Verdrietige kerst
vrijdag 1 december 2017 om 20:19
Sandman44 schreef: ↑01-12-2017 19:08Ik zal jullie uitleggen waarom ik boos en gekwetst ben. Ik word onrechtvaardig behandeld. Ze wou dat ik veranderde, dat heb ik gedaan. De laatste paar maanden ben ik lief geweest. Behalve toen ik beschuldigd werd van een leugen.
En nu wil ze me niet meer. Zo makkelijk komt ze niet van me af. Dat heb ik haar ook geapt.
Je valt in herhaling.
Ben je het nog niet zat, dat rellen?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 1 december 2017 om 22:50
Als je geen trol bent, ben je knetter gek en heen je dringend hulp nodig. Jouw ex is niet voor niks bij je weg en dat moet ze zo houden.
Dat jij niemand hebt om kerst mee te vieren en zij en hoop mensen om zich heen heeft zegt toch genoeg? Als je in het dagelijks leven ook zo bent zoals je niet schrijft zou ik ook niet bevriend met je willen zijn laat staan en relatie met je willen hebben.
Dat jij niemand hebt om kerst mee te vieren en zij en hoop mensen om zich heen heeft zegt toch genoeg? Als je in het dagelijks leven ook zo bent zoals je niet schrijft zou ik ook niet bevriend met je willen zijn laat staan en relatie met je willen hebben.
zaterdag 2 december 2017 om 11:32
Hoi allemaal,
Ik zou graag nog een keer jullie mening willen want ik sta dit keer wel in mijn recht denk ik. Gisteravond ben ik heel boos geworden op mijn (?ex) vriendin want ik had haar weer geapt en weer geprobeerd een schuldgevoel aan te praten. Ja weet ik, niet zo leuk van mij.
Toen zei ze dat ik moest stoppen met manipuleren. We hebben nog spullen van elkaar. Ze stelde voor om die van elkaar buiten te zetten op afspraak zodat we ze kunnen ophalen. Begin volgend jaar wil ze dit doen. Ze wil eerst uitrusten en bijkomen van alles.
Toen ben ik geknapt. In grote letters heb ik gezegd dat zij haar spullen MOET komen ophalen bij mij, want anders pleur ik alles in de voortuin bij haar.
Zij wil (durft is het volgens mij) haar spullen niet te komen halen. Dus zei ze dat ik er maar iemand blij mee moet maken of weggooien. Ik echt compleet over de rooie. Dan heb ik nog werk ook aan haar bende?!
Hier blijf ik dus bij, ze haalt het op of alles, inclusief de spullen van zoontje gooi ik in de voortuin.
Maar nu. Ze wil mijn spullen terug geven, maar niet de tv die ik aan haar zoontje heb gegeven. Ik heb haar gestuurd dat ik alles terug wil tot op de laatste schroef. Want anders kom ik jet halen. Ook heb ik gezegd dat ik gewoon op de voetbal van haar zoontje wat mag komen drinken en naar hem kijken als hij voetbalt. Toen blokkeerde ze me dus.
Ik wil niet dat het uit is want ik hou van haar en zoontje. Maar ze mag toch geen tv achter houden van mij die ik aan haar zoontje heb gegeven?
Ik zou graag nog een keer jullie mening willen want ik sta dit keer wel in mijn recht denk ik. Gisteravond ben ik heel boos geworden op mijn (?ex) vriendin want ik had haar weer geapt en weer geprobeerd een schuldgevoel aan te praten. Ja weet ik, niet zo leuk van mij.
Toen zei ze dat ik moest stoppen met manipuleren. We hebben nog spullen van elkaar. Ze stelde voor om die van elkaar buiten te zetten op afspraak zodat we ze kunnen ophalen. Begin volgend jaar wil ze dit doen. Ze wil eerst uitrusten en bijkomen van alles.
Toen ben ik geknapt. In grote letters heb ik gezegd dat zij haar spullen MOET komen ophalen bij mij, want anders pleur ik alles in de voortuin bij haar.
Zij wil (durft is het volgens mij) haar spullen niet te komen halen. Dus zei ze dat ik er maar iemand blij mee moet maken of weggooien. Ik echt compleet over de rooie. Dan heb ik nog werk ook aan haar bende?!
Hier blijf ik dus bij, ze haalt het op of alles, inclusief de spullen van zoontje gooi ik in de voortuin.
Maar nu. Ze wil mijn spullen terug geven, maar niet de tv die ik aan haar zoontje heb gegeven. Ik heb haar gestuurd dat ik alles terug wil tot op de laatste schroef. Want anders kom ik jet halen. Ook heb ik gezegd dat ik gewoon op de voetbal van haar zoontje wat mag komen drinken en naar hem kijken als hij voetbalt. Toen blokkeerde ze me dus.
Ik wil niet dat het uit is want ik hou van haar en zoontje. Maar ze mag toch geen tv achter houden van mij die ik aan haar zoontje heb gegeven?
zaterdag 2 december 2017 om 11:36
Eens gegeven blijft gegeven.Sandman44 schreef: ↑02-12-2017 11:32Hoi allemaal,
zaterdag 2 december 2017 om 11:45
zaterdag 2 december 2017 om 11:47
En sowieso, in zaken van liefde en vertrouwen heb je er niets aan om in je recht te staan.
Dat is voor zakelijke aangelegenheden.
Voelt het goed of voelt het niet goed en werkt de relatie of niet.
Meer hoef je niet te weten.
In je recht staan heeft er amper iets mee te maken in dit geval.
Dat is voor kniesoren, die niet snappen waar een relatie werkelijk om draait.
Maar als je iets geeft aan een kind, dan vraag je het gewoon nevernooit terug, ever.
Wat kinderachtig zeg, om je dat zelfs maar 1 seconde af te vragen.
Zeer ongeloofwaardig inderdaad.
Als je echt zo denkt, dan zou ik toch om professionele hulp gaan vragen als ik jou was.
Maar als je iets geeft aan een kind, dan vraag je het gewoon nevernooit terug, ever.
Als je echt zo denkt, dan zou ik toch om professionele hulp gaan vragen als ik jou was.
zaterdag 2 december 2017 om 11:53
shisha schreef: ↑02-12-2017 11:47En sowieso, in zaken van liefde en vertrouwen heb je er niets aan om in je recht te staan.
Op zijn minst begeleid wonen of een opname. Dan ben je geestelijk zo beperkt ( waar je dan niks aan kan doen) dat je helemaal geen relatie's moet aangaan of je bewegen in de buitenwereld.
zaterdag 2 december 2017 om 11:57
Vast
Dan ben je een nog grotere stomme hufter dan ik al dacht.
Je kon dat ding van mij in je hol douwen. Alles om je maar zover mogelijk uit de buurt te houden.
zaterdag 2 december 2017 om 12:02
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JIJ hebt dit aan haar zoon gegeven. PUNT>
Het enige recht wat je hebt, zijn je eigen spullen, die nog bij haar zijn. MEER NIET.
zaterdag 2 december 2017 om 12:03
Je wil een voorbeeld zijn voor haar zoontje dus dan hou je je kiezen op elkaar, levert haar spullen netjes af als ze niet thuis is, voor de deur of in de tuin. Blokkeert de app gaat door met je leven en werk voor al de eerstkomende vijf jaar aan je zelf.
Ik bewonder je vriendin want ik vrees dat irl het maar bij 1 date blijft en gezien jouw gedrag dat het wel voorlopig zo zal blijven.
Ik bewonder je vriendin want ik vrees dat irl het maar bij 1 date blijft en gezien jouw gedrag dat het wel voorlopig zo zal blijven.
zaterdag 2 december 2017 om 12:04
Tja, ieders leven draait puur en alleen om Sandmann natuurlijk.
Het trieste is dat dat soort figuren echt bestaan, heb hier in de nabije omgeving pas geleden ook zoiets meegemaakt. Daar is uiteindelijk toch de politie maar eens een babbeltje of wat gaan houden. Die vonden het ook niet zo leuk allemaal, hebben 'm zelfs nog even vast gezet.
zaterdag 2 december 2017 om 12:09
Ook ik ken zo'n figuur. Mijn vriendin had zo'n vriend. Niet kunnen accepteren dat het over is.Grobbekuiken_ schreef: ↑02-12-2017 12:04Tja, ieders leven draait puur en alleen om Sandmann natuurlijk.
Het trieste is dat dat soort figuren echt bestaan, heb hier in de nabije omgeving pas geleden ook zoiets meegemaakt. Daar is uiteindelijk toch de politie maar eens een babbeltje of wat gaan houden. Die vonden het ook niet zo leuk allemaal, hebben 'm zelfs nog even vast gezet.
Mijn vriendin moest vluchten. Politie greep pas in, toen hij een ruit ingooide van haar huis. Ex vriend is ook uiteindelijk opgepakt.
Pff.
zaterdag 2 december 2017 om 12:19
Wat hoop je te bereiken TO?
Dat ze ineens denkt, wow wat een topvent!
Tuurlijk neem ik die terug, zo lief, zo vriendelijk, echt de liefde van mijn leven.
Als ik jouw ex zou zijn had ik een paar vrienden haar spullen laten ophalen, jouw spullen in jouw voortuin gepleurd.
Het is griezelig, want ik geloof ook dat je een trol bent, maar ik heb van heel dichtbij meegemaakt dat er wel degelijk zulk soort griezels als jij bestaan.
En ja, die tv heb je gegeven
Of vraag jij verjaardagskadootjes ook terug als vriendschappen verwateren?
Gek vind ik dat
Als ik iets geef geef ik dat zonder bijbedoelingen of om er iets terug voor te verwachten
Dat ze ineens denkt, wow wat een topvent!
Tuurlijk neem ik die terug, zo lief, zo vriendelijk, echt de liefde van mijn leven.
Als ik jouw ex zou zijn had ik een paar vrienden haar spullen laten ophalen, jouw spullen in jouw voortuin gepleurd.
Het is griezelig, want ik geloof ook dat je een trol bent, maar ik heb van heel dichtbij meegemaakt dat er wel degelijk zulk soort griezels als jij bestaan.
En ja, die tv heb je gegeven
Of vraag jij verjaardagskadootjes ook terug als vriendschappen verwateren?
Gek vind ik dat
Als ik iets geef geef ik dat zonder bijbedoelingen of om er iets terug voor te verwachten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 2 december 2017 om 12:21
Dus als jij een kado krijgt van iemand, zou jij dat kado teruggeven als die persoon het na een ruzie terug wil. Of zou je dan ook zeggen dat het nu van jou is?
Echt je bent niet lijp. Ik hoop dat ze de politie belt en aangifte doet van stalking en jou ver bij haar zoon vandaan houdt.
Vind je het gek dat ze niet alleen met je wilt zijn en bang voor je is, met jouw woede aanvallen en geflipte gedrag. Zou jij willen dat als jij een kind had, dat iemand waar jij bang voor bent en die zijn kadootjes afpakt tijd met hem doorbrengt.
Echt man, ga naar een psychiater.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 2 december 2017 om 12:32
Zoonlief mag heus de tv houden, maar alleen als vriendin mij terug neemt. Lijkt mij wel zo eerlijk.
Zo niet dan wil ik alles tot de laatste schroef terug, en kan ze of zelf (niemand erbij) haar spullen komen ophalen, doet ze dat niet dan gooi ik alles in haar voortuin, inclusief speelgoed zoon. Lijkt mij redelijk toch. Ze heeft het zonder reden uitgemaakt, en toch wil ze het vriendelijk en als volwassenen oplossen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
Zo niet dan wil ik alles tot de laatste schroef terug, en kan ze of zelf (niemand erbij) haar spullen komen ophalen, doet ze dat niet dan gooi ik alles in haar voortuin, inclusief speelgoed zoon. Lijkt mij redelijk toch. Ze heeft het zonder reden uitgemaakt, en toch wil ze het vriendelijk en als volwassenen oplossen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
zaterdag 2 december 2017 om 12:38
Sandman44 schreef: ↑02-12-2017 12:32Zoonlief mag heus de tv houden, maar alleen als vriendin mij terug neemt. Lijkt mij wel zo eerlijk.
Nee dat is niet redelijk.
Ten eerste hoeft jouw ex geen reden, zelfs geen slechte, te hebben om jou te dumpen. Al heeft zij in mijn ogen een verdomd goede reden.
Ten tweede, dit is tussen jou en jouw ex. Daar een kind de dupe van willen laten worden, is een heel duidelijk teken dat jij absoluut niet geschikt bent als vaderfiguur.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times