Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 december 2017 om 19:39
Precies mijn argumenten.
maandag 4 december 2017 om 19:41
anoniem_348934 wijzigde dit bericht op 04-12-2017 20:15
Reden: never mind...
Reden: never mind...
64.87% gewijzigd
maandag 4 december 2017 om 19:47
Ja precies dat. En ook met elkaar miss wel een beetje oppassen om niet overal trollen te zien (hoewel ik zo naïef ben dat ik ze nergens zie ook al struikel ik erover haha). Ik ben zelf pas nog uitgemaakt voor troll in een nieuw topic terwijl ik toch al meer dan 1200 Posts heb. Dacht ik ook wel even, WTF!?!
maandag 4 december 2017 om 20:08
Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
En qua controleren, zo zou je überhaupt al een heleboel spam, medisch advies-vragen en overduidelijke trollberichten kunnen ondervangen. Natuurlijk niet álle trollberichten, want het is ook wel eens niet direct duidelijk dat het nep is. Maar het is een begin...
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn uiteraard.
Don't waste your time or time will waste you.
maandag 4 december 2017 om 20:10
Ik ben het met je eens.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 20:08Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
En qua controleren, zo zou je überhaupt al een heleboel spam, medisch advies-vragen en overduidelijke trollberichten kunnen ondervangen. Natuurlijk niet álle trollberichten, want het is ook wel eens niet direct duidelijk dat het nep is. Maar het is een begin...
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn uiteraard.
maandag 4 december 2017 om 20:13
Nadeel van meer controle is dat er ook meer manuren nodig zijn. Dat betekent, of een betaald forum, of nog meer reclame.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 20:08Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
maandag 4 december 2017 om 20:19
Zo vaak mensen die er ‘s nachts doorheen zaten en zijn geholpen. Of vast zaten in hun jasje na een nacht stappen. Of een laars niet uitkregen. Of de wasmachine die het water naar buiten pompte.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 20:08Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
Zou wat zijn als zo’n doosje van een cm moet gaan bepalen of mijn verhaal waar genoeg is om gepost te mogen worden.
Als je zo kwetsbaar bent dat je oprecht van slag raakt door dit soort dingen is een forum misschien gewoon geen geschikt medium voor je.
maandag 4 december 2017 om 20:24
maandag 4 december 2017 om 20:25
Je was ook algemeen bedoeld.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 20:24Ik raak er niet door van slag hoor, als dat is wat je bedoelt.