Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik weet niet wat ik erger vind, introversie of empathie.
Bruise schreef:
04-12-2017 19:05
Welkom terug!
:sarcastic:
Fiddly, het is echt geen goed idee om nieuwe gebruikers geen topics en berichten te kunnen laten plaatsen totdat deze gecontroleerd zijn door een moderator.
Ten eerste, wat als de TO een urgente vraag heeft.
Ten tweede, waar moeten ze op controleren?
Bruise schreef:
04-12-2017 19:29
Fiddly, het is echt geen goed idee om nieuwe gebruikers geen topics en berichten te kunnen laten plaatsen totdat deze gecontroleerd zijn door een moderator.
Precies mijn argumenten.
Grobbekuiken_ schreef:
04-12-2017 17:16
Gadverdamme Sirius, creepy.... :-o
anoniem_348934 wijzigde dit bericht op 04-12-2017 20:15
Reden: never mind...
64.87% gewijzigd
Moiren’ schreef:
04-12-2017 19:39
Precies mijn argumenten.
Hoge drie :high5:
Weet iemand waar het topic over dat gepeste meisje van 7 is gebleven?
Of was dat ook een troll?
Bruise schreef:
Ja precies dat. En ook met elkaar miss wel een beetje oppassen om niet overal trollen te zien (hoewel ik zo naïef ben dat ik ze nergens zie ook al struikel ik erover haha). Ik ben zelf pas nog uitgemaakt voor troll in een nieuw topic terwijl ik toch al meer dan 1200 Posts heb. Dacht ik ook wel even, WTF!?!
alinea schreef:
04-12-2017 19:45
Weet iemand waar het topic over dat gepeste meisje van 7 is gebleven?
Of was dat ook een troll?
Ja
Moiren’ schreef:
04-12-2017 19:49
Ja
Niet te geloven :facepalm:
Is de gepensioneerde dame die vrijwilligerswerk doet in het gemeentehuis een troll? Want dan heb ik er eindelijk eentje herkend en ga ik niet reageren..
Dat is geen trol.
Moiren’ schreef:
04-12-2017 19:49
Ja
Je had inderdaad gelijk.
Ik dacht eerst nog dat het echt was.
Ik word echt te oud.
Bruise schreef:
Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
En qua controleren, zo zou je überhaupt al een heleboel spam, medisch advies-vragen en overduidelijke trollberichten kunnen ondervangen. Natuurlijk niet álle trollberichten, want het is ook wel eens niet direct duidelijk dat het nep is. Maar het is een begin...

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn uiteraard.
Don't waste your time or time will waste you.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-12-2017 20:08
Wat voor vraag zou er zo urgent moeten zijn dat het per sé direct op een forum moet dan? Als ik bijvoorbeeld echt een superurgente vraag heb, raadpleeg ik Google of een of ander medium. Als ik iets heb meegemaakt waar ik advies over wil, kan dat best een paar uurtjes wachten.
En qua controleren, zo zou je überhaupt al een heleboel spam, medisch advies-vragen en overduidelijke trollberichten kunnen ondervangen. Natuurlijk niet álle trollberichten, want het is ook wel eens niet direct duidelijk dat het nep is. Maar het is een begin...

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn uiteraard.
Ik ben het met je eens.
FiddlyDiddlyDoo schreef:

Nadeel van meer controle is dat er ook meer manuren nodig zijn. Dat betekent, of een betaald forum, of nog meer reclame.
alinea schreef:
04-12-2017 19:56
Niet te geloven :facepalm:
Waarom niet?
Het was overduidelijk.
Moiren’ schreef:
04-12-2017 20:16
Waarom niet?
Het was overduidelijk.
Voor mij niet, zat me steeds op mijn werk af te vragen of het goed ging met dat meisje.
FiddlyDiddlyDoo schreef:

Zo vaak mensen die er ‘s nachts doorheen zaten en zijn geholpen. Of vast zaten in hun jasje na een nacht stappen. Of een laars niet uitkregen. Of de wasmachine die het water naar buiten pompte.

Zou wat zijn als zo’n doosje van een cm moet gaan bepalen of mijn verhaal waar genoeg is om gepost te mogen worden.

Als je zo kwetsbaar bent dat je oprecht van slag raakt door dit soort dingen is een forum misschien gewoon geen geschikt medium voor je.
Ik heb meer posts over de trol gelezen dan van de trol zelf. Staffen, negeren en klaar toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-12-2017 20:20
Ik heb meer posts over de trol gelezen dan van de trol zelf. Staffen, negeren en klaar toch.
Precies.

En ook mensen zien voeren die dan later gaan zitten jammeren.
Klopt Nouschi, maar op zich is het wel leuk om te brainstormen over hoe je trollen kunt voorkomen. Maar als jullie dat als vervelend ervaren dan stop ik er mee :$
Moiren’ schreef:
04-12-2017 20:19
Als je zo kwetsbaar bent dat je oprecht van slag raakt door dit soort dingen is een forum misschien gewoon geen geschikt medium voor je.
Ik raak er niet door van slag hoor, als dat is wat je bedoelt.
Je kan het niet voorkomen.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-12-2017 20:24
Ik raak er niet door van slag hoor, als dat is wat je bedoelt.
Je was ook algemeen bedoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven