Man wil moedermelk proeven

03-12-2017 21:48 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond.. :-O$ Hij zei dat hij het wel begreep en dat hij het natuurlijk niet wil als ik het niet fijn vind. Mijn zus heeft 3 kleintjes en omdat we erg close zijn heb ik zijn voorstel ook even met haar besproken en zij zei dat het vrij normaal was dat mannen dit wilden. Ze zei dat haar man ook van de melk heeft geproefd maar niet rechtstreeks, maar gewoon uit het flesje. Nu ik erover nagedacht heb vind ik het eigenlijk niet zo raar meer, en neig ik ernaar mijn man die ervaring gewoon te geven..

Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk? :-D Op internet lees ik allemaal rare fetish dingen dus daar schiet ik ook weinig mee op.
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
Mijn man heeft het wel eens per ongeluk geproefd toen hij afgekolfde melk wilde testen op de juiste temperatuur. Maar zo rechtstreeks uit de borst dat vind ik wel een beetje een raar verzoek. Ook omdat een baby een andere techniek gebruikt om te drinken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Captain_Obvious schreef:
03-12-2017 22:17
Hmmm toch een gemiste kans dat ik niet beide kant heb geproefd. Damn!
Misschien kun je relacteren? In de herkansing. :D
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jammer dat er gelijk 'trol!' geroepen wordt, ook in de napraat. Ik snap dat er veel trollen zijn maar niet ELK topic is geen troltopic joh.

Dank je wel aan de mensen met serieuze reacties :)
Snoesje666 schreef:
03-12-2017 22:25
Wat klinkt dat vies, hahaha :)
Roanoke* schreef:
03-12-2017 21:49
Ook Friends gekeken gisteren, toevallig?
"that's juice, pressed from a human being".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
Ik was er wel een beetje klaar mee zelf, na een jaar ;-)
Misschien bij een hypothetische derde!
Het niet zo makkelijk om er iets uit te krijgen. Mijn vrouw vond het wel grappig, maar ik moest er wel snel mee stoppen omdat ze me dan als zo'n volwassen baby zou gaan zien. Misschien hebben jullie dat wel eens gezien dat zijn van die kerels die zich als baby laten vertroetelen.
Ik heb er wel wat van gedronken maar niet lang en niet veel. Is wat zoeter dan koeienmelk, maar het is natuurlijk ook warm. Dan smaakt het ook anders.
Eerlijk gezegd was het wel begonnen als voorspel, maar na mijn zuigactie kon ik het verder schudden. Wee mij
Saai maar spannend
Amant schreef:
03-12-2017 22:04
Jeetje zeg, het is gewoon je eigen man hoor.
Dit.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben
Ik zou het niet doen. Ik zag gisteren in de ander topic dat boys dan echte moederskindjes worden, jeweetzelftog.
Possa schreef:
03-12-2017 22:37
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben
Dat de man van TO bij jou aan de tiet komt??
Captain_Obvious schreef:
03-12-2017 22:08
Volgens mij kan het ook niet. Je verleert die specifieke zuigtechniek ergens rond je 7e of 8e jaar of zo.
Dit. Geen idee hoe hij het voor elkaar zou moeten krijgen, zou ik nog knap vinden ook.
Lijkt me vrij normaal eigenlijk.
Ik zou zelf ook proeven...
Ik vind het raar, een keer afgekolfde melk in een haha hoe smaakt het bui zou ik niet raar vinden maar zo'n serieuze vraag of ie uit je borst mag drinken, eh nee en ik zou het ook niet waarderen en me afvragen of ie wel spoort.
Een vriendin vertelde me dat haar vriend aan de borst zit omdat hij dat geil vindt...
Mij lijkt het maar niks. Jouw man heeft tanden, je kind (nog) niet.
Vraag me af hoe makkelijk dat gaat gezien de zuigtechniek. Zou man gewoon laten proeven vanuit gekolfte melk. Vind het overigens niet raar dat iemand nieuwsgierig is naar hoe moedermelk smaakt.
Pascale-E schreef:
Jammer dat er gelijk 'trol!' geroepen wordt, ook in de napraat. Ik snap dat er veel trollen zijn maar niet ELK topic is geen troltopic joh.
Nee heb je echt gelijk in.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het geen vreemd verzoek eerlijk gezegd.
Mijn vriend heeft het ook geproefd. En ja, rechtstreeks uit de borst. Dat dit als volwassene niet meer kan, dat ging hier niet op dus!
Ik koppel er totaal geen seksuele gedachtes aan, hij heeft er ook geen fetisj aan overgehouden :-P
Corona67 schreef:
03-12-2017 22:40
Dat de man van TO bij jou aan de tiet komt??
Wil wel eerst even een foto van hem zien dan
Doen jullie geen seksspelletjes met moedermelk? Het internet staat er vol mee. Spuitende tieten en zo. Heerlijk om naar te kijken.
Zelf nooit geproefd eigenlijk, heb wel bij de eerste toen de druk zo giga werd gevraagd of hij er alsjeblieft aan wilde zuigen, maar puur en alleen om van de pijn af te zijn, hij vond het niks en ik was gelukkig van de druk af.

Uit zijn eigen is hij er gelukkig nooit over begonnen.
die ik wilde bestaat al...
Mijn vrouw heeft me een paar jaar gepushed om eens te proeven, maar ik heb het nooit gedaan.

Ik was wel blij dat de borsten weer voor mij waren na de tijd :).

Uit de vriezer vond ik het wel stinken moet ik zeggen.
Bedankt voor de reacties :) Alweer heel wisselend maar toch ook wel wat mensen die er ervaring mee hebben zie ik.
Ik vind het maar vreemd. Vooral het feit dat hij het rechtstreeks uit de borst wilt proberen. Dat is ook niet zomaar iets wat je kan zonder speciaal reflex. Dus zal niet heel makkelijk drinken zijn. Is gekolfde melk makkelijker.

Gekolfde melk proeven vind ik dan weer helemaal niet gek. Mijn man heeft nooit willen proeven, maar ik had dat niet gek gevonden.
Westworld schreef:
04-12-2017 20:27
Ik vind het maar vreemd. Vooral het feit dat hij het rechtstreeks uit de borst wilt proberen. Dat is ook niet zomaar iets wat je kan zonder speciaal reflex. Dus zal niet heel makkelijk drinken zijn. Is gekolfde melk makkelijker.

Gekolfde melk proeven vind ik dan weer helemaal niet gek. Mijn man heeft nooit willen proeven, maar ik had dat niet gek gevonden.
Kan best wel hoor. Ik zie het vaak genoeg in lactating video's op seks sites.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven