Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
09-12-2017 21:06
Ik heb meestal last van nachtmerries als ik te warm lig.
Maar als ik het koud heb slaap ik niet, dus het gebeurt nogal eens dat ik halfweg de nacht wakker word uit een droom, dekbed van bed gooi (ik heb zo'n 4 seizoenendekbed dus wat je aan elkaar kunt klikken, maar die heb ik apart in overtrekken zitten) en verder slaapmet meestal toch minder nare dromen
Oh dank, ik kan wel eens kijken of dat verschil uitmaakt. Ik kan inderdaad ook niet slapen in de kou, en ik heb geen verwarming op mijn slaapkamer, dus ik heb de elektrische deken altijd lekker hoog. Misschien toch maar een standje lager proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een film gekeken terwijl man de keuken opruimde. Zo lief. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Truste mensheid!
Hier ligt al een dik pak sneeuw. Ziet er gezellig uit maar ik ben blij dat ik er niet doorheen hoef.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook behoorlijk wit, hoef vanmiddag alleen even naar het buurthuis wegens schilderexpositie van de club waar een vriendin schildert, en dat is zo'n 100 meter verder, dus dat is te doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hier blijft de sneeuw niet liggen gelukkig. Ik heb er echt een hekel aan. Vanmiddag heeft mijn moeder een concert van haar koor en ik ben daarnaar op weg. Het is dat ze heel graag wil dat we er allemaal bij zijn, maar ik heb echt helemaal geen zin. Ik vind koren toch vooral leuk voor de mensen die eraan mee doen, maar ernaar luisteren vind ik niets. En dat vond ik ook al toen ik zelf in een koor zong. :P
Heb al 2 keer bij het raam naar neerdwarrelende sneeuwvlokken staan kijken. Wat is dat toch heerlijk ontspannend, zoals de vlokken langzaam naar beneden komen, zo komt de geest helemaal tot rust. Heerlijk, dat kan ik heel lang volhouden en van genieten. :proud:
Ik heb vandaag twee keer 3.7 km gelopen, naar de kerk (waar ik in het kerkkoor zing) en weer terug. Ik had me al voorgenomen, als er morgen sneeuw ligt, ga ik lopen. Ik hou niet van fietsen in de sneeuw en dan kan ik mooi mijn lekker lopende schoenen uitproberen op een langere afstand. Toen ik vanmorgen opstond, was er nog geen vlok te bekennen en ik kon makkelijk fietsen. Maar ja, die lekkere schoenen hè, dus ik ben gaan lopen. Op de terugweg had ik daar bepaald geen spijt van, wat lag er een pak sneeuw! Dat zou heel wat gesjor geweest zijn op de fiets.
Het was een heerlijke weg terug, met èchte knierpsneeuw. Ik zag ook veel glunderende gezichten, van mensen die van de sneeuw genoten. Maar die zaten niet in auto's die alle kanten opgleden.
Iemand gooide me nog op een vriendelijke manier een zachte sneeuwbal toe met de woorden: "Merry Christmas". Zo voelde het wel!
Het enige waar ik spijt van had, was dat ik geen regenbroek bij me had, want mijn benen werden op den duur nat en koud, onthouden voor de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het koor ging wel. Het voorprogramma was alleen wel heeel saai. Nu bij mijn ouders, ik slaap hier vannacht en morgen ga ik met mijn moeder naar de kerstmarkt in De Boet. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lekker in de knerpsneeuw gelopen. Echt met niets te vergelijken, de eerste keer in de winter dat je dat geluid weer hoort. Was wel koud, maar lekker koud en daarna is het heerlijk om weer warm(er) binnen te zijn.
Everything you see I owe to spaghetti!
Drackie schreef:
10-12-2017 12:40
Ik vind koren toch vooral leuk voor de mensen die eraan mee doen, maar ernaar luisteren vind ik niets. En dat vond ik ook al toen ik zelf in een koor zong. :P
Dat heb ik ook wel een beetje. Een koor moet heel wat beter zingen dan mijn koor en ikzelf, anders denk ik: dat kan ik ook, ik wil meedoen!
Goedenavond maisjes. Ik ben al de hele dag zoooo moe. Vanmiddag nog even geprobeerd een dutje te doen maar dat lukte niet dus ik rek het tot een uur of 11 en dan duik ik erin.
Ik moet zo op de fiets naar m'n werk brrrr. Gelukkig heeft het hier niet gesneeuwd vannacht.
Vanmiddag gaat hef wel sneeuwen heb ik begrepen.
Fijne dag allemaal, zonder gebroken benen enzo :mrgreen:
Het sneeuwt hier flink door en ik ben maar vroeger van mijn werk naar huis gegaan dan normaal. Overal waar vanmorgen netjes geveegd was, ligt nu weer een heel pak. Ik heb over de sneeuw gefietst en ik vind het heel flink van mezelf dat ik dat durfde. Ik fiets veel, maar met rare weersomstandigheden ben ik geen held.
Gelukkig hoef ik er vanavond niet op uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn moeder bij De Boet. :cheer2: Superleuk. Straks nog met de trein terug naar huis, ik hoop maar dat dat goedkomt, haha.
drackie wijzigde dit bericht op 11-12-2017 19:44
0.75% gewijzigd
Hallo :hello:

Terug uit Zeeland, al een lange tijd, op tijd gaan rijden gelukkig.

Nu worden we in het dorp ingesneeuwd
best romantisch :-$

Mijn ouders zijn dit weekend op vakantie vertrokken (Thailand, ik ben zo jaloers, kom er graag, veel betere temperatuur ook) maar ik en man gaan op de hond van hun passen... Dit weekend deed zus dat, maar nu door de sneeuw kan ze de hond niet bij ons 'dumpen' want de weg richting hofje wordt slecht gestrooid, zeker met deze storm.
Ach, dan maar morgen he.


Weekend was heel leuk. :heart:
Wel kleine ''ruzie'' gehad, dat man gewoon begon met lopen (in Brugge) zonder mij te zeggen waarheen we gaan, ja hallo, overleg eerst even enzo???? Dat was snel goedgepraat, dus ach. :) Was romantisch weekend. Goed voor je huwelijk enzo :proud:
Alle reacties Link kopieren
Net thuis ook al was t maar een ritje van een half uur, normaal 15 minuten. Geen winterbanden maar gewoon rustig gereden, valt me positief op dat iedereen rustig aan doet. Hoop dat jullie ook veilig thuis komen/zijn! 🤗
Bimzarellio...what else
Vanmorgen voor de grote sneeuwval even een boodschapje gedaan en op de terugweg viel er harde bevroren sneeuw dat als glas in mijn ogen viel, ik kon op een gegeven moment niets meer zien en kreeg mijn ogen zelfs niet meer open, helemaal verlamd, toen ben ik maar afgestapt en ben het laatste stuk gaan lopen.
Ik ga voorlopig de deur niet meer uit met mijn tuffie. Wat ik wel wil is vanavond een wandeling maken in de omgeving, want het is prachtig en lekker knipperend koel, dus later de sneeuwlaarzen aan en gaan, even genieten. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vanavond naar theater gaan, maar dat was afgelopen vrijdag al gemeld dat het niet door zou gaan. 2de keer al, eerst ziekte van actrice, weet niet of ze nog steeds ziek is.
hoorde ineens gerommel en gebonk op straat, staat er iemand hier voor de deur haar auto uit te graven: Mens blijf thuis als het niet van levensbelang is
Heb hier maar een bakje stoofvlees uit de vriezer gehaald, potje rode kool en rijst erbij, en klaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
OMG, staat de buurvrouw aan de deur met een megagrote punt zelfgebakken chocoladetaart. Ik heb hem aangepakt natuurlijk maar ik kan amper suikers eten. Nou ja, ik eet een klein hapje voor de smaak en de rest zal richting afvalbak gaan.

Verder hier ook sneeuw de hele dag.
Nu lekker eten, sperziebonen, puree en een half stukje hamburger met gebakken ui.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf toch nog maar een nachtje bij mijn ouders. Ik hoop maar dat ik morgenochtend wel naar huis kan, want ik vier morgen Sinterklaas met mijn eetclubje en ik moet nog beginnen aan mijn surprise. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik zal blij zijn als ik weer thuis ben. Ik vraag me echt af waarom het altijd zo ongezellig moet zijn bij mijn ouders en hoe ze dat in godsnaam al 40 jaar volhouden samen. :nut:
Ohh dat is echt naar Drackie. Fijn dat je morgen weer naar huis gaat dan. Moet je een heel ingewikkelde surprise maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit maken: http://www.jeknutseleikwijt.nl/print/Su ... 20oven.pdf

Lijkt me niet heel ingewikkeld. Ik zit er alleen nog een beetje mee dat het ‘deurtje’ open moet kunnen en dat ik niet weet waar mijn hobbymesje is. En het is een vrij stevige doos, verhuisdoos, dus ik weet niet of het wel lukt met een schaar.
Alle reacties Link kopieren
Met een scherp aardappelmesje of zo lukt het misschien ook wel.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven