Ex
vrijdag 1 december 2017 om 17:55
Hallo,
Ik zit een beetje met een probleem. De aflopen paar maanden heb ik heel erg met mezelf gezeten. Ik was snel geirriteerd daardoor en kreeg snel ruzie met mijn ouders of mijn ex - vriend. Ik heb een paar royale fouten gemaakt (niet vreemdgegaan) en wil hem na 2 maanden nog steeds terug. Ondertussen in die 2 maanden hebben we nog steeds contact gehad maar meer over de situatie steeds.
Hij zegt dat hij rust wil, wat ik begrijpelijk maar ook heel moeilijk vind. Over een weekje gaan we praten en hij zegt dat hij alleen vrienden wilt worden maar meer niet. Heb er met een paar mensen om me heen over gevraagd of ik nog voor hem moest gaan omdat ik nog echt verliefd ben en hem niet kwijt wil. De meeste zeggen dan ook dat als ik dat echt wil er ook echt voor moet gaan. Van fouten maken leer je en ik wil laten zien dat ik kan verbeteren en heel veel spijt heb.
Never give up on someone that you love
Toch??
Wat denken jullie ervan
Ik zit een beetje met een probleem. De aflopen paar maanden heb ik heel erg met mezelf gezeten. Ik was snel geirriteerd daardoor en kreeg snel ruzie met mijn ouders of mijn ex - vriend. Ik heb een paar royale fouten gemaakt (niet vreemdgegaan) en wil hem na 2 maanden nog steeds terug. Ondertussen in die 2 maanden hebben we nog steeds contact gehad maar meer over de situatie steeds.
Hij zegt dat hij rust wil, wat ik begrijpelijk maar ook heel moeilijk vind. Over een weekje gaan we praten en hij zegt dat hij alleen vrienden wilt worden maar meer niet. Heb er met een paar mensen om me heen over gevraagd of ik nog voor hem moest gaan omdat ik nog echt verliefd ben en hem niet kwijt wil. De meeste zeggen dan ook dat als ik dat echt wil er ook echt voor moet gaan. Van fouten maken leer je en ik wil laten zien dat ik kan verbeteren en heel veel spijt heb.
Never give up on someone that you love
Toch??
Wat denken jullie ervan
vrijdag 1 december 2017 om 22:32
Hij zegt dat hij niet meer wil en jij zegt gewoon 'joh, no biggie probeer het gewoon toch!!!!!'
vrijdag 1 december 2017 om 22:44
Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Wel de zin if you love someone set them free
In jouw geval zou ik rustig aangeven dat je graag een tweede kans wil. Niet proberen over te halen!
Daarna is het aan hem om te beslissen.
Overigens is het in mijn ogen een slecht idee om het weer te proberen als hij vindt dat je jezelf moet gaan bewijzen. Dan gaat het zeker stuklopen in de toekomst.
zaterdag 2 december 2017 om 01:43
Is het niet dat zij een royale fout heeft gemaakt en dat zij nu haar best moet doen om het goed te maken als er nog wat goed te maken valt, daarnaast betwijfel ik het of dat To niet is vreemd geweest of iets in die trend gedaan heeft lijkt me onwaarschijnlijk dat haar man haar zomaar laat vallen.
de reden is nog onbekend zou je dat toe willen lichten TO.
de reden is nog onbekend zou je dat toe willen lichten TO.
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
zaterdag 2 december 2017 om 02:53
Gewoon zeggen wat op je hart ligt. Maar word niet opdringerig, geef hem zijn tijd en rust.
Of wat andere inderdaad al zeggen, laat het vanaf zijn kant komen. Jij hebt wat ik begrijp al een paar keer hem geconnected hierover, hij weet dus als het goed is hoe jij je voelt. Als hij hetzelfde voelt maar het allemaal nog ff de tijd wilt geven dan komt hij vanzelf hiermee naar jou toe!
Succes
Of wat andere inderdaad al zeggen, laat het vanaf zijn kant komen. Jij hebt wat ik begrijp al een paar keer hem geconnected hierover, hij weet dus als het goed is hoe jij je voelt. Als hij hetzelfde voelt maar het allemaal nog ff de tijd wilt geven dan komt hij vanzelf hiermee naar jou toe!
Succes