Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Nu ik de Aspire Nautilus mini heb gezien heb ik een beetje spijt van mijn Nano bestelling :rolling:

Wat die Penguin betreft, jij had ook wel het grootste model Penguin toch? En hoeveel verschillende e-cigs heb jij ondertussen :D

Ik wil er niet teveel in doorschieten straks heb ik nog meer elektrische sigaretten dan mijn dochter ooit aan My little ponies heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
01-12-2017 22:34
Hoi Gemz,

Voor mij werkte de ego AIO van Joyetech erg goed, en daarna de Ego mini maarja,, die is over de hele wereldbol zowat uitverkocht :|

Wat voor mij niet werkte waren de dingetjes zoals Bookwill ed. die je bij de Primera kunt kopen. Dat was meer ergernis dan genieten zodat ik weer overging op de papieren sigaret.

Door ege AIO heb ik eigenlijk niet meer gerookt, fijne damp, goede smaakbeleving en prettig in het gebruik al willen ze nog wel eens sputteren en te warm worden. Als ze echter té warm worden dan is het apparaatje waarschijnlijk niet ok.

Kanger Evod schijnt ook een goeie te zijn.
Dank je voor de duikdelijke info! Ik lees op de site dat de aio lawaai maakt, is dat zo?
70 euro voor een snelle bestelling is wel erg hoog toch.
Op het moment zie ik hem alleen met een Amerikaanse plug voor $51. Euro is uitverkocht en die kwam op $46.
Maar daar durf ik verder niet over te oordelen!
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 23:37
Reden: Verwijderd i.v.m. privacy
29.68% gewijzigd
Nou ik heb hem besteld! De egoAIo joyetech. Woensdag wordt hij geleverd. Ben heel benieuwd
gemz schreef:
01-12-2017 23:38
Nou ik heb hem besteld! De egoAIo joyetech. Woensdag wordt hij geleverd. Ben heel benieuwd
Gefeliciteerd!
De AIO is een fijne e-cig., wel moet je er op letten dat je een paar druppels in de coil doet voordat je 'm erin draait en goed opletten dat je er steeds voldoende liquid in het tankje zit. Tankje niet helemaal vullen met de liquid maar tot het streepje ( die je niet erg duidelijk kunt zien _.

Welke kleur heb je besteld? :)
Bruise schreef:
01-12-2017 23:31
70 euro voor een snelle bestelling is wel erg hoog toch.
Op het moment zie ik hem alleen met een Amerikaanse plug voor $51. Euro is uitverkocht en die kwam op $46.
Maar daar durf ik verder niet over te oordelen!
Hoe bedoel je?
Van Fasttech?
@Gemz, ik had een vraag over het hoofd gezien, sorry.

Ja, de AIO wil nog wel eens borrelen en een geluidje maken maar het is niet echt oorverdovend cq. storend :)
Nou die Aspire zie ik in NL voor 70 euro, of heb ik dat mis? Ik vind dat nogal aan de hoge kant.
Hier bij Fasttech hebben ze hem alleen nog met een US-stekker, maar daar valt altijd wel wat anders aan te pluggen of via USB.
Maar dan nog, 50 euro vind ik ook teveel. Daar heb je 2,5 nano's voor.
Bobby-Pin schreef:
01-12-2017 23:44
Gefeliciteerd!
De AIO is een fijne e-cig., wel moet je er op letten dat je een paar druppels in de coil doet voordat je 'm erin draait en goed opletten dat je er steeds voldoende liquid in het tankje zit. Tankje niet helemaal vullen met de liquid maar tot het streepje ( die je niet erg duidelijk kunt zien _.

Welke kleur heb je besteld? :)
Ah top dank je voor de tip!
Ik heb er een gekozen die meerdere kleurtjes heeft. Lekker vrolijk haha
Beter wacht je rustig af en koop je later de Eleaf Pico. Ik ben niet de enige hier die hem hier gebruikt ;)
Leuk gemz!
Bobby-Pin schreef:
01-12-2017 17:41
Welke is jouw favoriet, Supersas?
Mijn eerste Boxmod was de pico 75 met een serpent mini tank. Allemaal uit China. Alles is in China te koop, je moet er alleen op wachten.
Leuke keus hoor! En ik snap dat je eerst ook je coils op wil maken.
Hmmm, kan de andere reacties niet terug lezen... ff kijken..
Mijn tankjes heb ik trouwens tweedehands van het dampforum. Als je meer als 10 berichtjes hebt kun je in het verkoophoekje, daar worden soms mooie dingen verkocht voor niet al teveel. Er zitten daar heel veel “geeks” die blijven kopen, en die doen dan ook regelmatig wat van de hand. Misschien ook een tip!
gemz schreef:
01-12-2017 23:54
Ah top dank je voor de tip!
Ik heb er een gekozen die meerdere kleurtjes heeft. Lekker vrolijk haha
Klinkt hartstikke goed, ik wens je er veel dampplezier mee en als je vragen hebt straks over je nieuwe aanwinst dan kun je ze hier stellen, ik heb 2 AIO's. Een zilverkleurig ( met het moeilijke streepje ) en een zwart witte en die is tricky w.b.t. het vullen. Ik zal eens kijken of ik 'm hier kan plakken dan kan ik het duidelijker aanwijzen want als je er teveel liquid in doet dan verzuip je meteen de coil en dat drukt de pret weer :)
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 02-12-2017 00:02
0.58% gewijzigd
Dat klinkt wel weer heel verleidelijk! En een serpent ook, alleen al vanwege de naam :D
Zelf rook ik nog gewoon lekker zwaresjek. Heerlijk ff een momentje voor mezelf en mijn katten,.
Heeft Supersas een serpent? :D ik ga het straks lezen, ik ga eerst een plaatje zoeken.
Visje87 schreef:
02-12-2017 00:02
Zelf rook ik nog gewoon lekker zwaresjek. Heerlijk ff een momentje voor mezelf en mijn katten,.
Fijn Visje87 :bigkiss:
@Gemz,

Dit plaatje is een mooi voorbeeld, hier kun je zien tot hoever je de AIO moet vullen, beslist niet meer.

Afbeelding
Mooi ding Bobby-pin, heb even gekeken. Sjiek is hij denk ik! Welke kleur neem je?
Ja ja, een serpent mini. Zal eens een plaatje zoeken.
Heerlijk moment was dat, even een sigaretje in de tuin in alle stilte....
Dat is een echte voor de rebuildables.
Namen geven net dat beetje extra, net als deze (en dat bedoel ik niet als hint!)

Afbeelding
Supersas09 schreef:
02-12-2017 00:00
Mijn tankjes heb ik trouwens tweedehands van het dampforum. Als je meer als 10 berichtjes hebt kun je in het verkoophoekje, daar worden soms mooie dingen verkocht voor niet al teveel. Er zitten daar heel veel “geeks” die blijven kopen, en die doen dan ook regelmatig wat van de hand. Misschien ook een tip!
Dat is een super tip, superSas. Als ik morgen of overmorgen tijd heb dan ga ik daar een account aanmaken en wie weet als ik de coils van de Ego mini niet meer kan gebruiken kan ik ze daar nog misschien slijten.

Ik begin die "geeks΅ steeds meer te begrijpen, voor het eerst begin ik ook wat hebberig te worden. Wie weet heeft er wel eentje een Aspire nautilus mini te koop. Op de Chinese site zijn ze maar iets van 44 euro ( hier veel en veel duurder ) maar dan vraag ik me af of het dan geen neppert is. Nepperts vind ik dan wel weer eng i.v.m. mogelijke onploffingen in mijn handtasje.
Afbeelding
Ik wil ze ook wel van je overkopen, maar dan ben ik mijn privacy kwijt...
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 02-12-2017 00:25
Reden: Coils van B. P.
0.00% gewijzigd
Ik heb nog geen nepperts uit China gehad. Staat er vaak bij vermeld, dan hebben ze het over een clone. En ze zetten erbij dat er een code bij zit die je kan checken op het internet. Maar daarom is het ook makkelijk om losse batterijen te hebben. Die zijn uit Nederland, stenen winkel met een goede oplader erbij. Die bestel ik niet in China.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven