()
Mijn vragen voor nu:
Bij het mengen van smaakjes... is dat een kwestie van eerst een beetje van het 1 in de smoker en daarna het andere erbij, of moet je het van te voren ergens in mixen en dan in de smoker? Ik heb zo n leeg vulflesje bij mijn starterskit ontvangen.
De throathit..... kan die ook meer komen als ik bijvoorbeeld tabaksmaak erbij doe? Of is het echt het nicotinegehalte wat voor de throathit zorgt?
De tabaksmaak.... is dat een aanrader voor mij? Om dan te mengen met de menthol die ik al heb? De sigaretten die ik rook zijn dubbel menthol, 'normale' sigaretten vind ik vies.
En als laatste, ik heb hier iets gelezen over een webshop die gratis verzend. Welke is dat? Voor de starterskit vond ik het niet zo erg om verzendkosten te betalen, maar ik denk er nu al om 3 smaakjes erbij te kopen en dan vind ik het wel zonde.
Alvast dank![]()
Wat een leuke post, Ladida
Ik zal eens kijken in hoeverre ik jouw vragen kan beantwoorden.
Het mixen doe ik in een naaldflesje, ik heb alleen ervaring in het mixen van Heisenberg en Red Astair, dan doe ik zoals met Limonade een half centimetertje aroma en de rest leng ik aan met een basic liquid waar geen smaakje aan zit ( 6mg ). Daarna goed schudden.
Er is ook iets nieuws op de markt ( althans ik geloof dat het nieuw is ) en dat zijn de flesjes Shake en Vape, daar zit het benodigde al in en moet je ze eerst goed schudden voor je het gebruikt. Zoiets als de kant & klare pannenkoekmix in een shaker
Zwoofs verzendt gratis.
edit: Hangsen menthol en tabak vond ik een lekkere, moest er wel aan wennen omdat ik geen tabakssmaakjes vape
vrijdag 1 december 2017 om 17:26
Zit er leuk uit Bobby-pin. Voor mij persoonlijk zou dit niet mijn keus zijn. Ten eerste omdat ik graag losse batterijen heb. Zo zit ik nooit met een lege damper. Een geïntegreerde tank vind ik ook niet ideaal. Als de tank kapot is kun je gelijk je hele damper niet meer gebruiken. Als ik nu een kapotte tank of mod heb kan ik wisselen.
Maar dat is voor mij persoonlijk! Hij ziet er wel prachtig uit en lijkt me makkelijk in gebruik.
Maar dat is voor mij persoonlijk! Hij ziet er wel prachtig uit en lijkt me makkelijk in gebruik.
vrijdag 1 december 2017 om 17:40
Ik twijfel nog, eigenlijk viel mijn keuze op deze omdat ik nog coils heb van de EgO one mini en deze coils ook in de box passen. De reviews zijn ook uitstekend w.b.t. de box en voor mij heel belangrijk; hij lekt en spettert niet 
Dat doen die AIO's soms wel, bah.
Bruise had het over de Eleaf pico, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar en of de smaaksensatie beter is in de Eleaf.
Misschien moet ik toch maar eens op iets duurders gaan i.p.v. die dinky toys die ik tot op heden steeds heb aangeschaft
Dat doen die AIO's soms wel, bah.
Bruise had het over de Eleaf pico, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar en of de smaaksensatie beter is in de Eleaf.
Misschien moet ik toch maar eens op iets duurders gaan i.p.v. die dinky toys die ik tot op heden steeds heb aangeschaft
vrijdag 1 december 2017 om 21:12
Die is inderdaad wel heel mooi, zowel de groene als de roze.
Degene die je besteld hebt heb ik een keer getest en vond hem fijn. Maar daar kan ik verder niet over oordelen dus.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
Hopelijk heb je hem morgen binnen
vrijdag 1 december 2017 om 21:39
Ja mooierds zijn dat. Ze zijn van het merk Eleaf-trim kit.appelsenperen schreef: ↑01-12-2017 20:50Die laatste is gaaf Bobby-Pin, welk merk is dat? Welke heb je uiteindelijk gekozen?
Ik heb nu de iStick Pico, erg tevreden mee.
Zelf ben ik deze keer ook voor een Eleaf gegaan omdat ik daar toch wel goeie dingen over hoorde, het geen dure geworden omdat ik ook op de batterij voor de EgO mini wacht dus het is een Eleaf nano geworden
Meteen ook een berg liquids erbij besteld, stom genoeg ben ik de coils vergeten.
vrijdag 1 december 2017 om 21:41
Hahaha ja, kan niet wachten. Ik ga morgen vroeg bij het opstaan meteen de tracker in de gaten houden
vrijdag 1 december 2017 om 22:34
Hoi Gemz,
Voor mij werkte de ego AIO van Joyetech erg goed, en daarna de Ego mini maarja,, die is over de hele wereldbol zowat uitverkocht
Wat voor mij niet werkte waren de dingetjes zoals Bookwill ed. die je bij de Primera kunt kopen. Dat was meer ergernis dan genieten zodat ik weer overging op de papieren sigaret.
Door ege AIO heb ik eigenlijk niet meer gerookt, fijne damp, goede smaakbeleving en prettig in het gebruik al willen ze nog wel eens sputteren en te warm worden. Als ze echter té warm worden dan is het apparaatje waarschijnlijk niet ok.
Kanger Evod schijnt ook een goeie te zijn.
Voor mij werkte de ego AIO van Joyetech erg goed, en daarna de Ego mini maarja,, die is over de hele wereldbol zowat uitverkocht
Wat voor mij niet werkte waren de dingetjes zoals Bookwill ed. die je bij de Primera kunt kopen. Dat was meer ergernis dan genieten zodat ik weer overging op de papieren sigaret.
Door ege AIO heb ik eigenlijk niet meer gerookt, fijne damp, goede smaakbeleving en prettig in het gebruik al willen ze nog wel eens sputteren en te warm worden. Als ze echter té warm worden dan is het apparaatje waarschijnlijk niet ok.
Kanger Evod schijnt ook een goeie te zijn.
vrijdag 1 december 2017 om 22:56
Goeie reis en ik wacht met smart je antwoord op mijn vraag af.
Eigenlijk vind ik deze mooier dan mijn bestelling van vanavond, ik word ook ineens zo hebberig van al die modelletjes die ik aan het bekijken ben.
vrijdag 1 december 2017 om 23:03
Gemz, net als Bobby raad ik je de goedkopere penversies af. De Bookwill ken ik dan niet, maar wel de Evod en de Ego ce4.
Dit soort types:

Ik was er in het begin heel tevreden over, maar na enige tijd knakte ze bij mij om en dan hing het tussenstukje los aan de elektroden.
Dat heeft uiteraard ook met onvoorzichtigheid te maken, maar het lijkt mij wel zo prettig als je ze gewoon los in je handtas kan doen.
Ook draaiden op een gegeven moment alle batterijen door op het schroefdraad en lukte het opladen alleen nog maar als je ze op een speciale manier neerlegde.
Wat moet je dan wel hebben zal je je vast afvragen. Nou dat laat ik even aan iemand anders over, want ik raad altijd dezelfde aan, de ego one 2200.
Maar om te starten is een goedkoper setje misschien fijner?
Dit soort types:

Ik was er in het begin heel tevreden over, maar na enige tijd knakte ze bij mij om en dan hing het tussenstukje los aan de elektroden.
Dat heeft uiteraard ook met onvoorzichtigheid te maken, maar het lijkt mij wel zo prettig als je ze gewoon los in je handtas kan doen.
Ook draaiden op een gegeven moment alle batterijen door op het schroefdraad en lukte het opladen alleen nog maar als je ze op een speciale manier neerlegde.
Wat moet je dan wel hebben zal je je vast afvragen. Nou dat laat ik even aan iemand anders over, want ik raad altijd dezelfde aan, de ego one 2200.
Maar om te starten is een goedkoper setje misschien fijner?
vrijdag 1 december 2017 om 23:07
Ja ik ben dus ook wel heel benieuwd naar jouw Nano en wat jij ervan vindt. Ik wil er tenslotte toch nog eentje bijkopen, ondanks niet nodig.
De Penguin ligt dan wel fijn in de hand en is een stuk robuuster dan je zal vermoeden bij het zien van een foto. Toch gebruik ik vaker mijn Eleaf Pico en Ego One.
Maar zal mede zijn dat de Penguin wit is. Nu ze in andere kleuren verkrijgbaar zijn had ik dus liever een roze of lichtblauwe
De Penguin ligt dan wel fijn in de hand en is een stuk robuuster dan je zal vermoeden bij het zien van een foto. Toch gebruik ik vaker mijn Eleaf Pico en Ego One.
Maar zal mede zijn dat de Penguin wit is. Nu ze in andere kleuren verkrijgbaar zijn had ik dus liever een roze of lichtblauwe
vrijdag 1 december 2017 om 23:16
Hangsen en Handa bij Fasttech.
Millers is ook heel lekker, maar 3 keer zo duur (nog steeds stukken goedkoper dan de gewone sigaret)
Vragen mag je van mij zo vaak herhalen als je wil, want dat doe ik zelf ook
Mengen doe ik bijvoorbeeld rechtstreeks in de tank, en schud ik hem even. Maar denk dat het beter is dat in een flesje te doen. Ik ben echt iemand die zo min mogelijk moeite voor iets wil doen.. Slechte eigenschap.
Tabaksmaak meng ik nu af en toe met Ice Mint, dat is echt heel lekker.
Ik had nogal wat hoge nicotinegehaltes liggen en ben n.a.v. dit topic lagere gaan bestellen en die meng ik dus nu.
Zo had ik een hoge kokosnoot die ik nu meng met lage.
Als je mengt in het lege flesje dat erbij zit let dan op dat hij echt goed dichtzit en knijp er niet te hard in! Bij mij kwam bijna alles langs de schroefdop eruit.
Bestel gewoon een keer een flesje liquid bij bijv. Fasttech, 10 ml voor een euro en gratis verzenden. Daar breek je geen heup aan.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 23:18
3.90% gewijzigd