Geen initiatief

05-12-2017 16:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,

Ik weet niet of dit topic al bestaat, vandaar een nieuwe.

Situatie:
In het begin van onze relatie nam mijn man wel geregeld initiatief tot sex, met de jaren is dat minder geworden.

Het meeste initiatief komt altijd van mijn kant. Ik heb het vaker ter sprake gebracht en dan veranderde het voor een tijdje, maar het duurde niet lang voordat de oude gewoontes het weer overnemen.

Laatst hadden we het er weer over, na bijna 10 jaar samen zijn weet hij nog steeds niet hoe dat hij initiatief moet nemen. Het lijkt wel alsof hij bang is. Geen idee waarvoor.

Als ik het op de man af vraag, is hij niet bang. Dus ik weet het ook niet meer. Hij geeft aan dat hij me nog aantrekkelijk vindt, wat houdt hem dan tegen?

Seks is voor mij niet het belangrijkste in een relatie. Maar bij initimeit in het algemeen -knuffelen,zoenen- moet ik altijd het initiatief nemen.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat doe ik fout? Wat kan ik doen?
Wijst hij je af als je om een knuffel of een zoen komt?
die ik wilde bestaat al...
Bij een zoen niet, bij een knuffel, knuffelt hij niet altijd terug, tenzij dat ik erom vraag.
Misschien houdt hij nou eenmaal niet zo van fysiek contact, Maar houdt hij wel heel veel van jou.
Ik snap wel dat je het leuk vindt als hij een keer initiatief neemt hoor, maar misschien zit het er bij hem van nature niet in.
Those who don’t believe in magic will never find it
dropfruitje schreef:
05-12-2017 16:43
Misschien houdt hij nou eenmaal niet zo van fysiek contact, Maar houdt hij wel heel veel van jou.
Ik snap wel dat je het leuk vindt als hij een keer initiatief neemt hoor, maar misschien zit het er bij hem van nature niet in.
Het zou idd kunnen dat hij er niet zo van houdt, maar dan had hij dat in het begin niet moeten doen, daarnaast als het zo is, kan hij het ook aangeven als ik het aan hem vraag.

Ik twijfel er niet aan dat hij veel van mij houdt. Maar naast het horen, is het ook fijn om het daadwerkelijk te voelen.
geef hem n paar borrels dan breekt t ijs 😉
Verras hem een keer. Bijvoorbeeld als hij thuis komt heb je schaarse (of helemaal geen) kleding aan. Grote kans dat hij je dan wil.
Hij vindt je wel aantrekkelijk, maar wordt niet geil van je.

Aan wie dat ligt (als je daar al van kunt spreken) kun je alleen samen uitzoeken.

Tijd om uit jullie comfortzone te komen, TO.
Pik je zijn signalen wel op als hij zin heeft? Soms zenden mensen heel verschillende signalen uit en begrijp je elkaar daarom niet. Vaak stoppen partners met initiatief nemen omdat ze vaak afgewezen zijn in het verleden. Misschien hebben jullie zo'n periode achter de rug?
Misschien lopen jullie bioritmen niet synchroon en heeft hij zin op andere tijden dan jij?

De enige oplossing is praten, praten praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven