Verdrietige kerst

01-12-2017 09:16 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2017 14:52
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.15% gewijzigd
attribuutje schreef:
03-12-2017 13:15
Alleen met de kerst? En die 6 man die met je mee moet lopen om dat bord voor je kop vast te houden dan?

Man, man, man :facepalm: :facepalm: :facepalm:
:rofl:
There is always something happening, and it's usually right now
Sandman44 schreef:
03-12-2017 13:14
Wat ik eigenlijk niet begrijp en daarmee heb ik jullie hulp nodig. Hoe kan zij zeggen dat ze mij het beste wenst en veel geluk? Want toch maakt ze het uit. Dat maakt mij heel kwaad. Hoe kan je iemand het beste wensen en een nieuwe liefde maar zelf niet meer verder willen met die persoon? Ze lijkt zo lief maar ze is gemeen vanbinnen
Houd er toch mee op, je bent al door de mand gevallen en er is niemand die dit prutverhaaltje nog gelooft.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Sandman44 schreef:
03-12-2017 13:14
Wat ik eigenlijk niet begrijp en daarmee heb ik jullie hulp nodig. Hoe kan zij zeggen dat ze mij het beste wenst en veel geluk? Want toch maakt ze het uit. Dat maakt mij heel kwaad. Hoe kan je iemand het beste wensen en een nieuwe liefde maar zelf niet meer verder willen met die persoon? Ze lijkt zo lief maar ze is gemeen vanbinnen
Ze zegt: wij horen niet bij elkaar. Ik ga met iemand anders of in mijn eentje gelukkig worden. Dat gun ik jou ook.

Ze is heel volwassen.

Weet je, ik zou toch echt morgen de huisarts even bellen. Bespreek deze vragen daar eens, en vertel wat je allemaal gezegd en gedaan hebt.

Ik weet vrij zeker dat je dan niet meer alleen zult zijn met kerst. En met oud en nieuw.
Of het is nep of je bent knetter gek. Ik hoop het eerste.
Dit is niet nep. Ik hen alleen niemand om me heen om te vragen of het gedrag van mijn vriendin normaal is. Ik was veranderd en het ging goed. Één keer word ik boos omdat ze mij vals beschuldigd van liegen en ze maakt het uit. Dat snap ik niet
anoniem_359831 wijzigde dit bericht op 03-12-2017 15:24
0.41% gewijzigd
Sandman44 schreef:
03-12-2017 14:56
Dit is niet nep. Ik hen alleen niemand om me heen om te vragen of het gedrag van mijn vriend normaal is. Ik was veranderd en het ging goed. Één keer word ik boos omdat ze mij vals beschuldigd van liegen en ze maakt het uit. Dat snap ik niet
Dan snap je het lekker niet. Dikke pech.

Wat een enorme dommigheid zeg. Bizar.
Ze is zo gemeen boehoehoe maar toch kan ik niet zonder haar :fortune:
nounou
Sandman44 schreef:
Dit is niet nep. Ik hen alleen niemand om me heen om te vragen of het gedrag van mijn vriend normaal is. Ik was veranderd en het ging goed. Één keer word ik boos omdat ze mij vals beschuldigd van liegen en ze maakt het uit. Dat snap ik niet
O_o
:sarcastic:
Ja Grobbekuiken, dat vond ik ook wel een opvallende verschrijving :lightbulb:
nounou
En hoe komt het dat je niemand hebt?
Misschien omdat mensen je een naar onhebbelijk persoontje vinden?

Oh, en voor je weer met een herhaling op de proppen komt, beantwoord even wat vragen of zo, is wel zo netjes.

Dus....eerlijk geweest tegen de blauwe petten, of ben je jouw eigen gedreig en gestalk *poef* vergeten? Dat doen trollen soms weet je, zomaar ineens een belangrijk stukkie vergeten....
Sandman44 schreef:
Dit is niet nep. Ik hen alleen niemand om me heen om te vragen of het gedrag van mijn vriendin normaal is. Ik was veranderd en het ging goed. Één keer word ik boos omdat ze mij vals beschuldigd van liegen en ze maakt het uit. Dat snap ik niet
Ik zou aan je psychiater vragen waarom jij je gedraagt en denkt zoals je doet. Misschien heeft ze wel een passend pilletje voor je.

En vals beschuldigd van liegen? In je op gaf je zelf toe dat je liegt en dat dat normaal gedrag van je is.

Als dit niet nep is zou ik morgen de huisarts bellen en aangeven dat je geestelijke hulp nodig hebt "bij het verwerken van je vriendin's gedrag". Daar prikken ze dan vanzelf wel doorheen.
Sandman44 schreef:
Ik zou eerder de vraag aan mezelf stellen of het gedrag van jezelf normaal is.

Als dit echt niet nep is, zou ik morgen naar der huisarts gaan. Jouw gedrag is niet normaal, je hebt dringend hulp nodig!
Haar gedrag is normaal.
https://www.psycholoogopafstand.nl/?gcl ... 0oQAvD_BwE

Alsjeblieft TO!
Oke ik wil wel aan mezelf werken om mijn vriendin terug te krijgen maar waarom is mijn gedrag zo onacceptabel dan? Elke man wordt toch boos als hij zomaar zonder reden aan de kant wordt gezet?
Sandman44 schreef:
04-12-2017 07:41
Oke ik wil wel aan mezelf werken om mijn vriendin terug te krijgen maar waarom is mijn gedrag zo onacceptabel dan? Elke man wordt toch boos als hij zomaar zonder reden aan de kant wordt gezet?
Nee, niet elke man. Daarbij vind zij waarschijnlijk dat ze een verdomd goede reden heeft en wij allemaal met haar. Je bent gewoon 5 jaar te om jezelf zo te veranderen, dat ze je niet kwijt wilt. Door je gedrag de afgelopen 5 jaar heb je al je kansen verspeelt. Ze dumpt je niet om die ene leugen, maar omdat je de 5 jaar daarvoor ook al een eikel was. Dat was slechts de druppel. En met hoe je je nu gedraaid, weet ze in elk geval zeker dat ze de juiste keuze heeft gemaakt.

En niet elke man liegt tegen zijn vriendin. En niet elke man bedreigd zijn ex. Niet elke man stalkt zijn ex.

Jij bent een zeer bijzondere man.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
attribuutje schreef:
03-12-2017 13:15
Alleen met de kerst? En die 6 man die met je mee moet lopen om dat bord voor je kop vast te houden dan?

Man, man, man :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Geen bord. Hele Chinese muur, inclusief toeristen :facepalm:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Je bent niet zonder reden aan de kant gezet. En werken aan jezef doe je voor jezelf.
Waarom je gedrag onacceptabel is, is je hier meermaals uitgelegd.
Extra voorbeelden kun je in je leven zien, door je gedrag heb je geen vriendin meer en ook geen vrienden.
Boosheid lijkt me een normale reactie op het verbreken van een relatie door je partner. Het gaat er alleen om wat je met die boosheid doet. Je geeft zelf aan dat je voor een groot deel van de relatie door je eigen gedrag geen goede partner bent geweest voor je vriendin. Het is heel goed van je dat je dit inmiddels zelf hebt ingezien en dat je met je eigen gedrag aan de slag gaat. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ondertussen het vertrouwen bij je vriendin zo beschadigd is geraakt dat ze uit zelfbescherming niet meer met je verder wil. Het is haar goed recht om dat te besluiten. Met de boosheid die dat bij jou oproept zal jij moeten dealen, dat is niet haar verantwoordelijkheid. Zij zal ongetwijfeld met haar eigen gevoelens zitten.

Als ik je verhaal lees dan denk ik dat je vriendin het niet heeft uitgemaakt om jou pijn te doen of gemeen te zijn, maar omdat er bij haar te veel kapot is gegaan om zich nog prettig en geliefd te voelen bij je. Daar heb jij zelf een belangrijk aandeel in gehad, daarvoor mag je ook best boos op jezelf zijn.

Ga vooral door met werken aan jezelf en het worden van een betere partner, maar verwacht niet van je huidige ex dat veranderingen aan jouw kant haar nog over de streep gaan trekken. Je kunt er wel voor zorgen dat je in de toekomst een betere vriend kan zijn voor een nieuw iemand.

Kop op, je wilt beter en je kunt beter, maar je moet er wel flink mee aan de slag!
Heeft het zin om het wéér uit te leggen? Denk het niet, je wil het toch niet begrijpen, je loopt over van zelfmedelijden en wordt om elke scheet nijdig.
Ga dáár eens wat aan doen zou ik zeggen, aan dat ontploffingsgevaar van je.
Oke. Alleen het idee dat ik zo onbelangrijk voor haar ben geworden en ze gewoon verder gaat zonder mij. Afgelopen zaterdagavond is ze op stap geweest zag ik want haar auto was weg en via via zag ik op facebook dat ze met haar vriendinnen in de kroeg zat en de grootste lol had. Dat maakt mij woest.
Ik denk serieus dat je hulp moet gaan zoeken, je reageert buitensporig. Je stalkt, laat haar met rust. Ze wil je niet meer, lijkt mij duidelijk. Zij is bezig haar leven weer op te pakken, gewoon zonder jou en dat moet jij nu ook gaan doen.
Sandman44 schreef:
04-12-2017 08:53
Oke. Alleen het idee dat ik zo onbelangrijk voor haar ben geworden en ze gewoon verder gaat zonder mij. Afgelopen zaterdagavond is ze op stap geweest zag ik want haar auto was weg en via via zag ik op facebook dat ze met haar vriendinnen in de kroeg zat en de grootste lol had. Dat maakt mij woest.
Waarom? Zij heeft gewoon recht op haar eigen leven, daar heb jij echt helemaal niets mee te maken. Wanneer zij lol wilt hebben, dan mag en kan zij dat, ze heeft daar jouw toestemming echt niet voor nodig.

Stop met energie steken in zaken die je niet kan veranderen. Maar ga eens energie steken in je eigen gedrag. Want zolang jij je blijft focussen op je ex, kan jij niet helen en niet verder met je leven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Sandman44 schreef:
04-12-2017 07:41
Uit al je berichten is het echt niet zonder reden uit gegaan. En mocht je ergens boos om zijn, dan zou ik beginnen met boos op jezelf te zijn. Want ook JIJ hebt een aandeel in dit alles.

Want wanneer je in het echte leven net zo dramt en gelijk wilt krijgen als hier in dit topic, dan zou ik ook niets met je te maken willen hebben en geef ik je partner groot gelijk.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Sandman44 schreef:
04-12-2017 08:53
Leuk toch voor haar? Dat zou je ook moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven