Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 december 2017 om 20:31
maandag 4 december 2017 om 20:54
Moiren, het is natuurlijk niet zo dat, omdat jij, of wie dan ook, het niet vervelend of naar vindt het dan ook niet zo is. Ik vind dat je behoorlijk de norm aan het stellen bent, op deze manier. Ik vond de laatste trol zelf ook niet heel naar, maar wel heel raar, en ik kan me best voorstellen dat dat bij sommige mensen onder de huid kruipt.
We hebben allemaal andere gevoeligheden hierin, en andere levensgeschiedenissen.
nounou
maandag 4 december 2017 om 21:17
Ik vind het altijd zo typerend dat de piepers de norm wel mogen bepalen.zazamaenade schreef: ↑04-12-2017 20:54Moiren, het is natuurlijk niet zo dat, omdat jij, of wie dan ook, het niet vervelend of naar vindt het dan ook niet zo is. Ik vind dat je behoorlijk de norm aan het stellen bent, op deze manier. Ik vond de laatste trol zelf ook niet heel naar, maar wel heel raar, en ik kan me best voorstellen dat dat bij sommige mensen onder de huid kruipt.
We hebben allemaal andere gevoeligheden hierin, en andere levensgeschiedenissen.
Ik vind het veel erger dat er onder de niet trollers nog veel raardere mensen zitten.
(Iemand raar noemen is ook een norm stellen trouwens)
maandag 4 december 2017 om 21:18
En ook dat is wel eens vaker gebeurd.QueenArachnia schreef: ↑04-12-2017 20:59Nouja, ik vind trollen over het algemeen niet zo interessant maar zodra ik pb's krijg en er posts uit mijn naam geplaatst worden onder willekeurige topics heb ik daar toch wel een probleempje mee ja.
Ik vind het naïef om te denken dat je hier ‘veilig’ bent.
maandag 4 december 2017 om 21:32
maandag 4 december 2017 om 21:34
Ja, raar is een waardeoordeel, maar ik zeg dan ook dat ik dat vind, en ga niet lopen betogen dat het allemaal wel meevalt.
En wat jij raar vindt is voor mij misschien heel voorstelbaar, of redelijk normaal, en andersom.
Ik vond de toon "men moet niet zo zeuren" niet zo fijn.
Wat jij 'piepers' noemt, die mogen voor zichzelf bepalen wat ze doen of laten en hoe ze zich daarbij voelen. De 'afzeikers', om de andere groep dan maar even te benoemen, gaan maar fijn hun gang met elkaar, zoek een hobby, denk ik dan
zazamaenade wijzigde dit bericht op 04-12-2017 21:35
0.12% gewijzigd
nounou
maandag 4 december 2017 om 21:34
Rode curry
maandag 4 december 2017 om 21:36
Nee, nou niet gezellig gaan doen, dit moet even, vind ik
nounou