Prijzen winnen.
donderdag 16 november 2017 om 18:29
Ik houd ervan; wedstrijden. Prijswinnen van grote retailketens. Like en deel acties op facebook, enz.
Hebben jullie weleens wat gewonnen? Ik heb nog nooit iets groots gewonnen( iemand wel??) . Wel een gratis product bij de kapper met een like en deel. Gratis ijsje bij de NS. Iets is beter dan niets
.
Hebben jullie weleens wat gewonnen? Ik heb nog nooit iets groots gewonnen( iemand wel??) . Wel een gratis product bij de kapper met een like en deel. Gratis ijsje bij de NS. Iets is beter dan niets
vrijdag 17 november 2017 om 00:47
Ooit 1 x meegedaan aan een belspelletje. Ik weet nog dat het antwoord "kaas" was. 250 gulden gewonnen.
Vroeger met een prijsvraag. Maak de volgende zin af: ik eet vis omdat.... het moet van mijn ouders. Ik won een vispakket van de viskraam
En met een tekenwedstrijd wel eens wat, een kaartje naar de okkie sturen een mooie grote knuffel, ect.
Ik ga nu even een jurk winnen voor een vriendin op fb
Vroeger met een prijsvraag. Maak de volgende zin af: ik eet vis omdat.... het moet van mijn ouders. Ik won een vispakket van de viskraam
En met een tekenwedstrijd wel eens wat, een kaartje naar de okkie sturen een mooie grote knuffel, ect.
Ik ga nu even een jurk winnen voor een vriendin op fb
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
vrijdag 17 november 2017 om 08:29
kookboek bij koffietijd gewonnen mét handtekening
, een safarichef van cadac via ANWB winactie en een campingstoel (lafuma) bij een kampeerwinkel .. en lang lang lang geleden eens geld gewonnen bij de bank giro loterij (was nog in de gulden tijd, 2500 gulden (ging nog belasting af) ). Ik doe via Facebook niet mee met die klik en win dingen
vrijdag 17 november 2017 om 08:57
Wow, RB, St. Maarten is wel heul erg gaaf!
Ik doe nu niet zoveel meer mee aan wedstrijden, maar ik heb wel veel gewonnen.
Vroeger vaak met kleurwedstrijden en zo, later met allerlei andere gratis acties.
O.a. een hangmat, een Ugly Betty-pakket, een abonnement op Marie Claire (met een beautypakket), een bordspel, een nagellakset, diverse (kook)boeken, dvd's, een paar leren slippers, diverse cadeaubonnen en nog veel meer. Ik vond het sowieso gaaf als ik iets won, mijn moeder wat minder (toen ik nog thuis woonde), want zij werd meestal om half 8 door de pakketbezorger uit bed gebeld.
Het enige dat ik jammer vond was dat sommige mensen jaloers werden. Ik had op een gegeven moment een hele goede periode en toen was het vaak raak met kleine prijsjes (een kleine cadeaubon, een lipgloss ed). Ik vertelde dat dan superblij op mijn werk en toen ik even wegliep hoorde ik één collega zeggen, dat ze het maar stom vond dat ik die prijzen niet met haar deelde.
Ik vond dat zo raar, het was geen taart of iets dat ik zelf niet gebruikte/wilde en we waren gewoon collega's.
Ik doe nu niet zoveel meer mee aan wedstrijden, maar ik heb wel veel gewonnen.
Vroeger vaak met kleurwedstrijden en zo, later met allerlei andere gratis acties.
O.a. een hangmat, een Ugly Betty-pakket, een abonnement op Marie Claire (met een beautypakket), een bordspel, een nagellakset, diverse (kook)boeken, dvd's, een paar leren slippers, diverse cadeaubonnen en nog veel meer. Ik vond het sowieso gaaf als ik iets won, mijn moeder wat minder (toen ik nog thuis woonde), want zij werd meestal om half 8 door de pakketbezorger uit bed gebeld.
Het enige dat ik jammer vond was dat sommige mensen jaloers werden. Ik had op een gegeven moment een hele goede periode en toen was het vaak raak met kleine prijsjes (een kleine cadeaubon, een lipgloss ed). Ik vertelde dat dan superblij op mijn werk en toen ik even wegliep hoorde ik één collega zeggen, dat ze het maar stom vond dat ik die prijzen niet met haar deelde.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 17 november 2017 om 13:08
vrijdag 17 november 2017 om 13:54
vrijdag 17 november 2017 om 14:02
Toen ik klein was, strijkkralenwedstrijd bij de lokale speelgoedwinkel. Bijna iedereen was al opgenoemd, iedereen kreeg prijzen, en ik stond daar maar te hopen dat ze me niet vergeten waren, lichtelijk jaloers op degenen die al prijzen hadden gekregen.
Toen kwamen ze bij de top 3 uit. Bleek ik de tweede prijs te hebben gewonnen! Een Ministeckdoos van een vos.
Toen kwamen ze bij de top 3 uit. Bleek ik de tweede prijs te hebben gewonnen! Een Ministeckdoos van een vos.
dinsdag 5 december 2017 om 11:24
Een pony..
bij ons in de buurt was vroeger een festival, waar 2 keer per jaar een pony werd verloot... ik heb als kind meegedaan (koste toen 7 gulden ofzo) en won hem. Gelukkig hadden wij een gedeeld weiland waar hij op kon staan, maar achteraf natuurlijk te gek voor woorden dat je zo`n dier even kunt winnen.
dinsdag 5 december 2017 om 11:43
Niet gewonnen, maar aan de andere kant gezeten: wij hadden met onze vereniging een kleurwedstrijd georganiseerd. Heel veel kleurplaten uitgedeeld op een lokale braderie (het hoogtepunt van het jaar in dat dorp). De winnares (meisje van een jaar of 8) glunderde helemaal toen we haar later vertelden dat zij gewonnen had. We zijn langs geweest, foto voor de pers erbij, set stiften overhandigd. Ze straalde echte van trots.
We hebben nooit bekend gemaakt dat ze de enige was die de kleurplaat had ingestuurd.
We hebben nooit bekend gemaakt dat ze de enige was die de kleurplaat had ingestuurd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
dinsdag 5 december 2017 om 11:55
Ik heb ook een keer iets gewonnen met een slagzin die totaal geen reclame was voor het bedrijf. Het was wel een leuke prijs: een cd-speler
dinsdag 5 december 2017 om 12:00
De allermooiste prijs was toch een verblijf en tickets voor Disneyland Parijs.
De kinderen waren zó blij! Ze waren nog nooit in Disney geweest, en ze hebben het er nog steeds over dat dat de mooiste tijd van hun leven was
Verder heb ik wel eens een plant gewonnen, 2 kaartjes voor de bioscoop, een paar cd's, een vlaai van de bakker en dan vergeet ik denk ik nog wel wat.
De kinderen waren zó blij! Ze waren nog nooit in Disney geweest, en ze hebben het er nog steeds over dat dat de mooiste tijd van hun leven was
Verder heb ik wel eens een plant gewonnen, 2 kaartjes voor de bioscoop, een paar cd's, een vlaai van de bakker en dan vergeet ik denk ik nog wel wat.
dinsdag 5 december 2017 om 12:03
Ach gos, dat stralende koppie...AnnA_C schreef: ↑05-12-2017 11:43Niet gewonnen, maar aan de andere kant gezeten: wij hadden met onze vereniging een kleurwedstrijd georganiseerd. Heel veel kleurplaten uitgedeeld op een lokale braderie (het hoogtepunt van het jaar in dat dorp). De winnares (meisje van een jaar of 8) glunderde helemaal toen we haar later vertelden dat zij gewonnen had. We zijn langs geweest, foto voor de pers erbij, set stiften overhandigd. Ze straalde echte van trots.
En wat niet weet wat niet deert toch
dinsdag 5 december 2017 om 12:14
O dat gevoel ken ik van loterijen op braderieën en zo, Goede doelen of gewoon voor de vereniging en dan staat er een bekende bij, zodat je je wel verplicht voelt om te kopen. En dan maar hopen dat je niet met die afgrijselijke vaas afgescheept wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert