Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hillegonda1 schreef:
28-11-2017 22:53
Meghan was wel met Harry op de receptie bij Pippa. Ja, ja ik ben op de hoogte.

Ook van Katja. Dat stel schreeuwt inderdaad van de daken dat ze zo goed neuken. Las het ook in de Jan. En dan ging niet met eufemismes zoals 'intiem' zijn. Ze zei letterlijk dat er sinds het begin van de relatie bijna geen dag voorbij was gegaan dat ze geen seks hadden en vaak ook meerdere keren per dag.

En in de Linda vertelt Freek dat hij vaak samen met haar oesters en kaviaar eet en dat die kaviaar dan niet alleen maar op de oesters beland. In de Linda Man roept Katja nog een keer dat de seks zo geil is.....

Dat ze binnen 15 minuten na kennismaking op de plee van zijn restaurant neukten vind ik dan wel weer grappig om te horen.

Alles moet maar kunnen tegenwoordig (nu klink ik zelf als 80).

Irene van de Laar schrijft ook een column in zo'n glamour blad en daar mocht ik vernemen dat ze graag jongen jongens verschalkt en dat het zo'm openbaring was dat one night stands tegenwoordig niet meer blijven slapen en dat dat ook wel zo makkelijk was als het maar om 1 ding ging.
Soms lees ik de JAN interviews via Blendle (of scan ik ze bij de Albert Heijn ;-D ) maar ik heb het deze keer overgeslagen omdat ik van tevoren al wist wat de teneur zou zijn. En jahoor. Ik begrijp het serieus niet. Die Freek is natuurlijk al vaker uit de bocht gevlogen met dergelijke tenenkrommende ontboezemingen. Maar Katja doet er nu ook gezellig aan mee, zonder enige gene. Alles schijnt maar gezegd te moeten worden tegenwoordig. Dan klink ik ook maar als 80, shoot me. Maar waarom moet in vredesnaam die seks de hele tijd als een soort unique selling point worden gebruikt?
juliet64 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 07:20
0.09% gewijzigd
Nothing happens for a reason
Katja laat zien hoe ze echt is; oppervlakkig. Ik vind haar ook niet geschikt om Memories over te nemen van Anita Witzier, die is juist heel integer en weet de mensen op hun gemak te stellen. Hoe kan het in hemelsnaam dat van alle presentatrices in Nederland men een op haar retour zijnde semi-actrice nemen. Jammer. Ik vond het altijd een leuk programma om naar te kijken met een prettige presentatie. Of ik nu nog blijf kijken weet ik niet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
DJ Tiësto gaat trouwen met zijn vriendin Annika Backes. Dat heeft de dj laten weten op Instagram.
"Ik ga de rest van mijn leven doorbrengen met de liefde van mijn leven", schrijft hij. Backes zegt zich het gelukkigste meisje in de wereld te voelen doordat ze de rest van haar leven met 'de beste man ooit' door te brengen.

Het stel verloofde zich op de Malediven. De 48-jarige Tijs Verwest, zoals Tiësto heet, is ruim drie jaar samen met de 27 jaar jongere Backes.

De dj uit Breda was eerder in 2008 verloofd, maar tot een huwelijk kwam het destijds niet.

Door: NU.nl
Over en Katja en Freek; twee vreemde snuiters bij elkaar. "Een goed verhaal voor mijn vrienden", goh wat een leuke man, not.

En Tiësto, die kreeg dus als 45-jarige iets met een meisje van 18?
Timetraveler schreef:
03-12-2017 19:29
En Tiësto, die kreeg dus als 45-jarige iets met een meisje van 18?
Ach, de zoveelste ouwe bok met een jong blaadje. Maar wel echte liefde natuurlijk :proud: , als hij een 45-jarige loodgieter of verkoper van wasmachines was geweest was ze uiteraard ook op hem gevallen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 03-12-2017 20:05
0.57% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Stond er wel even van te kijken dat ie al 48 is. Dacht dat ie nog maar begin 40 was. Ik loop achter :P
Wat enorm cliché zeg, die Tiësto. Kom op, bijna 50. Dan schaak je toch geen meisje van 21, hoe bloedmooi ze ook moge zijn en hoe onder de indruk ze ook van je is. Gun dat kind haar eigen ontwikkeling.
Ik denk echt dat Katja sinds de scheiding van Thijs Romer een beetje van het padje af is. Ze doet sindsdien wel meer maffe uitspraken (over eeuwig willen leven en zich laten invriezen enzo). Misschien zit ze in een midlife crisis ofzo. Of hield Thijs nog de rem er op. Grappig wel, dat Thijs nu een extreem gedisciplineerde vriendin heeft (ballerina Igone de Jong) en Katja helemaal los gaat.
iduna schreef:
03-12-2017 20:16
Ik denk echt dat Katja sinds de scheiding van Thijs Romer een beetje van het padje af is. Ze doet sindsdien wel meer maffe uitspraken (over eeuwig willen leven en zich laten invriezen enzo). Misschien zit ze in een midlife crisis ofzo. Of hield Thijs nog de rem er op. Grappig wel, dat Thijs nu een extreem gedisciplineerde vriendin heeft (ballerina Igone de Jong) en Katja helemaal los gaat.
Was dat niet maar eventjes en nu alweer een tijdje uit? Ofnee, misschien ben ik in de war.
timetraveler wijzigde dit bericht op 03-12-2017 20:19
3.23% gewijzigd
iduna schreef:
1+
Relax we're all crazy, it's not a competition
made@kate schreef:
03-12-2017 20:11
Wat enorm cliché zeg, die Tiësto. Kom op, bijna 50. Dan schaak je toch geen meisje van 21, hoe bloedmooi ze ook moge zijn en hoe onder de indruk ze ook van je is. Gun dat kind haar eigen ontwikkeling.
Daar heeft ze vast wel tijd voor; Thijs staat toch alleen maar tussen de hossende tieners en anders is hij wel van huis. En voor kinderen vindt hij zichzelf nog te jong :-D. Die meid kan zichzelf wel drie keer in de rondte gaan ontdekken.
Timetraveler schreef:
03-12-2017 20:18
Was dat niet maar eventjes en nu alweer een tijdje uit? Ofnee, misschien ben ik in de war.
Op 23 november waren ze volgens Bekende Buren nog samen. (Waarom maak ik hier geheugenruimte voor vrij :facepalm: ?)
SweetFirefly schreef:
28-11-2017 23:06
Katja laat zien hoe ze echt is; oppervlakkig. Ik vind haar ook niet geschikt om Memories over te nemen van Anita Witzier, die is juist heel integer en weet de mensen op hun gemak te stellen. Hoe kan het in hemelsnaam dat van alle presentatrices in Nederland men een op haar retour zijnde semi-actrice nemen. Jammer. Ik vond het altijd een leuk programma om naar te kijken met een prettige presentatie. Of ik nu nog blijf kijken weet ik niet.
Helemaal mee eens. Ben zo gek op dat programma, maar vind Katja Schuurman daar niet bij passen.
Maar wie wel? Yvonne Jaspers, Quinty trustfull?
iduna schreef:
Het is toch algemeen bekend dat Katja psychisch niet helemaal stabiel is? Is ze zelf ook vrij open over.
iduna schreef:
Het is toch algemeen bekend dat Katja psychisch niet helemaal stabiel is? Is ze zelf ook vrij open over.
iduna schreef:
03-12-2017 20:20
Daar heeft ze vast wel tijd voor; Thijs staat toch alleen maar tussen de hossende tieners en anders is hij wel van huis. En voor kinderen vindt hij zichzelf nog te jong :-D. Die meid kan zichzelf wel drie keer in de rondte gaan ontdekken.
:O. Zegt ie dat? Ook van het padje af. Als je al decennia lang aanbeden wordt door massa's tienermeiden dan verlies je blijkbaar al je realiteitszin ga je in je eigen eeuwige jeugd geloven natuurlijk.
SallySpectra schreef:
03-12-2017 21:43
Klopt, maar dat het zo erg was wist ik niet tenminste :-D .
iduna schreef:

Precies, ze is ernstig van het paadje af.
Elke keer als ik weer zo’n sex-onthulling lees van Katja Schuurman (dat ze binnen 15min na elkaar leren kennen stonden te neuken in het toilet) krijg ik zo’n plaatsvervangende schaamte..... ik denk dan hoe haar ouders het vinden om dit te lezen, haar dochter (die zal inmiddels wel kunnen lezen en hoort uiteraard vanalles op school, etc.
Taralina schreef:
04-12-2017 00:28
Elke keer als ik weer zo’n sex-onthulling lees van Katja Schuurman (dat ze binnen 15min na elkaar leren kennen stonden te neuken in het toilet) krijg ik zo’n plaatsvervangende schaamte..... ik denk dan hoe haar ouders het vinden om dit te lezen, haar dochter (die zal inmiddels wel kunnen lezen en hoort uiteraard vanalles op school, etc.
Precies dit dacht ik toen ik gisteren weer dit voorbij zag komen:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -vliegtuig

Het begint echt pathetisch te worden nu.
Nothing happens for a reason
Hoe maak je op grote hoogte een foto vanaf de buitenkant, zodat je hun door het raam ziet??? :loveit:

Zit de fotograaf dan op de vleugel ofzo?
iduna schreef:
03-12-2017 20:20
Haha hij wilt denk ik Peter Jan Rens en Rob de Nijs achterna.
iduna schreef:
Thijs spoort zelf ook niet helemaal hoor.
Thijs spoort nog beter dan Katja iig.
watdachtjehiervan schreef:
04-12-2017 09:06
Thijs spoort zelf ook niet helemaal hoor.
Ik heb niet zo'n beeld van meneer Romer. Vond hem altijd een vrij saaie acteur :-D .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven