Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 9 december 2017 om 00:19
Ik meld het even.Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2017 00:05Nou ja, heel eerlijk? Jij kan best wel onnodig bot zijn hoor.
En dan nog. Als je echt zo overtuigd bent van je integriteit hoef je hier je vrezen niet uit te komen spreken.
zaterdag 9 december 2017 om 00:20
Mening? Je zegt tegen een moeder met zorgen om haar zieke dochter dat haar overtuiging het kind ziek heeft gemaakt. Dus door de overtuiging van moeder zit kind in rolstoel en heeft ze morfine gekregen? Ik lees graag kritisch woorden en heb niets tegen meningen en heldere woorden. Maar Iemand er persoonlijk ervan beschuldigen dat zij met haar mindset haar kind heeft ziek gemaakt, is geen mening maar een persoonlijke aanval. Je kent deze mensen niet eens. Niet zeiken hier want als je dat durft te typen neem je de gevolgen ook maar als iemand met een mening.karin12345 schreef: ↑08-12-2017 23:56Iemand wil staffen omdat ik een mening verkondig die afwijkt van wat men op dat topic vindt.
Ik hoop van harte dat de mods kritisch zullen lezen, want er is geen enkele reden voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 00:22
Ja ik jou ook.
Slaap lekker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 00:24
Enn schreef: ↑09-12-2017 00:20Mening? Je zegt tegen een moeder met zorgen om haar zieke dochter dat haar overtuiging het kind ziek heeft gemaakt. Dus door de overtuiging van moeder zit kind in rolstoel en heeft ze morfine gekregen? Ik lees graag kritisch woorden en heb niets tegen meningen en heldere woorden. Maar Iemand er persoonlijk ervan beschuldigen dat zij met haar mindset haar kind heeft ziek gemaakt, is geen mening maar een persoonlijke aanval. Je kent deze mensen niet eens. Niet zeiken hier want als je dat durft te typen neem je de gevolgen ook maar als iemand met een mening.![]()
Ze zal natuurlijk nooit de intentie hebben gehad om het zover te laten komen.
Geen enkele moeder wil dat voor haar kind.
Maar dat is wel in grote lijnen wat er gebeurd is ja.
Triest maar waar.
zaterdag 9 december 2017 om 00:28
En als je nou eens dit had getypt ipv die kolere reactie die er staat? Met daarbij uitleg over jouw algemene mening hierover? Dan was het niet persoonlijk geweest en in ieder geval had iets van verplaatsingsvermogen getoond. Dat je verschilt van mening hoeft niet vals en beschuldigend geschreven te worden. En jouw reactie toont imho pure valsheid.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:24Ze zal natuurlijk nooit de intentie hebben gehad om het zover te laten komen.
Geen enkele moeder wil dat voor haar kind.
Maar dat is wel in grote lijnen wat er gebeurd is ja.
Triest maar waar.
.
enn wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:31
11.41% gewijzigd
zaterdag 9 december 2017 om 00:31
Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2017 00:26Ik heb even geloept en sorry hoor Karin, maar ik vind het ook niet kunnen wat je daar doet. Vrijheid van meningsuiting is een mooi ding maar je moet er wel mee om weten te gaan en dat is jou helaas nog niet gegund.
Ik heb het hele verhaal over die dochter gevolgd, jij misschien niet.
Vreselijk die uitkomst, vooral als je weet, dat het niet zo had hoeven gaan.
zaterdag 9 december 2017 om 00:34
Dan had je er beter aan gedaan meteen je gezichtspunten aan D. konde te doen, in plaats van te wachten met reageren tot de boel uit de klauw was gelopen. Maar ik begrijp het wel: mensen aanvallen als ze op hun kwetsbaarst zijn is veel leuker. Echt, gatverdegadver.
zaterdag 9 december 2017 om 00:36
Wie weet dat? Jij toch? Schrijf dat dan direct als je het mee lezend volgt en ook op een geunuaceerde en informatieve wijze. En wie weet wat je dan zomaar een forummer nog mee kan geven ter overweging. Nee, jij leest mee en komt fullforce ahead persoonlijk binnen op het moment dat volgens jou 'het leed' dus geleden is. Terwijl je hier wel zegt dat je al die tijd hebt meegelezen. Vals.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:31Ik heb het hele verhaal over die dochter gevolgd, jij misschien niet.
Vreselijk die uitkomst, vooral als je weet, dat het niet zo had hoeven gaan.
zaterdag 9 december 2017 om 00:39
Jij bent in mijn ogen een vals bijtertje, gewoon omdat het kan. En nee, niet alleen in dit topic. Nogmaals: ik houd van duidelijke meningen, maakt me niets uit of deze controversieel zijn. Maar binnenkomen om alleen maar effe te hakken is naar mijn mening dus niet de manier.
enn wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:39
0.91% gewijzigd
zaterdag 9 december 2017 om 00:40
Ze staft maar aan, het boeit me niets. Hier is Napraat uiteindelijk ooit voor in het leven geroepen.
enn wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:41
16.28% gewijzigd
zaterdag 9 december 2017 om 00:40
Nou, dat vind je dan maar.Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2017 00:39En dan ook nog hier komen huilen dat de mensen je willen staffen, boehoeh. Echt ik weet niet eens waar ik moet beginnen om te vertellen hoe walgelijk ik je wel niet vind.
En nou niet gaan staffen he, ik geef alleen maar mijn mening.
En staffen doe ik nooit.
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:43
3.54% gewijzigd
zaterdag 9 december 2017 om 00:42
Nou open een topic zou ik zeggen.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:39Ik begrijp ook helemaal niets van artsen die jonge mensen morfine voorschrijven bij pijnklachten van fibromyalgie.
Morfine!
zaterdag 9 december 2017 om 00:42
Ga op hen hakken en laat die moeder met rust.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:39Ik begrijp ook helemaal niets van artsen die jonge mensen morfine voorschrijven bij pijnklachten van fibromyalgie.
Morfine!
zaterdag 9 december 2017 om 00:44
Eens, ik ook niet.
Ok, eerlijk is eerlijk: die uitermate vervelende trollen heb ik laatst wel gestaft.
zaterdag 9 december 2017 om 00:45
Ik ook niet.
Maar als ik me belachelijk gedraag ga ik hier niet lopen janken dat anderen het wel doen.
zaterdag 9 december 2017 om 00:50
Ah, je begrijpt haar niet. En dat is dus een reden om dan maar als een dolle stier tekeer te gaan. Nou ik heb een verrassing voor je: ik begrijp jou ook niet. Ik begrijp je gedrag niet, ik begrijp je gejengel niet, ik begrijp helemaal niks van je. Mag ik je nu ook lekker afzeiken, zoals jij D. doet? Gewoon omdat ik te stom ben om jou te begrijpen?karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:46Ik begrijp die moeder dus helemaal niet en ik hoop toch dat ooit het kwartje gaat vallen.
Maar het zal wel niet.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:52
0.19% gewijzigd
Nu zeker niet.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 00:46Ik begrijp die moeder dus helemaal niet en ik hoop toch dat ooit het kwartje gaat vallen.
Maar het zal wel niet.
Nuance, afstand en een mening delen heeft echt niets te maken met de persoonlijke aanval die jij zojuist op deze bezorgde moeder hebt ingezet. Jammer, kans die jij blijkbaar zag heeft niets geraakt. Behalve dan in het vastellen dat Karin12345 weer eens als een ongeleid projectiel heeft huisgehouden. Tsja, het is een wijze van forummen, ieder zijn ding. Maar het is duidelijk: jouw boodschap wordt niet gelezen en wel jouw narigheid.
enn wijzigde dit bericht op 09-12-2017 00:51
3.35% gewijzigd
Ik bereik er geen enkele arts mee.
Als mensen maar hard genoeg blijven piepen, krijgen ze uiteindelijk wat ze willen.
En ik vind dat vreselijk, omdat ze er niet daadwerkelijk mee geholpen worden.