Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
De ring, de twee buitenste stenen uit de collectie van Di:
Afbeelding
minnimouse schreef:
27-11-2017 16:49
Zeker dat zij minder braaf is. En een kloon? De enige overeenkomst die ik zie is donker haar.

Neus, manier van lachen. Kwam door o.a. deze foto dat ik het vond:

Afbeelding

Maar goed, dat zal het hele keurslijf wel zijn waar ze ingeperst worden.

Ik hou niet zo van dat gestylede. Dit vind ik veel leuker:

Afbeelding
Star² schreef:
27-11-2017 11:25
Bleeeeeurgh zo jammer dit. Kloon van zijn schoonzus. Jammer deze veilige keuze. Doe mij die blondines maar :proud:
Same here ! Ik vind ze ook zo niet leuk om te zien samen. Ik vind haar wat ordi /met randjes overkomen. Bleh. Doe mij ook de blondines maar !!
Ik zag net het verlovingsinterview en ik vond ze samen heel lief en ik vond haar ook erg leuk en naturel overkomen. Ik zag geen randjes.

En een veilige keuze is ze denk ik niet voor Harry, een oudere gescheiden vrouw uit de showbizz.
Ja vond het ook een leuk interview.
Oeh, wat ontzettend leuk! Volgens mij wordt zij dan de eerste mixed race prinses in heel Europa, of niet?
Am Yisrael Chai!
Hillegonda1 schreef:
27-11-2017 23:31
Ik zag net het verlovingsinterview en ik vond ze samen heel lief en ik vond haar ook erg leuk en naturel overkomen. Ik zag geen randjes.

En een veilige keuze is ze denk ik niet voor Harry, een oudere gescheiden vrouw uit de showbizz.
En die ook nog eens een zwarte moeder heeft en geen Britse is. Dus verre van veilig, gok ik zo.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
28-11-2017 00:28
Oeh, wat ontzettend leuk! Volgens mij wordt zij dan de eerste mixed race prinses in heel Europa, of niet?

https://www.washingtonpost.com/news/ret ... a1d2aab88f
Meghan is wel echt bloedmooi, maar waarom zou ze minder braaf zijn? Over maxima werd ook gezegd dat het een wilde was, maar meghan? Ze is ook al eens getrouwd geweest.
Ik vind het een leuk en mooi stel. Ik hoop dat ze gelukkig blijven met elkaar.
fientje1982 schreef:
27-11-2017 11:28
Afbeelding

Officieel bericht :heart:

Henry?
De vriend van Katja Schuurman :

"Ik heb Katja ontmoet in mijn restaurant. Als chef maak ik vaak aan het eind van de avond een rondje langs de tafels. Ik vond het best spannend, maar binnen een kwartier na onze kennismaking hadden we het al 'ontzettend gezellig' op het toilet. Eerlijk gezegd dacht ik toen niet dat het op de lange termijn ook wat tussen ons zou worden. Katja Schuurman, hallo!

Ik had meer zoiets van: 'Goed verhaal voor mijn vrienden, dit.' Maar we wisselden wel telefoonnummers uit en ze stuurde me heel leuke berichtjes. Zo begon het. Ik werd gaandeweg verliefd op haar, maar pas nadat ik mezelf had toegestaan gevoelens te ontwikkelen. Er was lang een stemmetje in mijn hoofd dat steeds maar zei: 'Dit kan nooit echt iets worden.' Pas toen ik me er volledig aan overgaf, werden we een stel
Star² schreef:
27-11-2017 16:55
Neus, manier van lachen. Kwam door o.a. deze foto dat ik het vond:

Afbeelding

Maar goed, dat zal het hele keurslijf wel zijn waar ze ingeperst worden.

Ik hou niet zo van dat gestylede. Dit vind ik veel leuker:

Afbeelding
Ik denk dat juist die onderste enorm gestyled is, daar is echt over nagedacht hoe ze daar moest overkomen. Wel goed gelukt trouwens
rvdlem schreef:
28-11-2017 16:54

"Ik heb Katja ontmoet in mijn restaurant. Als chef maak ik vaak aan het eind van de avond een rondje langs de tafels. Ik vond het best spannend, maar binnen een kwartier na onze kennismaking hadden we het al 'ontzettend gezellig' op het toilet. Eerlijk gezegd dacht ik toen niet dat het op de lange termijn ook wat tussen ons zou worden. Katja Schuurman, hallo!

Ik had meer zoiets van: 'Goed verhaal voor mijn vrienden, dit.' Maar we wisselden wel telefoonnummers uit en ze stuurde me heel leuke berichtjes. Zo begon het. Ik werd gaandeweg verliefd op haar, maar pas nadat ik mezelf had toegestaan gevoelens te ontwikkelen. Er was lang een stemmetje in mijn hoofd dat steeds maar zei: 'Dit kan nooit echt iets worden.' Pas toen ik me er volledig aan overgaf, werden we een stel
Jemig wat ordinair
rvdlem schreef:

Haha, deze wilde ik net posten, zag ik dat jij het al gedaan had...
Echt :facepalm:
Altijd als ik iets lees over deze twee gaat het over seks. Zouden ze er zelf niet moe van worden?
Nothing happens for a reason
Ik las het verhaal 2 weken geleden ergens in een tijdschrift.
Binnen een kwartier? Ze hoefde zich niet meer voor te stellen. Misschien scheelde dat ;-)
Katja staat deze maand in JAN magazine met een interview. Ook zo’n zin “ met Thijs was het ook fijn maar met Freek is het ultiem.” “Als we intiem zijn geweest dan voel ik dat ik leef” of zoiets. En dat zoveel mensen zo gesloten zijn over seks.
Jaja, we weten het nu wel.
fientje1982 schreef:
28-11-2017 21:14
Ik las het verhaal 2 weken geleden ergens in een tijdschrift.
Binnen een kwartier? Ze hoefde zich niet meer voor te stellen. Misschien scheelde dat ;-)
😄
Jee... Die Katja. Zag ze ook bij die show van Chantal Janzen. Apart mens.
Vind dat Meghan meer weg heeft van Pippa dan van Kate (qua uiterlijk).
greeneyedcoco schreef:
28-11-2017 21:44
Vind dat Meghan meer weg heeft van Pippa dan van Kate (qua uiterlijk).
Op die foto met die witte blouse en zonnebril is het inderdaad net Pippa.

Vandaar dat ze niet op die bruiloft mocht komen :D
rvdlem schreef:

"Ik heb Katja ontmoet in mijn restaurant. Als chef maak ik vaak aan het eind van de avond een rondje langs de tafels. Ik vond het best spannend, maar binnen een kwartier na onze kennismaking hadden we het al 'ontzettend gezellig' op het toilet.

Ik had meer zoiets van: 'Goed verhaal voor mijn vrienden, dit.' Maar we wisselden wel telefoonnummers uit en ze stuurde me heel leuke berichtjes. Zo begon het.
en op welk moment denkt zo iemand van; goh, dit is niet een goed verhaal alleen voor mijn vrienden maar voor heel Nederland? :bonk:
Ik denk dat veel stellen in het begin van hun relatie gekke dingen hebben gedaan, maar waarom zou je dat delen met andere mensen.

En daarnaast, ze heeft een kind van een ex-man.
Het kan écht geen kwaad om daar een beetje rekening mee te houden voor je alles eruit flapt.
Ik las laatst ook iets van die Freek dat hij en Katja echt een waanzinnig spetterend seksleven hebben.
Tja leuk voor ze. Lekker boeiend ook voor de rest van de wereld ;-)
Meghan was wel met Harry op de receptie bij Pippa. Ja, ja ik ben op de hoogte.

Ook van Katja. Dat stel schreeuwt inderdaad van de daken dat ze zo goed neuken. Las het ook in de Jan. En dan ging niet met eufemismes zoals 'intiem' zijn. Ze zei letterlijk dat er sinds het begin van de relatie bijna geen dag voorbij was gegaan dat ze geen seks hadden en vaak ook meerdere keren per dag.

En in de Linda vertelt Freek dat hij vaak samen met haar oesters en kaviaar eet en dat die kaviaar dan niet alleen maar op de oesters beland. In de Linda Man roept Katja nog een keer dat de seks zo geil is.....

Dat ze binnen 15 minuten na kennismaking op de plee van zijn restaurant neukten vind ik dan wel weer grappig om te horen.

Alles moet maar kunnen tegenwoordig (nu klink ik zelf als 80).

Irene van de Laar schrijft ook een column in zo'n glamour blad en daar mocht ik vernemen dat ze graag jongen jongens verschalkt en dat het zo'm openbaring was dat one night stands tegenwoordig niet meer blijven slapen en dat dat ook wel zo makkelijk was als het maar om 1 ding ging.
Jeetje echt super ordinair van Katja. Op de wc ook, gatver.

Super leuk die verloving, lijkt me een mooie leuke vrouw! Ik vind hem ook zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven