Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Waylon en Bibi een setje?

Waylon heeft de liefde gevonden bij zangeres, vlogger Bibi Breijman. Dat meldde Shownieuws vrijdagavond. Het management van Waylon wil het nieuws tegenover het showbizzprogramma bevestigen noch ontkennen.
Waylon en Breijman kennen elkaar van het RTL-programma It Takes Two, waarin zij dit voorjaar een duo vormden. Breijman won het tweede seizoen van de talentenjacht.

Breijman (26), bekend geworden door Oh Oh Cherso, treedt in december samen op met de 37-jarige Waylon tijdens de Top 1000 Allertijden-concerten van Veronica in Ahoy.

In september werd bekend dat de relatie van Waylon met Joëlle Witschge voor de tweede keer was gestrand. Begin oktober werd bekend dat Breijman en haar vriend Noël Xavier Barão na een relatie van negen jaar uit elkaar zijn gegaan.

(Bron Nu.nl)
Ja het is een setje, zie Instagram.
Zanger Waylon zal tijdens het Eurovisie Songfestival in Lissabon worden toegejuicht door beautyblogger Bibi Breijman (26). De 11 jaar oudere Waylon is namelijk onlangs gevallen voor de charmes van de knappe brunette. De twee lieten zich vandaag vastleggen tijdens een romantische date in Den Haag, waarvan zowel Waylon als Bibi een fotootje deelt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
'Gwyneth Paltrow gaat trouwen'

Gwyneth Paltrow en haar vriend Brad Falchuck gaan trouwen. De twee zijn verloofd, melden meerdere Amerikaanse media. Gwyneth zou al ruim een jaar geleden ten huwelijk zijn gevraagd.
Gwyneth en Brad hebben drie jaar een relatie. De actrice was eerder elf jaar getrouwd met Coldplay-frontman Chris Martin. Brad, een van de bedenkers van de serie Glee, scheidde op zijn beurt na een huwelijk van twaalf jaar van zijn eerste vrouw. Beiden hebben uit hun eerste huwelijk twee kinderen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Prinses Mako moet trouwen op 4 november

De Japanse prinses Mako trouwt op 4 november volgend jaar met Kei Komuro. Dat heeft het Keizerlijk Hofagentschap vandaag bekendgemaakt.

Het huwelijk wordt voltrokken in het Imperial Hotel in Tokio. Mako’s grootvader keizer Akihito is dan in de laatste maanden van zijn keizerschap. In het voorjaar van 2019 zou hij moeten kunnen aftreden.

Mako en Kei, die elkaar op de universiteit leerden kennen, maakten eerder dit jaar bekend trouwplannen te hebben. Anders dan in andere vorstelijke families, heeft het paar verder weinig in te brengen bij de planning van hun bruiloft. Dat is een zaak van het alles bepalende Hofagentschap dat ook tijd en plaats van het huwelijk vaststelde.

De huwelijksplechtigheid wordt voorafgegaan door een Nosai no Gi, een formele verlovingsceremonie die voorlopig gepland staat voor 4 maart 2018.
Relax we're all crazy, it's not a competition
beetjegek schreef:
05-11-2017 21:15
Gordon is laatst met zijn nieuwe vlam gezien in mijn geboortestad, ik weet de winnaar dus al. Ze liepen zoenend rond.

Vertel (desnoods in pb).

Of is dit een gevalletje interessant doen?
Door je laatste zin gaat beetjegek niet reageren denk ik ;-)
fientje1982 schreef:
24-11-2017 19:01
Door je laatste zin gaat beetjegek niet reageren denk ik ;-)

Haha. Nee, dat denk ik ook niet.
Maar word altijd zo moe van forumleden die in topics zoals dit koketteren met kennis die zij wel hebben en anderen niet.
Zeg dan niks.
Afbeelding
Het is officieel! Prins Harry gaat trouwen!!!

Het gehele bericht!

De Britse prins Harry gaat trouwen met actrice Meghan Markle. De 33-jarige prins en de 36-jarige actrice trouwen in de lente van 2018.
Dat maakte Clarence House maandag bekend.

Het stel heeft zich eerder in november verloofd. De familieleden van de twee waren al op de hoogte. Het stel zal gaan wonen in Nottingham Cottage in Kensington Palace.

Het stel heeft sinds eind 2016 een relatie. In oktober van dat jaar schreven Britse tabloids dat Harry de Amerikaanse actrice had leren kennen in Toronto, waar zij lange tijd woonde en hij aanwezig was bij de lancering van de Invictus Games. Kensington Palace wilde toen nog geen uitspraken doen over de relatie.

Een maand later kwam het Britse koningshuis echter met een officiële verklaring waarin werd gezegd dat Harry zich zorgen maakte over de veiligheid van zijn nieuwe vriendin. Daarmee werd de relatie bevestigd.

Met de verklaring wilde prins Harry duidelijk maken dat er wat hem betreft een grens was overschreden door sensatiebeluste media, aangezien Markle sinds berichten over hun vermeende relatie werd achtervolgd door paparazzi.

"Prins Harry weet dat de commentaren zullen zijn dat dit de prijs is die je betaalt voor het afspreken met een prins en dat het erbij hoort", zo viel onder meer te lezen in de verklaring. "Daar is hij het pertinent mee oneens: 'Het is geen spelletje. Het is haar leven en dat van mij.'"

Eerder getrouwd
Markle liet zich in september van dit jaar voor het eerst uit over haar relatie met de Britse prins. "We waren zes maanden aan het daten voordat het in het nieuws kwam", vertelde ze in een interview. "Al die tijd heb ik gewerkt. Het enige wat is veranderd, is hoe mensen naar mij kijken. Aan mij is niets veranderd."

Begin dit jaar spraken vrienden van Harry al de verwachting uit dat zijn verloving met Markle voor het einde van het jaar zou worden aangekondigd.

Prins Harry had eerder relaties met Chelsy Davy en Cressida Bonas. Markle was eerder getrouwd met filmproducent Trevor Engelson. De twee trouwden in 2011, maar scheidden in 2013 weer.
Yiehaa, weer een Royal Wedding!
Leuk voor ze en ik kijk nu al uit naar de jurk en de eerste kus op het balkon.
(jaja ik ben een sucker for romance).
Ja ik ga zeer weten ook kijken!
Bleeeeeurgh zo jammer dit. Kloon van zijn schoonzus. Jammer deze veilige keuze. Doe mij die blondines maar :proud:
Veilige keuze? Volgens mij hebben zij al heel wat discriminerende reacties achter de rug. En er zullen (helaas) nog veel meer komen.
Afbeelding

Officieel bericht :heart:
Star² schreef:
27-11-2017 11:25
Kloon van zijn schoonzus.
Nee hoor, zij is volgens mij véél minder braaf dan Kate. En veel mooier ook.
ik vind haar leuk!

Waar blijven de officiële foto's? :hyper:
Maleficent schreef:
27-11-2017 11:29
ik vind haar leuk!

Pfffff IK VIND haar een kloon van haar schoonzus.
Ja, dat snap ik ;)
Mooi :proud:
Leuk stel! :heart:
Maleficent schreef:
27-11-2017 11:19
Yiehaa, weer een Royal Wedding!
Leuk voor ze en ik kijk nu al uit naar de jurk en de eerste kus op het balkon.
(jaja ik ben een sucker for romance).
:love: :cheer2:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Kate doet niet onder voor meghan, vind ze allebei even knap op hun eigen manier.
Leuk stel, Harry en Meghan! Moet toch maar eens Suits gaan kijken geloof ik.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:50
Reden: spam
99.46% gewijzigd
Afbeelding

Dit vind ik dan weer wel een leuke foto ;-)
Maleficent schreef:
27-11-2017 11:29
ik vind haar leuk!

Zeker dat zij minder braaf is. En een kloon? De enige overeenkomst die ik zie is donker haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven