Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
prada schreef:
06-12-2017 09:41
Rustig aan dan vandaag Hal. :there:
Ja, arts nam me gelukkig serieus. Ik ben wezen bloedprikken (poli zit in zelfde gebouw) en moet vrijdag bellen voor de uitslag. Als daar niks geks uitkomt, gaat hij meer lichamelijk onderzoek doen. Hij vermoedt een virus, welke precies weet hij nog niet.
Drackie schreef:
06-12-2017 10:55
Wat leuk Aviv! Nog leuke cadeaus gehad?
Jazeker! Het leukste cadeau was wel de dvd van Red Dwarf XII, een humoristische science fiction serie van de BBC. Dus na het uitpakken van de cadeautjes en het binge-pepernoteneten was het daarna binge-dvd-kijken.
Hoera, ik heb een sollicitatiegesprek! :D
Bij een vrijwilligerswerk wat ik in verleden ook al gedaan heb, jobcoach keurt het goed. Dus als ik aangenomen word, heb ik minder/geen gezeur van UWV meer!!
:D
Party
Joepie Hawelry, goed zeg, ik hoop dat je gelijk aangenomen wordt in een leuke werkomgeving!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt superleuk Aviv!
En Hawelry, geweldig! Ik hoop dat je wordt aangenomen!

Wat een gare kutdag is dit. Ik heb de hele dag niks gedaan en net geslapen. Het lukte gewoon niet vandaag ofzo, en ik baal van mezelf. Ik voel me echt blegh.
Hawelry, ik wens je succes en hoop dat je je plekje vindt.

Vind het jammer dat de dag alweer voorbij is, had nog graag een aantal dingen gedaan, maar de winkels gaan zo dicht.

Denk dat ik voor eten iets bestel, zit te twijfelen tussen een pizza en spareribs, beide lekker.

Hebben jullie een advies voor iets leuks op tv? Ik kan niets vinden.
Oehh spareribs, lekker. Die ga ik van het weekend halen. Er staat hier in zowat ieder dorp een kippenkraam in de weekenden. Met gebraden kippetjes, gebakken aardappeltjes en spareribs.
Ik eet er dan wel twee dagen van want zo'n hele streng kan ik niet op.
Alle reacties Link kopieren
De kerstspullen zijn naar beneden gehaald (was nog wel even zoeken) en ik heb het bureau op zolder opgeruimd. Het is een begin! Morgen kan ik in elk geval zonder al teveel moeite het huis kerstklaar maken. En ik kan de zolder gaan gebruiken als schrijfplekje. Ik wil nog wel verder met opruimen daar, maar ik kan er nu in elk geval zitten.

Hoewel, ik heb nog geen bureaustoel. :P Dat wordt voorlopig maar een stoel van de eettafel.
Goedemorgen Roepers, iedereen lekker geslapen? Leuke plannen voor vandaag?
Goedemorgen Prada, hoe gaat het met jou?

Ik heb slecht geslapen, man heeft me wakker gehouden en niet op een leuke manier.
Plan is de wc's schoon te maken, maar eerst even grote mok groene thee.

Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik heb heerlijk geslapen alleen moest ik te vroeg opstaan 7:00u om mijn zoontje naar school te brengen(groep 5)
Hij sliep om 7:30u nog steeds (in weekend altijd 6:30u al springlevend :-x )
Heb hem nu dus wakker moeten maken.
Nadat ik hem op school gebracht heb ben ik nog naar de Zeeman gegaan voor een nieuwe muts voor hem te kopen want die van vorig jaar was kapot. Gelukkig vond ik er een voor 2 euro en ook nog een donkerblauwe met zoeen bolletje bovenop wat hij zo leuk vindt :-D
Verder nog wat nieuwe ondergoed voor hem gekocht is ook lekker goedkoop daar en zit goed.
Net toen ik thuis kwam de wasmachine aan gezet met kleding en toen wilde ik eigenlijk de afwas gaan doen maar had ik er opeens totaal geen zin in en ben lekker op de bank gaan liggen :lol:
Vanmiddag moet ik gaan werken en heb al gister een magnetronmaaltijd gekocht voor op werk vanavond te eten lasagne.
Als ik de wind hoor buiten heb ik eigenlijk meer zin om lekker thuis te blijven Netflix kijken ipv naar mijn werk te gaan maar zal wel moeten..
En nu net alle sinterklaasversiering opgeruimd en in de plaats al wat kerstversiering gezet. De kerstboom zet ik dit weekend op samen met mijn zoontje want dat vindt hij altijd superleuk om te doen.
anoniem_356311 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 12:58
8.74% gewijzigd
Vandaag op mijn werk: verder debuggen met mijn code, twee modellen moeten min of meer hetzelfde opleveren, maar dat doet het nu niet. Waarom niet? Terwijl de code de data inleest, om naar het breakpoint in de code te gaan heb ik tijd om dit te typen.
Aan het begin van de middag naar een paar lezingen en daarna ben ik vrij. Ik moet nog even de stad in, lekkere warme laarsjes ophalen die ik besteld heb. Daarna naar fitness.
Ik hoop dat het niet te hard regent en stormt, want ik doe alles op de fiets en je waait zo weg hier met harde wind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanmiddag thee drinken met mijn schoonvader en mijn schoonzusje appte net of ze zal komen eten, dus dat is ook gezellig. Dan moet ik nog wel een beetje opruimen hier en boodschappen doen, dus dat wordt een bezig dagje. Ik wil ook het huis nog kerstklaar maken, maar geen idee of ik daar nog aan toe ga komen. Anders wordt dat morgen.
Ben al uren op maar het lukt me niet om echt wakker te worden, vervelend zo'n dag. Dit wordt dus een gare dag,nou ja, ik heb geen verplichtingen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb weer de halve ochtend niks gedaan, en dat zal niet beter worden vermoed ik. Het is trutweer en ik heb het vierde deel van de schaduw van de wind onder handen, Vanavond naar vrienden , daar speel ik een rollenspel mee, en als dat snel afgelopen is doen we daarna nog een bordspel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@ Ha Cateau, hier ook een gare dag. Wil maar niet fit worden. Wat heb je nu gisteren gegeten? Spareribs of pizza
@Drackie, fijne dag met je familie
@Sunny, wekom. Drukke dag zo te lezen, succes.
@Hal , brakke dag haha. Ik ga maar naast Cateau liggen, zitten, hangen.
@Aviv, ook een drukke dag. Denk je ook aan jezelf.

Moest bedenken wat ik ga eten vanavond? Het wordt spinazie, puree en vissticks. Jullie al een idee?

Ik mis Sonja, die ging op vakantie naar Terschelling en daarna is ze niet meer op Viva geweest. Sonja :shout:
Hoi Prada, het is pizza geworden een hele grote, dus dat eet ik vandaag weer.

Kom maar bij mij op de bank hangen dan kunnen we de slappe lach oproepen, daar is het een goede dag voor.
Cateautje schreef:
07-12-2017 14:14
Hoi Prada, het is pizza geworden een hele grote, dus dat eet ik vandaag weer.

Kom maar bij mij op de bank hangen dan kunnen we de slappe lach oproepen, daar is het een goede dag voor.
Ha dat gaan we eens een keer doen. Lijkt me leuk. Samen de slappe lach krijgen, zetten we Mr. Bean wel op. Lekker pizza, tenminste dat vond ik voor de operatie, nu vind ik er niet veel meer aan.
prada schreef:
07-12-2017 14:20
Ha dat gaan we eens een keer doen. Lijkt me leuk. Samen de slappe lach krijgen, zetten we Mr. Bean wel op. Lekker pizza, tenminste dat vond ik voor de operatie, nu vind ik er niet veel meer aan.
Mr. Bean is altijd leuk.

De volgende keer worden het weer spareribs want ik heb niet echt gesmikkeld van de pizza, ook mij begint het te vervelen en het is niet eens zo goed voor me ook, veel teveel koolhydraten, dus slecht voor mijn bloedsuiker.
De nieuwe schoenen ophalen is gelukt en ben bijna droog thuisgekomen. Het was wel vies koud.
Toen ik thuis kwam, klaagde mijn zoon erover dat de hele gang vol staat met schoenen en schoenendozen, gek genoeg al voordat ik zei dat ik nieuwe schoenen had gekocht. Ik heb samen met hem (het goede voorbeeld gevend) zijn en mijn oude schoenen opgeruimd.
Daarna moest ik nog even werkmail beantwoorden en nu zit ik het moment uit te stellen dat ik de kou weer in moet om naar fitness te gaan. Maar als ik niet naar fitness ga, word ik zo stijf als een plank!
Ik zit al een poosje mijn huis in gedachten opnieuw in te richten zodat er plek komt voor een hometrainer. Lekker thuis voor de buis kilometers wegtrappen als het buiten prutweer is. Het probleem is alleen, mijn dochter is het huis uit, maar haar spullen nog lang niet! Ze heeft nu twee kamers vol spullen, één thuis en een studentenkamer. Nog een paar jaar, dan is ze afgestudeerd, hopelijk vind ze dan een baan die voldoende verdient voor een huis met meer dan één kamer.... Dus voorlopig kan ik fluiten naar die ruimte.

Ik ben benieuwd of mijn zoon na de gang nu ook zijn eigen kamer op gaat ruimen. Hij beloofde van wel, we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
Het huis is schoon en de boodschappen zijn gedaan. De kerstspullen niet meer aan toegekomen en had ook geen zin meer. Nu bij schoonfamilie en zometeen naar huis, koken (het wordt risotto, hoewel ik gewoon kip met sperziebonen eet) en eten met man en schoonzusje. Lekker dagje.

Morgen komt mijn zus even langs en ‘s avonds met schoonfamilie kaasfonduen. Mag eigenlijk niet van mijn dieet, maar ik ga het toch doen. Zoooveel zin in! :cheer2: Ik :heart: kaasfondue! En dan denk ik eindelijk wel het huis kerstklaar maken. Ik heb wel de boom alweer opgeruimd, ik had er gratis eentje opgehaald via de weggeefhoek, maar hij is al zeker tien keer omgevallen met dank aan de kittens. Dus maar een jaartje zonder boom.
Alle reacties Link kopieren
Wil best bankhangen maar die Mr Bean sla ik over, echt niet aan mij besteedt
Rollenspel gaat wegens ziekte niet door, dus dat wordt een bordspel, Aardappelen spruitjes en vlees staan op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
07-12-2017 17:20
maar hij is al zeker tien keer omgevallen met dank aan de kittens. Dus maar een jaartje zonder boom.
:cat: Wij hebben nog nooit een boom of andere 'kerstversiering' in huis gehad. Vinden we gewoon niets aan. Man koopt elk jaar 1 maf feestdagen-ding. Dit jaar kwam hij thuis met een grote opblaassneeuwman.... Die heeft welgeteld een uur geleefd.... 2 kittendondertjes schrokken zich een hoedje toen dat ding plots pffffffffffffffff deed na hun aanval. Man mocht dus een tweede keer 'iets' verzinnen. Dat werd een kitch heliumballon kerstman met twee 'linten' met verzwaarde voetjes als benen. Dat is een hit! De katjes jagen dat ding het hele huis door en hebben wilde pret!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jawel, het is me gelukt, ik ben wezen fitnessen! Ik was half verzopen toen ik aankwam (wat 'n bui!) en moest een vies nat regenpak aantrekken op de terugweg, maar het was de moeite waard! Elk spiertje is weer gerekt en gestrekt.

Kerstversiering, daar moet ik nu ook weer over na gaan denken. De platenspeler die door mijn kinderen is herondekt staat in het hoekje waar normaal de kerstboom staat. Opties zijn dus, platenspeler weer naar zolder voor de kerst, een ander plekje voor de kerstboom zoeken of gewoon geen kerstboom dit jaar.

Voor katteneigenaars met een kerstboom:
Simon's cat Santa Claws: https://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
07-12-2017 18:44
Jawel, het is me gelukt, ik ben wezen fitnessen! Ik was half verzopen toen ik aankwam (wat 'n bui!) en moest een vies nat regenpak aantrekken op de terugweg, maar het was de moeite waard! Elk spiertje is weer gerekt en gestrekt.

Kerstversiering, daar moet ik nu ook weer over na gaan denken. De platenspeler die door mijn kinderen is herondekt staat in het hoekje waar normaal de kerstboom staat. Opties zijn dus, platenspeler weer naar zolder voor de kerst, een ander plekje voor de kerstboom zoeken of gewoon geen kerstboom dit jaar.

Voor katteneigenaars met een kerstboom:
Simon's cat Santa Claws: https://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo
:heart: Oh heerlijk een platenspeler! Man (werkt in de muziekbusiness) trekt nog steeds de haren uit zijn hoofd dat hij die zo'n 15 jaar geleden weggedaan heeft omdat hij 'alles' gedigitaliseerd had. Zijn platen staan in dozen in de box en ik bedenk nu dat ik hem voor Kerst zo'n ding cadeau kan doen (nadat ik advies bij een van zijn collega's gevraagd heb over welke te kopen)! Met dank aan Aviv!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven